تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813239296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه حواث استان كرمان/كشف عتيقه زيرخاكي در كهنوج


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه حواث استان كرمان/كشف عتيقه زيرخاكي در كهنوج
خبرگزاري فارس: كشف عتيقه زيرخاكي در كهنوج، كشف 239 كيلوگرم ترياك در شهربابك و ... از جمله عناوين خبر‌هاي كوتاه پليس كرمان است.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان، ماموران يگان امداد فرمانده انتظامي شهرستان كهنوج در راستاي اجراي طرح ولايت شش حين گشت‌زني در محور كهنوج ـ قلعه‌گنج به يك دستگاه پرايد مشكوك و آن را متوقف كردند.
در بازرسي از صندوق عقب اين خودرو يك عدد كوزه سفالي زيرخاكي كشف و راننده و سرنشينان آن براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.
بر‌اساس اين گزارش ماموران اين فرماندهي در روز گذشته حين گشت‌زني در سطح حوزه استحفاظي و كنترل خودرو‌هاي عبوري در دو عمليات جداگانه موفق به دستگيري 10 تبعه افغان فاقد مجوز اقامت شدند و آنها را براي اخراج از كشور به اردوگاه مراقبتي تحويل دادند.
همچنين كشف 30 حلقه سي‌دي و نوار كاست غيرمجاز، يك دستگاه خودروي سرقتي، دستگيري 30 مزاحم خياباني و بيش از 10 مظنون از اقدامات روز گذشته پليس كهنوج در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي است.

*كشف 293 كيلوگرم ترياك از كاميون حمل بار روغن نباتي
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي استان كرمان‌، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي شهرستان شهربابك در اجراي طرح ولايت شش حين كنترل خودروهاي عبوري محور سيرجان ـ شهربابك به يك دستگاه كاميون حامل روغن مشكوك و آن را متوقف كردند.
در بازرسي از خودروي مذكور مقدار 293 كيلوگرم ترياك با لفافه كه به طرز ماهرانه‌اي در داخل تانكر جاسازي شده بود، كشف و ضبط شد.
در اين ‌ارتباط‌ يك دستگاه خودرو توقيف و راننده آن پس از دستگيري براي سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

*توصيه‌هاي پليس در آستانه سال نو
به گزارش مركز اطلاع‌رساني فرماندهي انتظامي كرمان، پليس براي رانندگان در ايام سال‌ نو توصيه‌هايي اعلام كرده است.
بر اساس اين گزارش عواملي چون حالت و نگرش راننده، ميزان مهارت‌هاي فردي در نشان دادن عكس‌العمل‌هاي مناسب و ميزان پذيرش خطر و درك شرايط آن از مهم‌ترين فاكتور‌هاي انساني در زمينه‌هاي كاهش يا افزايش تصادفات رانندگي است.
در اين توصيه‌ها آمده است مواردي چون سرعت غيرمجاز، سبقت غيرمجاز، نبستن كمربند ايمني، عدم توجه به علائم راهنمايي و نداشتن توجه كافي به جلو از مهم‌ترين عوامل حادثه‌ساز است.
توصيه شده است، سرعت غيرمجاز و غيرمطمئن در ارتباط با تصادفات داراي دو ضرر عمده است كه سبب مي‌شود، احتمال تصادف را بالا برده و شدت و سختي جراحت را افزايش ‌دهد و سبقت غيرمجاز از عوامل مهم در تصادفات شديد رانندگي محسوب مي‌شود.
مواردي مانند خواب‌آلودگي، خستگي زياد، مصرف الكل و مواد مخدر به‌ ويژه مواد روانگردان و توهم‌زا نظير اكستازي، صحبت با تلفن همراه، آشاميدن و خوردن تنقلات در حين رانندگي و نظاير آن از موارد ديگر خطر‌آفريني است كه منجر به كاهش هوشياري راننده مي‌شود و سلامت و امنيت خانواده‌ها را با خطر روبه‌رو مي‌كند.
انتهاي پيام/ش20

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6885]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن