تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816344540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صفار هرندي در يزد: اگر كسي وارد جريان انحرافي شد خود را ساقط شده بداند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: صفار هرندي در يزد: اگر كسي وارد جريان انحرافي شد خود را ساقط شده بداند
وزير ارشاد دولت نهم با اشاره به پيشنهادهاي جريان انحرافي به افراد گفت: اگر كسي وارد اين جريان شد خود را ساقط شده بداند.


به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از يزد، دكتر محمد حسين صفار هرندي شب گذشته در مراسم بزرگداشت حماسه 9دي كه با حضور استاندار، فرمانده سپاه الغدير استان و جمعي از مسئولان استان يزد به همت سازمان بسيج دانشجويي در يزد برگزار شد، گفت: اگرچه دو سال از واقعه 9دي گذشته اما همچنان كه رهبر گفته اند اين روز روزي معمولي نيست و معادل بزرگي پيروزي انقلاب بود و تاثيري جدي تر از انقلاب را داشت و فقدان آن آثار مخربي را بر جاي مي گذاشت.

وزير ارشاد دولت نهم بيان كرد: برخي از استان ها با احساس قيام عليه اقدامات افراد در عاشورا، به صورت خودجوش راهپيمايي هايي را در 8 دي ماه برگزار كردند و نسبت به آنها اعلام انزجار كردند.

صفار با اشاره به مقدمات رويداد 9دي تصريح كرد: اين رويداد حكم جريان شناسي انقلاب را داراست و در فقدان اين جريان ممكن بود ضربه هاي جبران ناپذيري به ما برسد، اما اين مسير در جامعه ما متاثر از بصيرت ناشي از ديدن واقعيات، توسط مردم راه خود را پيدا كرد و در بطن مردم نيز نفوذ كرد.

وي خاطرنشان كرد: بسياري از كساني كه به رقيب احمدي نژاد راي دادند، از آنجا كه مالوف نسبت به وفاداران انقلاب بودند با وضو راي دادند، اما روزي نيز فهميدند كه اشتباه كردند؛ بنابراين مي بينيم بعد از 29 خرداد ماه سال 89 و سخنان مقام معظم رهبري، 90 درصد افراد، ديگر صحبتي از انتخابات نكردند و از اين افراد اعلام برائت كردند.

وزير ارشاد دولت نهم با اشاره به برآورد جريانات و گروههاي حاضر در صحنه فتنه گفت: گروه اول حاضر در اين جريانات، افرادي مانند مهاجراني ها بودند كه بعد از رحلت امام (ره) و پس از جنگ مقتضياتي بسيار متفاوت از جنگ داشتند و در عين حال جرات ابراز نداشتند و به اين بهانه وارد عرصه شدند و بر اين اساس كه ما بدون رابطه با آمريكا به هيچ جايي نخواهيم رسيد، حضور پيدا كردند.

وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي بيان كرد: گروه دوم را افرادي مانند گنجي ها تشكيل مي دادند كه التقاط فكري داشتند و شعبه اي از نفاق پيش از انقلاب را به همراه خود آورده و به جامعه القا مي كردند. گروه پاياني را گروهي تشكيل مي دادند كه در دوران انقلاب حضوري فعال داشتند، اما در دوره هاي پس از آن بيشتر به منافع مادي خود دلبسته و در پي كسب ثروت و قدرت بودند، سپس وارد اين عرصه شدند وجريان هايي را به نفع خود تشكيل دادند.

وي در ادامه گفت: محصول تراكم اين ريزش ها در ماجراي انتخابات 88 خود را نشان داد و هر زماني كه توهم هايي از اين قبيل شكل گيرد، سرنوشتش اين چنين مي شود و بايد افراد از اين قبيل حوادث عبرت بگيرند.

صفار هرندي بيان كرد: خيلي از افراد پيشگام دوران انقلاب به دليل حاكم نبودن در خانه هاي خود و تسليم بودن در برابر تمناهاي ريز و درشت به انحراف كشيده شدند.

وزير ارشاد دولت نهم در ادامه خاطرنشان كرد: افرادي كه فتنه را بوجود آوردند فكر مي كردند خود اصالت دارند و خود را نسبت به خط امام مي دانستند، اما مردم با هوشياري خط امام را با عمل آنها تطابق دادند و از آنها برائت جستند و بازيگري آنها به تدريج رنگ باخت؛ تا اينكه ماجراي عاشورا تير خلاصي را به آنها زد.

وزير ارشاد دولت نهم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري در خصوص سران فتنه گفت: ايشان تا چندماه پس از آغاز فتنه كاملاً محترمانه نسبت به آن‌ها خطاب داشتند و آن‌ها را اهل نظام مي خوانند، اما در نهايت كار به جايي مي‌رسد كه ايشان مي‌فرمايند چه كنيم كه برخي اصرار دارند بگويند ما ضد انقلابيم.

وي با اشاره به جريان انحرافي گفت: من شخصا معتقد نيستم در مقابل جريان انحراف سكوتي وجود دارد، اما بايد عمل آنها را مورد توجه قرار دهيم، ولي در عين حال اين جريان آشكار شده و شناسايي شدند و نزد شوراي نگهبان نيز شناخته شده مي باشند.

اگر كسي وارد جريان انحرافي شد خود را ساقط شده بداند

وزير فرهنگ دولت نهم با اشاره به پيشنهادهاي جريان انحرافي به افراد براي در دست گرفتن فضاها گفت: اگر به كساني كه هنوز حجت براي آنها تمام نشده، پيشنهادهاي وسوسه انگيز شد، حتما فساد است و بعدا انتظار نداشته باشند كه ما نمي دانستيم؛ در اين صورت اگر كسي وارد آن جريان شد خود را ساقط شده بداند.

وي با اشاره به حمله آمريكا به ايران بيان كرد: اصل موضوع از رمالها و جن گير هاي آمريكايي است كه يكي از اين خرافه ها نيز پايان پذير بودن جهان در سال 2012 است و براي كسي كه معادلات جهان را با عقل مي سنجد آشكار است كه اين حرفها اراجيفي بيش نيست.

صفار هرندي در پايان بيان كرد: سال 2012 بدبختي هاي آمريكا بيشتر مي شود و بر اساس برآوردهاي خودشان آمريكا از امروز به لحاظ اقتصادي فروپاشي خود را آغاز كرده است.

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن