تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816871316




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ابوترابي: بيداري امت اسلامي از بركات ماندگار انقلاب اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ابوترابي: بيداري امت اسلامي از بركات ماندگار انقلاب اسلامي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، بيداري امت اسلامي كه زمينه‌ساز وحدت امروز آحاد پيروان پيامبران اعظم است را از بركات ماندگار انقلاب اسلامي دانست.

به گزارش خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام سيد محمدحسن ابوترابي كه امروز رياست صحن علني مجلس شوراي اسلامي را بر عهده داشت، در نطق خود با تبريك هفته‌ي وحدت و ميلاد پرافتخار و حيات‌آفرين پيامبر اعظم حضرت محمد (ص) به عموم مسلمانان به‌ويژه ملت ايران گفت: امروز جمهوري اسلامي ايران نماد وحدت و پيوند منسجم و حركت هماهنگ امت اسلام است.

وي بازگشت به آموزه‌هاي دين حيات‌بخش اسلام و مشعل پرفروغ هدايت قرآن كريم، بيداري امت اسلامي كه زمينه‌ساز وحدت امروز آحاد پيروان پيامبران اعظم است را از بركات ماندگار انقلاب اسلامي دانست.

نماينده‌ي مردم قزوين ادامه داد: امروز آرمان‌هاي بلند، استقلال و عزت امت اسلام، آزادي سرزمين فلسطين، رمز وحدت و انسجام امت اسلامي است. در تهاجم وحشيانه‌ي ايادي استكبار جهاني يعني رژيم صهيونيستي به غزه، در تهاجم وحشيانه‌ي آنها به كشور لبنان ما وحدت و انسجام و حركت هماهنگ امت اسلام را در مسير عزت و استقلال زنان، مردان و جوانان غيور فلسطين و لبنان شاهد بوديم و شاهد هستيم.

نايب رييس مجلس شوراي اسلامي، حضور عزت‌آفرين مسلمانان از اقصي نقاط جهان در جمهوري اسلامي ايران با شعار حمايت از مقاومت پيروزمندانه فلسطين را نماد بارزي از وحدت و انسجام امروز امت اسلام و آزادي‌خواهان جهان دانست و گفت: مجلس شوراي اسلامي كه به حضور هماهنگ ارجمند و از پيروان مذهب اهل سنت، پيروان اديان آسماني در اين جايگاه عزت و انسجام و اقتدار قرار گرفته نمادي برجسته و فاخر از انسجام و وحدت ملت ايران در پاسداري از بركات ماندگار انقلاب اسلامي و تحقق آرمان‌هاي پيامبر اعظم اسلام است.

وي به حضور خود در راهپيمايي 22 بهمن امسال در بين مردم كردستان اشاره كرد و افزود: بنده كه افتخار داشتم در راهپيمايي 22 بهمن ماه سال جاري در جمع مردم غيور، مرزنشينان مقاوم و سلحشور استان كردستان حضور پيدا كنم شاهد حضور افتخارآفرين آنان در صفوف متراكم امت اسلام (ملت ايران) در كنار آرمان‌هاي ماندگار انقلاب اسلامي بودم.

ابوترابي اظهار اميدواري كرد كه در پرتو آموزه‌هاي دين و در سايه‌ي رهنمودهاي حيات‌بخش قرآن كريم با تمسك به فرامين، دستورات و سنن اسلام‌ساز پيامبر اعظم، اهل بيت پرافتخار آن بزرگوار، اصحاب صالح و شايسته‌ي آن پيامبر خاتم مسير عزت، اقتدار، انسجام و وحدت امت اسلام را با آگاهي و بيداري بپيماييم و براي جامعه بشريت پيام‌آور وحدت و عزت در مسير بندگي و تقرب به خداي سبحان در سايه آموزه‌هاي ديني باشيم.

وي در پايان براي نمايندگان، مسلمانان جهان، مردم مظلوم فلسطين و عراق، افغانستان آرزوي عزت، اقتدار و پيروزي و براي دشمنان و بيگانگان از درگاه خداوند متعال آرزوي ذلت كرد.

چهارشنبه|ا|21|ا|اسفند|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن