تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804944111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نائيني در برنامه ديروز، امروز، فردا مطرح كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نائيني در برنامه "ديروز، امروز، فردا" مطرح كرد
خبرگزاري فارس: رئيس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي با اشاره به برنامه‌ريزي ۱۵ ساله دشمن براي ‌فتنه ‌88 گفت كه نخبگان ساكت به فتنه كمك كردند.


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، برنامه "ديروز، امروز، فردا" شب گذشته با حضور حميدرضا مقدم‌فر معاون فرهنگي اجتماعي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، كامران باقري لنكراني وزير سابق بهداشت و علي‌محمد نائيني رئيس ستاد بزرگداشت نهم دي به تبيين حماسه نهم دي و فتنه 88 پرداخت.

علي‌محمد نائيني در اين برنامه اظهار داشت كه رويكرد طي ستاد بزرگداشت حماسه 9 دي تبيين و تحليل، كالبد شكافي، بررسي ريشه‌ها و زمينه‌هاي شكل‌گيري فتنه 88 و حماسه نهم دي، آثار و پيامدهاي آن است.

وي با بيان اينكه "به مناسبت نهم دي صدها كار خلاقانه و نشست فرهنگي، هنري و علمي برگزار شده است"، ‌در پاسخ به اين سؤال كه چرا فتنه 8 ماه طول كشيد؟ گفت: فتنه‌اي كه در بستر انتخابات شكل گرفت، يك جنگ نرم پيچيده بود و ابعاد و لايه‌هاي مختلف داشت، لذا درك درست از آن صحنه براي همگان كار سختي بود.

رئيس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي ‌ادامه داد: مردم به تدريج بصيرتشان افزايش پيدا كرد تا اينكه بعد از واقعه روز عاشوراي 88 ترديدها بر طرف شد.

وي ادامه داد: برخي نخبگان كشور كه در فتنه بايد در صحنه حاضر مي‌شدند و از مواضع رهبري دفاع ‌كرده و با فتنه مقابله مي‌كردند و به روشنگري بپردازند، متأسفانه به وظيفه تاريخي خود عمل نكردند، برخي از آنها با سكوت خود به فتنه كمك كرده و با كوتاهي‌هاي خود در بصيرت مردم تأخير ايجاد كردند، لذا شبهه‌آفريني فتنه‌گران در نهايت فضا را غبارآلود كرد.

نائيني تأكيد كرد: اگر برخي نخبگان و خواص كشور در همان ابتدا در صحنه فتنه با برآورد درست عمل مي‌كردند، قطعا فتنه 8 ماه طول نمي‌كشيد زيرا شخصا بعد از خطبه 29 خرداد رهبر معظم انقلاب منتظر 23 تير ديگري بودم.

وي در ادامه سخنان خود گفت: فتنه 88 فقط اين مسائل سطحي نبود بلكه ابعاد و اعماق دارد كه بعدها روشن‌تر خواهد شد. براي فتنه 88 برنامه‌ريزي 15 ساله انجام شده بود كه در قالب جنگ نرم بود. جنگ نرم راهبرد بعدي دشمن بعد از دوران مقدس بود كه ما از آن غافل بوديم.

رئيس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي اظهار داشت: دشمن به خوبي فهميده بود كه مؤلفه اصلي قدرت جمهوري اسلامي باورها، ارزش‌ها، ولايت فقيه، انسجام، ايمان و اعتقادات مردم است، لذا اقدام به طراحي جنگ فرهنگي و نرم عليه انقلاب اسلامي ايران كردند.

نائيني متذكر شد: رهبر انقلاب طي دو دهه راهبردهاي مقابله با تهاجم فرهنگي و نرم دشمن را تبيين فرمودند ولي توجه جدي به آن شد و فتنه 88 در بستر همين جنگ نرم شكل گرفت.

وي يادآور شد: بازيگران فتنه 88 با فريب با شعار طرفداري از امام خميني و نخست‌وزير امام بودن پرچم امام را به دست گرفت و به جنگ انقلاب اسلامي آمد، لذا فضاي شبهه آلود و غبار آلودي را ايجاد كردند كه ما روشنگري اين فريب كوتاهي اين را شاهد بوديم.

رئيس ستاد بزرگداشت حماسه نهم دي تاكيد كرد: البته فتنه 88 انقلاب را واكسينه كرد، يعني اعتقادها را درباره وجود جنگ نرم تقويت كرد، ولي امروز هم خيلي‌ها باور به جنگ نرم ندارند.

نائيني در ادامه سخنان خود گفت: از عبرت‌هاي فتنه 88 اين است كه دشمن نسبت به انتخابات ما برنامه دارد. دشمن تلاش و برنامه براي تاثير‌گذاري براي انتخابات دارد و تلاش مي‌كند انتخاباتي كه مظهر اقتدار و مشاركت مردمي است را تبديل به تهديد عليه كشور كند كه براي اين كار به صورت تئوريك كار كرده‌اند.

وي در خاتمه در خصوص بحث انتخابات پيش رو گفت: روش‌هاي دشمن براي ضربه زدن انتخابات شايد متفاوت با انتخابات 88 باشد و حتي مي‌تواند به تركيبي از روش‌هاي مختلف دست بزند.
انتهاي پيام/

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن