تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820548824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه سپاه عاشورا به مناسبت سالگرد شهادت سردار سرلشگر مهدي باكري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بيانيه سپاه عاشورا به مناسبت سالگرد شهادت سردار سرلشگر مهدي باكري
خبرگزاري دانشجويان ايران - تبريز
سرويس: فرهنگ و حماسه

سپاه عاشورا به مناسبت سالگرد شهادت فرمانده لشگر هميشه پيروز عاشورا، سردار سرلشگر پاسدار شهيد مهدي باكري بيانيه‌اي صادر كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)،منطقه آذربايجان شرقي، در اين بيانيه آمده است: هشت سال دفاع مقدس، عرصه ارائه حماسه‌هاي بزرگ بوده است، خلق صحنه‌هاي بي‌بديل و بي‌نظيري كه ثبت آنها در تاريخ موجب فخر ايران و ايراني است و ثبت نام مرداني ايثارگر و عاشق كه خالق اين صحنه‌ها بوده‌اند، امري ضروري و حياتي است، هرچند سخن گفتن از اين دلاورمردي‌ها سهل و آسان نيست.

بعضي از ايام براي ملت بزرگ ايران روزهاي به ياد ماندني و فراموش نشدني است. ماه اسفند، ماهي پر افتخار در تاريخ دفاع مقدس است چرا كه فرزندان اين ديار، حماسه خيبر و بدر را در اين ماه آفريده‌اند و مرداني چون باكري سالار شهيدان آذربايجان جان خود را تقديم اسلام و قرآن كرده‌اند.

حماسه خيبر و بدر تا ابد سند سربلندي و سرافرازي يك ملت عاشق ولايت است. فرزندان عاشق ولايت در اين عمليات‌هاي غرورآفرين حماسه جاويد نينوا را در جبهه‌هاي جنگ تكرار ساختند و اين ايثار و پايمردي رزمندگان اسلام براي هميشه در صفحات تاريخ اين ديار همچون نگين تابناك خواهد درخشيد.

در بيست و چهارمين سالگرد شهداي عمليات‌هاي بدر و خيبر، ياد و خاطره مردان حماسه و شور و شعور را گرامي داشته و با آرمان مقدس اين لاله‌هاي پرپر بوستان عشق و ايمان تجديدبيعت مي‌كنيم و از عموم مردم مؤمن و متدين تبريز علي‌الخصوص رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، پيشكسوتان جبهه و جنگ و خانواده معظم شهدا و ايثارگران جهت حضور در مراسم يادمان شهداي خيبر و بدر و گراميداشت ياد و خاطره فرزند برومند حضرت امام خميني(ره) حضرت حجت الاسلام حاج سيد احمد خميني دعوت به عمل مي‌آيد.

اميد است مردان و زنان تبريزي بار ديگر با حضور پرشور خود مراتب قدرداني خود را بدين وسيله به منصه ظهور برسانند.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 369]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن