تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هیچکس تا زبانش را نگه ندارد از گناهان در امان نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820413326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش فارس از سفر رئيس جمهور به استان ايلام


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: گزارش فارس از سفر رئيس جمهور به استان ايلام
خبرگزاري فارس: رئيس جمهور با بيان اينكه مردم بايد اخلاص، پاكي و دلسوزي را در چهره خادمان و مسئولان خود مشاهده كنند‌، گفت:‌ عده‌اي زياده طلب حقوق عمومي را پايمال مي‌كنند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ايلام، محمود احمدي‌نژاد در جمع مردم شهرستان دهلران اظهار داشت: دهلران مردماني پاك و انديشه‌هاي بلند و عاشق پيامبر و اهل بيت پيامبر هستند.
وي ادامه داد: مردمان پرتلاش دهلران همواره براي انقلاب و آرمان‌هاي اين ملت ايران نافع بوده و در مرزباني غيور و رشيد هستند.
اين مسئول اضافه كرد: دهلران مردماني دارد كه در طول تاريخ با ايمان و پاك زندگي كرده به ويژه در دوران دفاع مقدس پرچم شجاعت و خداخواهي ملت ايران شدند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: سلام و درود خدا بر بزرگان و علماي اين ديدار، درود خدا بر رزمندگان، شهدا، ايثارگران، دامداران، عشاير، كارمندان، كسبه و فرهنگيان، دانشگاهيان و دانش آموزان دهلراني باد.
رئيس جمهور گفت: خدا را شاكرم كه توفقي زيارت مجدد شما مردم مرزدار شهرستان مرزي دهلران را عنايت فرمود.
وي ادامه داد: خدا از انسان خواست تلاش كند جامعه طيبه برپا كند و خود را به اوج ملكوت و رضوان الهي برساند، براي تحقق اين ماموريت خدا او را تنها نگذاشت.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: خداوند پيامبر و اهل بيت را فرستاده است تا راهنمايي انسان باشند و انسان‌ها را به سمت قله‌هاي افتخار سوق دهند.
رئيس جمهور گفت: راه رسيدن در صراط مستقيم، تمسك به قرآن و پيامبر و انسان معصوم و باطن قرآن است، خداي متعال فرموده هر كس به خدا و پيامبر تمسك كند راه اصلي را شناخته است.
وي ادامه داد: امام حقيقت قرآن است، اگر كسي مي‌خواهد در عالم به سعادت برسد راه سعادت تمسك به اهل بيت،امام و قرآن است.
اين مسئول اضافه كرد: خدا را سپاسگزاريم ملت ايران و مردم دهلران عاشق اهل بيت پيرو پيامبر و ايستاده در راه پيامبر و اهل بيت پيامبر هستند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: همه مشكلات بشري ناشي از غفلت از اين حقيقت است كساني كه قرآن را كنار گذاشته و انتظار دارند به سعادت برسند سخت در اشتباه هستند.
رئيس جمهور گفت: كساني كه از صراط مستقيم الهي سرپيچي
مي‌كنند در مسير شيطان قرار دارند.
وي ادامه داد: وضعيت جهان را ببينيد استكبار براي پركردن جيب‌هايش، جنگ راه انداخته، مواد مخدر توليد مي‌كند، بمب اتم، شيمايي و ميكروبي مي‌سازد.
اين مسئول اضافه كرد: اسلحه مي‌فروشند تا جنگ و تفرقه راه انداخته تا بتوانند بر مخازن نفت منطقه مسلط شوند و سود ببرند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: سرزمين آفريقا سرشار از ثروت بوده اما مردم آن فقير هستند، جنگ به راه انداخته و مردم در بي‌اطلاعي همه ذخاير آنان را غارت مي‌كنند.
وي ادامه داد: صدام فرمان شياطين را از طاعت كرد، تجاوز كرد، دو كشور و كل منطقه را به آتش كشيد، اين كار به دستور چه كسي جز شياطين و شيطان بزرگ بود، اما آنان ظرف چند روز صدام را برداشتند.
اين مسئول اضافه كرد: اما ببينيد در نقطه مقابل وضعيت مردم ايران را ببينيد، دشمنان ملت اكنون كجا هستند و ملت ايران كجا قرار دارد چرا ملت ايران عزيز است، چرا همه دشمني‌ها عليه ملت ايران با شكست مواجه مي‌شود.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: ملت ايران ايستاده و همچنان ايستاده است در نقطه صفر مرزي امروز مردم در صحنه ايستاده‌اند و دهلران زنده است تا تاريخ زنده است.
رئيس جمهور گفت: توكل برخدا يعني ايمان به خدا، پاكي، صداقت و پافشاري بر عدالت و عشق به ساير انسان‌ها و اعتماد به خدا دفاع از مظلومان و ايستادن در برابر ظالمان است.
وي ادامه داد: خدا را سپاسگزاريم كه مردم در مسير خدا در حركت هستند و پرچم عزت ملت ايران در اهتزاز خواهد ماند و دشمنان بشيريت در برابر ملت ايران كاري از پيش نخواهند برد.
اين مسئول اضافه كرد: هر جا تبعيض و فاصله طبقاتي است نشاندهنده فاصله از ارزش‌هاي الهي است كه بايد توجه شود.

* عده‌اي زياده طلب حقوق عمومي را پايمال مي‌كنند
احمدي‌نژاد اظهار داشت: عده‌اي زياده طلب در كشور حقوق عمومي مردم به جاي عده‌اي قليل پايمال مي‌كنند هر جا عدالت مختوش مي‌شود بايد حساسيت داشته باشيم.
وي ادامه داد: هر جا حقوق مظلومان پايمال مي‌شود بايد حساسيت به خرج دهيم و تا زماني پيروز هستيم كه بر اصول الهي پافشاري كنيم.
اين مسئول اضافه كرد: اجراي عدات در كشور كار سختي است از نزديك‌ترين نزديكان مطالبات مي‌آيد و مي‌خواهند مصونيت داشته باشند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: اگر مقابل آنها باستيم فشار مي‌آيد، تبليغات مسموم مي‌آيد، اما بايد تحمل كرد تا پرچم عزت بالا بماند.
رئيس جمهور گفت: اجازه ندهيم ارزش‌ها و اصول انقلاب و اسلام تضعيف شود در چنين صورت پرچم عزت بر افراشته مي‌شود.
وي ادامه داد: اگر عدالت در كشور پياده شود فاصله و فقر و عقب افتادگي وجود ندارد، كشور ما كشور فقيري نيست اما بايد عدالت اجرا شود.
اين مسئول اضافه كرد: امروز مهمترين ماموريت ساختن ايران است همه كشور در حال كار و تلاش است يكي از مهمترين كارهاي دولت ساخت ايران است كه بايد انجام شود.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: اصلاح ساختارهاي تصميم‌گيري كشور براي اصلاح كشور لازم است اگر ساختارها به گونه‌‌اي شود كه در مركز تصميم گرفته مي‌شود كاري در دهلران انجام شود اگر اين پول در دولت تصويب شود و تا دهلران بودجه كاهش يابد ته خط هيچي نماند در چنين صورتي هم عدالت اجرا نمي‌شود و هم همه كشور آباد
نمي‌شود.
رئيس جمهور گفت: دولت كار را شروع كرده ما در تهران تصميم
مي‌گيريم و بعد به مناطق مي‌آييم كار در مناطق كم شده با كمك مردم كارها درست مي‌شود.

* اصلاح ساختارها را با كمك مردم پرقدرت ادامه مي‌دهيم
احمدي‌نژاد اظهار داشت: آمريكا و همه شياطين ملت ايران را از راه عدالت باز نخواهند داشت.
وي ادامه داد: هدفمندي يارانه‌ها اصلاحات اقتصادي است، مصمم هستيم با سرعت هر چه بيشتر در حركت بوده و با سرعتي كه
مي‌توانيم يارانه‌ها را عادلانه توزيع مي‌كنيم و حق هركسي در جيب خودش مي‌رود.
اين مسئول اضافه كرد: بسيج عمومي براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري جوانان عزيز است همه ملت بدانند و همه دست‌اندركاران كشور و تاثيرگذاران و افرادي كه حق امضاء دارند چه آنهايي كه قانون مي‌گذارند چه آنهايي كه قضاوت مي‌كنند بدانند كه براي ايران عيب است با اين همه امكانات جوانان بيكار باشند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: اگر كساني در مسير تصميم‌گيري‌ها علاقه به كمك ندارند من از طرف ملت از آنها مي‌خواهم اگر كمك نمي‌كنيد مانع نشويد، ملت و دولت ايجاد اشتغال مي‌كنند.
رئيس جمهور گفت: مردم دهلران و جوانان هر كس كاري از دستش بر مي‌آيد كاري كند در دولت دهم ريشه بيكاري كنده شود.
وي ادامه داد: برخي وزارتخانه‌ها بايد مايه بيشتري بگذارند، وزارت نفت بايد به دهلران بيايد، وزارت كشاورزي و صنايع بايد به دهلران بيايند اين قرار ما با مردم دهلران خواهد بود.
اين مسئول اضافه كرد: از سه سفر هيئت دولت براي دهلران 155 پروژه تصويب شد از اين 60 مورد اجرا شده، 56 مورد در مسير اجراست و براي 39 پروژه كاري انجام نشده است.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: در جلسه دولت امروز اول 39 پروژه را مورد رسيدگي قرار داده و مشكلات را بررسي و رفع مي‌كنيم.
احمدي‌نژاد در جمع مردم آبدانان نيز اظهار داشت: صبر رمز پيروزي و عبور از موانع مشكلات است، صبر نشانه روح بلند و عظمت انسان است.
وي ادامه داد: به زندگي پيامبر دقت كنيد وي كسي بود كه همگان به پاكي،‌ صداقت، امانت و عدالت وي اذعان داشتند تا جاييكه لقب او را امين قرار دادند.
اين مسئول اضافه كرد: همه او را به صداقت مي‌شناختند زماني كه رسالت خود و بت‌پرستي و ظلم و جهالت عده‌اي را علني كرد سيل فشارها، تهمت‌ها، توهين‌ها و ملامت‌ها به سوي پيامبر اسلام روانه شد.
رئيس جمهور گفت: زماني كه پيامبر اصلاحات اساسي را آغاز كرد و به فرمان الهي وارد هدايت مردم و تنظيم امور اجتماعي و برپايي عدالت شد سيل اتهامات و توهين‌ها به سوي او سرازير شد تا جاييكه بالاترين اهانت را يعني ريختن زباله‌ها بر سر آن عزيز دريغ نكردند، او را جادوگر و افسونگر خواندند.
وي ادامه داد: سنگين‌ترين فشارها، نظامي و اقتصادي بر پيامبر وارد شد تا دست از صراط مستقيم توحيد و عدالت جامعه بر دارد.
وي افزود: اما پيامبر صبر كرد مهمترين صبر تحمل در برابر تهمت‌هاست در مقابل فشار اقتصادي و نظامي انسان دوام مي‌آورد، آنچه كه روح انسان را آزار مي‌دهد توهين و تهمت‌هاست كه پيامبر خدا را ملامت مي‌كردند.
اين مسئول اضافه كرد: تهمت به كسي كه واسطه فيض خدا با هستي است، كسي كه بهانه خلقت و روزي رساندن است، همه خوبي‌هاي هستي به واسطه وجود نوراني آن عزيز است اما آن را مورد تهمت قرار مي‌دهند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: پيامبر ملامت‌ها را تحمل كرد، اوج صبر را در حادثه عاشورا مشاهده كنيد، هم تهمت بود، هم توهين، ملامت و هم شمشير بود.
رئيس جمهور گفت: امام حسين (ع) صبر كرد براي راه تثبيت مسير حق از مسير باطل، براي تثبيت جبهه حق از جبهه زرپرستان روزگار و به دليل همين صبر چراغ هدايت و كشتي نجات شد.
وي ادامه داد: در دوره انقلاب چه تهمت‌هايي به امام زدند چه توهين‌هايي به امام كردند، همه اين موارد در تاريخ ثبت است به فرزند بزرگ امام كه عالم برجسته‌اي بود هم توهين كردند.
اين مسئول اضافه كرد: اما امام راحل صبر كرد كه سبب پيروزي و ماندگاري امام شد چه تهمتي به شهيد بهشتي زندند، اما وي صبر كرد و تحمل كرد.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: دشمنان با توهين با فشار سياسي، تبليغاتي مي‌خواهند اراده ملت ايران را درهم بشكنند موضوعاتي را به ملت منتصب مي‌كنند كه شايسته آنهاست آنان ملت را عقب افتاده
مي‌خواهد و در اين راستا تبليغ مي‌كنند.
رئيس جمهور گفت: در داخل كشور هم عده‌اي تصور مي‌كنند ما از راه خدمت غافل شويم.
وي ادامه داد: همه بايد دست به دست هم دهيم هركس دلش براي اسلام و آرمان‌هاي الهي و نسل‌هاي آينده مي‌سوزد بايد تلاش كند.
اين مسئول اضافه كرد: همه شياطين در تلاشند تا ايران ساخته نشود مي‌گويد ايران هسته‌اي است، اينها فريب كاري است هدف اصلي ممانعت از پيشرفت ايران است.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: هركس متعهد به اين ملت و پيامبر است كشور را بايد بسازد و در اين راه بايد عجله كرد.
رئيس جمهور گفت: عده‌اي از ساخت ايران خوشحال نيستند ناراحت هستند از آنها خواهش مي‌كنيم در كنار ملت باشد و همراهي كنيد.
وي ادامه داد: اگر ساختار صلاح شود يك فقير پيدا نمي‌شود.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: اكنون كار دولت بسيج همگاني براي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري است براي ملت ما عيب است كه جوانان ما بيكار باشند.
رئيس جمهور گفت: در سه سفر گذشته 135 پروژه براي آبدانان تصويب شده كه 48 مورد اجرا شده، 53 مورد در دست اجراست و 34 پروژه هنوز كاري انجام نشده است.
وي ادامه داد: در جلسه دولت اين پروژه‌ها را مورد رسيدگي قرار مي‌دهيم و موانع و مشكلات را بر طرف مي‌كنيم.
احمدي‌نژاد در جمع مردم دره‌شهر نيز اظهار داشت: زندگي پيامبر و بزرگان ما را نگاه كنيد، پيامبران در بدترين شرايط براي استقرار توحيد و عدالت مبعوث شدند و بيشترين فشارها را تحمل كردند.
اين مسئول اضافه كرد: كار پيامبر اسلام كار سخت و سنگيني بود، اجازه دعوت علني را نمي‌داد، بعد از چند سال دعوت علني شد، اما تهمت‌ها، توهين‌ها فشارها آمد.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: شرايط هرچه سختر مي‌شد اميد پيامبر بيشتر مي‌شد به طور كامل اميدوار پيروزي حق عليه باطل بود.
رئيس جمهور گفت: پيامبر در نهايت مجبور به مهاجرت شد اما اميد پيامبر به ياس تبديل نشد بعد از مهاجرت به مدينه جنگ احد، خندق و .. بر پيامبر تحميل شد.
وي ادامه داد: در جنگ خندق همه فنون جنگي عليه پيامبر تجهيز شد امكانات آوردند و مطمئن بودند كه كار را تمام مي‌كنند.
اين مسئول اضافه كرد: فشار منافقان، آدم‌هاي بزدل كه ايمان نداشتند و ايمان‌ آنها ضعيف بود در پشت صحنه فشار وارد مي‌كردند تا شرايط سختر شود.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: آنقدر فشار رواني دشمن سنگين بود كه
مي‌خواستند پيامبر خدا را تسليم كنند، اما جوانمر تاريخ يگانه عالم علي (ع) به ميدان آمد و تكليف را يكسره كرد.
رئيس جمهور گفت: پيامبر لحظه‌اي از اميدواري به خدا مايوس نشد، اميد و توكل به خدا و مايه عزت و سرافرازي است.
وي ادامه داد: ما خدا را شاكريم كه ملت ايران و مردم دره‌شهر اميدوار به خدا و فضل و رحمت خدا هستند و هيچگاه مايوس نمي‌شوند.
اين مسئول اضافه كرد: اميد به خدا رمز اميدواري به زندگي است، اميدواري انگيزه حركت است، انسان‌ها به خاطر اميد به خدا سخترين شرايط با موفقيت پشت سر گذاشته‌اند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: هركس به خدا اميدوار باشد بن‌بست ندارد راه مسدود ندارد و همه مشكلات قابل حل هستند.
رئيس جمهور گفت: همه جاي ايران بايد ساخته شود مهمترين برنامه‌ها ايجاد اشتغال و ريشه‌كن كردن بيكاري از همه سرزمين است.
وي ادامه داد: عده‌اي در كشور هستند در خود اين توان را نمي‌بينند يا اميد به لطف خدا ندارند و يا دوست ندارد مشكلات حل شود يا به دست مردم و خادمان مردم حل شود.
اين مسئول اضافه كرد: آنقدر داستان مي‌بافند كه بايد روبه قبله دراز بكشيم و منتظر ملك موت باشيم اما اينجور نيست.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: كشوري هستيم كه سرزمين و معادن داريم و نبايد جوانان ما از بيكاري رنج ببرند.
رئيس جمهور در جمع مردم شهرستان شيروان چرداول نيز اظهار داشت: خدا را شاكرم كه توفيق زيارت مردم شيروان چرداول را به من عنايت فرمود.
وي ادامه داد: شيروان چرداول داراي مردماني با قلب‌هاي پاك و انديشه‌هاي روشن و همت‌هايي بلند، جوانان دشمن‌شكن است، مردماني كه در همه صحنه‌هاي سرنوشت انقلاب حاضرند.
اين مسئول اضافه كرد: سلام و درود خدا بر مردان و زنان شيروان چرداول، بزرگان، پدران و مادران، شهيدان، جانبازان، آزادگان، ايثارگران، عشاير، كشاورزان، كارگران، كسبه و كارمندان، فرهنگيان، دانش آموزان و دانشجويان شيروان چرداول باد.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: هشت شهرستان رفتم و در هر شهرستان درسي از مكتب پيامبر اسلام ارائه شده و درسي كه به شيروان چرداول رسيد درسي مهم و مورد نياز بشريت است.
رئيس جمهور گفت: نتيجه‌گيري از همه درس‌ها و افق آينده در اين شهرستان مطرح شود.
وي ادامه داد: حق پيروز است و باطل رفتني است، حق در اين عالم ريشه‌دار است، اصالت دارد، پايدار و ماندگار است چون از ناحيه خداست و به سوي خداست.
اين مسئول اضافه كرد: خداوند حق مطلق است، بنابراين حق پيروز است، هرچه در ناحيه خدا باشد حق است و حق جاودان خواهد ماند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: تمام قوانين الهي بر اساس حق است از زمين و زمان و آسمان بر اساس حق خلق شده‌اند.
رئيس جمهور گفت: در مقابل حق، باطل است كه ماندگاري ندارد و مانند كف روي آب است و اثري از آن باقي نخواهد ماند.
وي ادامه داد: مسير عالم به سمت حق است و حق پيروز خواهد شد، هيچ كس و هيچ قدرتي از خود چيزي ندارد هرچه هست از ناحيه خداوند است.
اين مسئول اضافه كرد: حاكميت بر عالم از آن خداست، خداست كه خلق مي‌كند و خداست كه عزت مي‌دهد همه امور از ناحيه خداست.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: رسالت انبيا حق است سخن آنان، عمل آنان و انديشه آنان حق است، رسالت انبيا از جانب خداوند براي سعادت انسان‌هاست.
رئيس جمهور گفت: خداوند مي‌گويد پيامبران، ياران پيامبران منصورند يعني ياري شده و پيروز خواهند بود، طرفداران حق پيروزند و اين سنت خداست.
وي ادامه داد: خداوند متعال در نوسانات زندگي بشر از خلق انسان تا آخر وعده پيروزي داده است، اي انسان‌ها در فراز نشيب زندگي نگران و نا اميد نشويد.
اين مسئول اضافه كرد: خدا وعده داده است در نهايت حق در عالم پيروز خواهد شد خدا وعده پيروزي نهايي حق داده است.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: همه ذخاير زمين به صالحان به ارث خواهد رسيد، موحدان و عدالت طلبان حاكم مي‌شوند و ظلم در جهان ريشه‌كن مي‌شود.
رئيس جمهوري گفت: اين قانون الهي است و اين حق است كه جهان به صالحان به ارث خواهد رسيد.
وي ادامه داد: همه زورگويان و چپاولگران همه از بين خواهند رفت و صالحان جاي آنان را خواهند گرفت.
اين مسئول اضافه كرد: همه انسان‌ها در سراسر زمين فرصت پيدا خواهند كرد در صراط مستقيم قرار گيرند و به سعادت برسند.
رئيس جمهور گفت: آنروز زماني مستقر خواهد شد كه همه ملت‌ها بخواهند ‌و ما بر توحيد پافشاري و ايستادگي كنيم تحقق آن روز زودتر است.
وي ادامه داد: سلام بر حضرت مهدي (عج) سلام بر فرزند پاكي، سلام بر توحيد و عدالت يعني امام عصر (عج).
اين مسئول اضافه كرد: شب جمعه متعلق به امام زمان است همه بايد دعا كرد و اميدوارم مردم شيروان چرداول نخستين ياران امام زمان باشند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: يكي از مهمترين كارها همه دست به دست هم دهيم و همه مردم هركس هركاري مي‌تواند انجام دهد با ايجاد كارخانه‌جات، مزارع و دامداري با ايجاد اشتغال ريشه بيكاري را از اين استان و كشور بركنيم.
رئيس جمهور گفت: هركس دلسوز اين مناطق است بايد همت كند تا شغل با شرافت و ماندگار ايجاد شود.
وي ادامه داد: جوان‌ها همت تاريخي خود را بسيج كنند در كنار هم كاري كنيم حتي يك بيكار در اين شهرستان يافت نشود.
اين مسئول اضافه كرد: جوان‌هاي اين شهرستان يك روز كمر لشگريان نظامي حكومت جبار صدام شكستند و با دست خالي آنان را به زانو در آوردند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: ايجاد اشتغال سخت‌تر از جنگيدن با دشمنان با دستان خالي نخواهد بود و شيروان چرداول را آباد خواهند كرد.
رئيس جمهور گفت: در سه سفر گذشته 146 پروژه براي اين شهرستان مصوب شده است، 57 پروژه انجام شده، 56 پروژه در دست اقدام است و 33 پروژه هم كاري انجام نشده است.
احمدي‌نژاد در جلسه استاني هيئت دولت در استان ايلام، حضور گسترده مردم در روزهاي حماسي و ملي ايران از جمله روز قدس، 22 بهمن و 9 دي‌ماه را از نقاط اوج نقش‌آفريني ملت ايران دانست و گفت: تجربه سال‌هاي پس از انقلاب اسلامي ثابت كرده كه مشكلات پيچيده و توطئه‌ و فشارهاي طاقت‌فرساي بدخواهان و دشمنان خارجي و داخلي با حضور گسترده مردم هيچگاه اثرگذار نخواهد بود.
رئيس‌جمهور حضور گسترده و آگاهانه مردم در صحنه‌هاي مختلف را موجب اقتدار ملي و روسياهي دشمنان و مدلي براي تغيير حكمراني دانست و گفت: مردم با حضور در صحنه ضمن دفاع از آرمانها و دستاوردهاي خود، مسير حركت مسئولين را هم ترسيم مي‌كنند و مي‌توان اين شيوه را به عنوان يك مدل در سيستم حكومتداري به ملت‌ها و دولت‌ها معرفي كرد.
رئيس‌جمهور خدمت صادقانه به مردم و توجه به نيازها و رفع مشكلات آنان را مورد تأكيد قرار داد و گفت:‌ بايد توجه داشت كه اگر مردم از معادلات و تصميم‌گيري‌ها فراموش شده و كنار گذاشته شوند و عده‌اي در كشور اصحاب قدرت و ثروت شده و در سخنان آنان هيچ اثري از مردم و خدمت به آنها نباشد، ديگر تضميني براي بقاي آرمان‌هاي انقلاب باقي نخواهد ماند.
احمدي‌نژاد اظهار داشت:‌ مردم بايد اخلاص، پاكي و دلسوزي را در چهره خادمان و مسئولين خود مشاهده كنند همچنانكه امام راحل و رهبري عزيز نيز نسبت به خدمت‌رساني براي مردم اهميت و تأكيد ويژه دارند.
رئيس‌جمهور تصريح كرد: مردم نشان دادند كه هر زمان بخواهد براي كشور بن‌بستي ايجاد شود، با حضور پرشور و آگاهانه خود اجازه اين كار را نمي‌دهند چرا كه مردم تجلي قدرت خدا هستند.
احمدي‌نژاد افزود: ملت ايران در مقاطع مختلف سال‌هاي پس از انقلاب در صحنه‌هاي حساس ،كار خود را در راستاي تقويت نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به خوبي انجام داده‌اند.
رئيس‌جمهور در ادامه با تجليل از حضور صميمي، انقلابي و با عاطفه مردم استان ايلام در مراسم استقبال از خدمتگزاران خود در دولت، اظهار داشت: جمعيت پرشور و خودجوش مردم استان ايلام در مراسم استقبال از خادمان خود در دولت با شعار عليه استكبار و حمايت از انقلاب اسلامي بار ديگر پايبندي خود به آرمان‌ها و ارزش‌هاي والاي انقلاب را نشان دادند.
رئيس‌جمهور افزود: مردم اين استان در سال‌هاي دفاع مقدس اين منطقه را ترك نكردند و با اراده محكم و ايستادگي از آن محافظت كردند و با نثار شهدا و ايثار خود چندين بار دشمن متجاوز را از خاك كشور بيرون راندند و در سفر چهارم دولت به اين استان نيز درياي جمعيت در ايلام و تمام شهرستان‌ها به نفع انقلاب و آرمان‌هاي انقلاب فرياد زدند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: پاسخ اين همه شور و وفاداري مردم ايلام بايد كار صادقانه، ياري رساندن به مردم و حل مشكلات آنها باشد.
وي همچنين در اين جلسه همت وزرا و مسئولان را براي ايجاد اشتغال و رفع مشكلات موجود و ارائه تسهيلات مناسب براي پيشرفت همه جانبه در بخش‌هاي مختلف استان ايلام را مورد تأكيد قرار داد و گفت: قبل از انقلاب هيچگونه توجهي از سوي حكومت به استان ايلام نمي‌شد و بعد از انقلاب هم به لحاظ درگيري اين استان با دفاع مقدس كمك شاياني به اين استان نبوده‌ايم و بايد تمام تلاش‌ها در جهت رشد و ارتقاء روزافزون بخش‌هاي مختلف استان بويژه در زمينه اشتغال براي جوانان اين استان باشد و وزرا نيز بايد به طور خاص در خصوص انجام كار در اين استان تلاش كنند.
رئيس‌جمهور همچنين به بخشي از كارهاي انجام شده در اين راستا از جمله انجام پروژه‌هاي راه، گازرساني روستايي، مسكن مهر، آبرساني به زمين‌هاي كشاورزي، بهسازي روستاهاي دور افتاده، طرح فاضلاب روستايي، انجام كارهاي صددرصدي سرمايه‌گذاري براي تكميل پروژه‌هاي نفتي در استان اشاره كرد.
انتهاي پيام/ش10

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن