تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805816626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پولادي صبر كند، احتمال استقلالي شدن خلعتبري زياد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: پولادي صبر كند، احتمال استقلالي شدن خلعتبري زياد است
خبرگزاري فارس: مديرعامل باشگاه استقلال گفت: اگر مجيدي با هر شخصي مشكل داشت با من مشكلي ندارد.


علي فتح‌الله‌زاده مديرعامل باشگاه استقلال در گفت و گو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، به تشريح آخرين وضعيت اين تيم، حرف و حديث‌هاي پيرامون جدايي فرهاد مجيدي، معاوضه جاسم كرار با پولادي و جذب محمد رضا خلعتبري پرداخت.

متن گفت و گوي تفصيلي مدير عامل باشگاه استقلال با خبرنگار فارس را در زير مي‌خوانيد:

فارس: تكليف جاسم كرار چه شد؟

روز گذشته صحبت‌هايي انجام داديم و فردا نيز صحبت‌هاي نهايي را با او انجام مي‌دهيم. مسئله مربوط به كرار از 2 حالت خارج نيست. او يا در استقلال به بازي‌اش ادامه مي‌دهد و يا راهي مس كرمان خواهد شد تا با مهرداد پولادي معاوضه‌اش كنيم.

فارس: با مسئولان كرماني صحبت كرده‌ايد. گفته مي‌شود پولادي با مسي‌ها به مشكل خورده است؟

پولادي بايد كمي حوصله كند. او بايد به باشگاه و تيمي كه با آن قرارداد دارد احترام بگذارد. وقتي قراردادي امضا مي‌كنيم بايد پايبند آن باشيم. از پولادي خواهش مي‌كنم با حوصله‌تر باشد و اجازه دهد ما هم با مديران باشگاه مس كرمان صحبت كنيم و انشاالله به نتيجه برسيم.

فارس: تكليف خلعتبري چه شد؟

خلعتبري با همكاران من صحبت كرده و ظاهرا براي انجام كارهايش به قطر رفته تا با مسئولان الغرافه صحبت كند. اگر قرار باشد خلعتبري به ايران برگردد يكي از گزينه‌هاي او استقلال است و احتمال زيادي وجود دارد كه به استقلال بيايد.

فارس: پس از رفتن فرهاد مجيدي صحبت‌هاي زيادي انجام شد و حتي او مصاحبه‌اي با يك روزنامه قطري انجام داد و گفت كه با باشگاه استقلال مشكل داشته و استقلالي‌ها خيلي راحت با جدايي‌اش موافقت كرده‌اند. در اين خصوص توضيح مي‌دهيد؟

مجيدي ديروز با من تماس گرفت و اعلام كرد كه چنين حرف‌هايي نزده‌ام و گفت كه حتي صحبت‌هاي جديدي را هم انجام داده‌ام كه همه آن را بدانند. متاسفانه برخي از دوستان كه به دنبال مطالب جنجالي هستند بيشتر به مصاحبه‌ اول مجيدي كه ترجمه‌اي هم بوده پرداختند اما مصاحبه‌اي كه خود مجيدي انجام داد را كمتر ديدند و بازتاب دادند.

فرهاد مجيدي براي استقلال زحمت كشيده اما جالب است دوستان بدون اينكه با ما صحبت كنند به دنبال اين هستند كه همه را مقابل يكديگر قرار دهند. حالا كه اين صحبت‌ها مطرح شده براي اولين باز و از طريق خبرگزاري فارس اين مسئله را عنوان مي‌كنم كه من اگر به فرهاد مجيدي اجازه دادم به آنجا برود در قبالش با او يك قرارداد يك ساله امضا كردم. يعني فرهاد مجيدي سال آينده بازيكن تيم استقلال است و قراردادش را با ما تمديد كرده است. شما مي‌دانيد من به سادگي يك بازيكن را از دست نمي‌دهم. قرارداد تمديد شده مجيدي در دست ما است و فردا آن را به فدراسيون فوتبال مي‌فرستم تا ثبت كنيم و جنبه رسمي پيدا كند.

فارس: شايد صحبت‌هاي مجيدي با روزنامه قطري باعث به وجود آمدن شائبه شده است؟

مجيدي نمي‌تواند در يك كشور غريبه مشكلات را عنوان كند و مثلا بگويد به خاطر فرزندم به اينجا آمده‌ام. آن چيزي كه مسلم است اينكه مجيدي بازيكن استقلال خواهد بود و هيچ اختلافي بين ما و ايشان نيست. اگر واقعا خبرنگاران واقعي به دنبال رصد كردن قضايا باشند به اين نتيجه مي‌رسند كه اگر مجيدي با هر شخصي مشكل داشت با من مشكلي ندارد. من خيلي غصه خوردم براي اينكه مجيدي در همان مصاحبه اول اعلام كرده من با مديران مشكل داشتم اما يك روزنامه به صراحت نوشته من با فتح الله زاده مشكل داشتم. اعتقاد دارم اين مسئله بي‌انصافي است. درست نيست وقتي 2 نفر اين قدر به هم اطمينان دارند را مقابل هم قرار دهيم. نوشتن اين گونه مسائل تخريب من نيست؟ ايرادي ندارد اجازه دهيد به ما هم حمله كنند. كارنامه من مشخص است و همانطور كه فرهاد مجيدي اعلام كرده وقتي قرارداد 4 ماهه‌اش به اتمام برسد به استقلال برمي‌گردد و قرار داد جديدش را منعقد كرده است.

فارس: پس مجيدي سال آينده در استقلال بازي مي‌كند...

من از مجيدي خواستم حالا كه به هيچ عنوان راضي به جدايي تو نيستم و تو چنين مشكلاتي دارد قراردادت را يك سال ديگر با ما تمديد كن. با شرايطي كه فرهاد داشت به او كمك كرديم و در قبال اين مسائل هم قرارداد او را يك سال ديگر تمديد كرديم تا در تيم ما توپ بزنند.

فارس: اين شائبه به وجود آمده حالا كه مجيدي مي‌خواهد به استقلال برگردد چرا به خاطر 4 ماه اين تيم را ترك كرد؟ آيا مشكلات مجيدي تنها 4 ماهه است؟ حتي هواداران برايشان اين سؤال به وجود آمده كه شايد مجيدي به خاطر شرايط مالي مناسب اين تيم را ترك كرده است...

من هميشه اساس كار را بر روي اعتماد مي‌گذارم. از مجيدي در مورد قراردادش پرسيدم كه او گفت مبلغ چندان زيادي نمي‌گيرد. شايد مجيدي مبلغي بيشتر از آن چيزي كه ما در ايران به او مي‌داديم در تيم قطري گرفته باشد، شايد ما 4 ماه ديگر قراردادمان با مجيدي تمام مي‌شد اما حالا با اين كار يك سال ديگر او را در اختيار داريم كه اگر تيم ما به اميد خدا به مراحل بعد ليگ بعد قهرمانان آسيا صعود كرد بتوانيم از اين بازيكن استفاده كنيم. ضمن اينكه ما در اينجا بيكار نبوديم و بازيكني مثل جوركوويچ را به خدمت گرفتيم. اين رفت و آمد‌ها در فوتبال هست و اميدوارم همه اجازه دهند تا ببيند ما چه تدبيري مي‌كنيم و آينده استقلال چگونه مي‌شود. درست نيست اين گونه ما را به حاشيه ببرند اما ما اين مسائل را هم به جان مي‌خريم. من هر انتقادي را مي‌پذيرم و كمتر با دوستان مطبوعاتي تماس مي‌گيرم اما اميدوارم آنها نيز همه چيز را رعايت كنند.

فارس: از بحث مجيدي بگذريم. عليپور گفته كه رضا رجبي و روشن از آكادمي استقلال بركنار شدند. در اين خصوص توضيح مي‌دهيد؟

حدود 15 رو پيش رجبي نزد من آمد و اعلام كرد به همه چيز رسيدگي شده و برائت از دادگاه گرفته‌ام و از حق خودم دفاع كرده‌ام. او گفت كه استعفا نامه‌اي را مي‌نويسم و تقديم شما مي‌كنم. متن استعفاي او به دستم رسيد. اين اتفاق درست در زماني افتاد كه ما مشغول يار گيري براي نيم فصل بوديم چون زمان زيادي براي جذب بازيكنان خارجي نداشتيم. به او گفتم چند روز ديگر هم صبر كن تا جايگزينت را پيدا كنم. حالا هم با 2 و 3 نفر صحبت كرده‌ام و به احتمال فراوان تا روز دوشنبه يك هيئت امنا براي آكادمي استقلال معرفي خواهم كرد تا همه چيزي به صورت عادي ادامه پيدا كند.

فارس: پس رضا رجبي تا زمان معرفي اعضاي جديد آكادمي به كارش ادامه مي‌دهد؟

من از ايشان خواستم تا روزي كه هيئت امنا معرفي شود به كارش ادامه دهد.

فارس: هفته گذشته جلسه‌اي را با هيئت مديره برگزار كرديد. فكر مي‌كنيد اين جلسه براي حل مشكلات مالي تاثير گذار بود؟

قبل از سفري كه داشتم با چند بازيكن تيم در مورد مشكلات مالي‌شان صحبت كردم و توافقاتي انجام داديم. قرار است در چند روز آينده به صورت تك تك با بازيكنان صحبت و در خصوص نحوه پرداخت با آنها توافق كنم. به زودي مبالغي را به دست مي‌آوريم تا به آنها بدهيم. اعضاي هيئت مديره هم با من صحبت‌هايي انجام دادند تا منابعي را پيدا كنيم و اين گونه به بازيكنان پول تزريق شود و با خيال آسوده به كارشان ادامه دهند.

فارس: مجمع فدراسيون فوتبال نيز حرف و حديث‌هاي زيادي داشت. نظر شما چيست؟
خوشحال هستم كه با همين نصف و نيمه حرفه‌اي بودن كه هستيم، هم موافق و هم مخالف حرفش را مي‌زند. وقتي اين اتفاق مي‌افتد نشان مي‌دهد كه چالش وجود دارد ولي من همين چالش را هم به فال نيك مي‌گيرم. از سوي ديگر ما فوتبالي هستيم و در جلسه آينده هيئت رئيسه حتما در اين خصوص صحبت خواهيم كرد. شايد تفاهم كنيم چون كار بزرگي در بحث فوتبال در حال انجام شدن است. شما اجازه بدهيد جلسه آينده هيئت رئيسه برگزار شود و خواهيد ديد كه چراغ سبز‌هاي زيادي روشن مي‌شود و با يك تفاهم و تعامل خوبي از اين گذر گاه سخت عبور خواهيم كرد. در اين چند روز، هم با مخالفين و هم با موافقين در تماس بودم ولي تحليل من اين است كه به شما گفتم و اميدوار هستم به آرامش نسبي دست پيدا خواهيم كرد.

فارس: ظاهرا برنامه نيم فصل دوم هم فشرده است و كادر فني تيم شما را نگران كرده، چه برنامه‌اي براي اين فشردگي داريد؟

اين برنامه ريزي براي ما خيلي سخت است. ما حتي در نيم فصل هم نتوانستيم استراحت كنيم و بعد از اين نيز 3 و 4 بازي سخت را بايد در فاصله 4 روز به 4 روز انجام دهيم. اين مسئله به تيم ما فشار جدي وارد مي‌كند و اميدوارم از كورس رقابت عقب نيفتيم.
انتهاي پيام/

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 313]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن