تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئال در آنفيلد تحقير شد


واضح آرشیو وب فارسی:الف: رئال در آنفيلد تحقير شد
ديدارهاي برگشت مرحله يك هشتم نهايي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا با پيروزي پرگل دو تيم ليورپول و بايرن مونيخ همراه بود.

به گزارش مهر، تيم فوتبال ليورپول در ديدار برگشت از مرحله يك هشتم نهايي مسابقات ليگ قهرمانان اروپا با نتيجه خيره كننده 4 بر صفر مقابل رئال مادريد در ورزشگاه آنفيلد به برتري رسيد. براي سرخپوشان در اين ديدار فرناندو تورس(16)، استيون جرارد (28- پنالتي و 47) و دوسه نا (88) گلزني كردند. ليورپول با توجه به برتري يك بر صفر در بازي رفت، در مجموع با پيروزي 5 بر صفر مقابل قهرمان اسپانيا به مرحله يك چهارم نهايي صعود كرد.

بايرن مونيخ در ديگر ديدار برگزار شده ديشب به پيروزي 7 بر يك مقابل ميهمان خود اسپورتينگ ليسبون دست پيدا كرد. براي بايرن در اين ديدار لوكاس پودولسكي (7 و 34)، اندرسون پولگا (39 - گل به خودي)، باستين شواين اشتايگر (43)، مارك فن بومل (74) ، ميروسلاو كلوزه (82 - پنالتي) و توماس مولر (90) گلزني كردند. تك گل اسپورتينگ را خوزه موتينيو در دقيقه 42 به ثمر رساند. بايرن مونيخ با كسب پيروزي 12 بر يك به ركورد پرگل ترين پيروزي در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان اروپا دست پيدا كرد. اين ركورد پيش از اين متعلق به تيم المپيك ليون در فصل 05-2004 بود. ليون در دو ديدار رفت و برگشت مقابل وردربرمن (3 بر صفر و 7 بر 2) در مجموع به پيروزي 10 بر 2 دست يافته بود.

ديشب همچنين يوونتوس در ديدار برابر چلسي به تساوي 2 بر 2 رسيد تا حذف شود. اين تيم در ديدار رفت با نتيجه يك بر صفر مقابل حريف انگليسي خود تن به شكست داده بود. ياكينتا (19) و دل پيه رو (74 - پنالتي) براي يووه گلزني كردند و مايكل اسين (45) و ديديه دروگبا (83) گل هاي چلسي را به ثمر رساندند. كيه ليني در دقيقه 70 اين ديدار از تيم يووه اخراج شد.

ويارئال هم با نتيجه 2 بر يك در زمين پاناتينايكوس پيروز شد تا يكي ديگر از تيم هاي راه يافته به مرحله يك چهارم نهايي رقابت ها لقب بگيرد. مانتزيوس در دقيقه 55 تك گل نماينده يونان را به ثمر رساند و ايباگازا (49) و لورنته (70) براي ويارئال گلزني كردند. ويارئال در مجموع با كسب نتيجه 3 بر 2 راهي مرحله يك چهارم نهايي رقابت‌ها شد.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن