تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هیچ تهیدستی سخت تر از نادانی و هیچ مالی سودمندتر از عقل نیست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816276188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دفتر عمومي حفاظت و اطلاعات فرمانده كل قوا مطرح كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دفتر عمومي حفاظت و اطلاعات فرمانده كل قوا مطرح كرد
خبرگزاري فارس: رئيس دفتر عمومي حفاظت و اطلاعات فرمانده كل قوا گفت: در جنگ تحميلي كشورهاي عربي 100ميليارد دلار به صدام كمك مالي و نظامي كرده بودند اين در حالي بود كه ذخيره ارزي ايران در آن زمان تنها 6 ميليارد دلار بود.


به گزارش خبرگزاري فارس از آمل، سيدحسام‌الدين هاشمي شب گذشته در يادواره 57 شهيد پايگاه جندالله و يادواره شهداي شهيد محله با بيان اينكه سالروز حماسه 9 دي براي ملت ايران پرشور و پرمعنا است، اظهار داشت: اين روز در مقابله با جريان فتنه سال 88 بسيار تاثيرگذار بوده است.
وي با اشاره به اينكه آنچه رمز ماندگاري انقلاب اسلامي است همين بصيرت و آگاهي است، يادواره‌هاي شهدا را گامي مهم در پايداري بصيرت و آگاهي جامعه عنوان كرد.
هاشمي با تاكيد بر اينكه نظام اسلامي ايران در طي سال‌هاي گذشته حوادث مهمي را به خود ديده است، يادآور شد: در سال‌هاي مختلف از منافقين تا گروه‌هاي مختلف درصدد ضربه زدن به نظام بودند.
برادر تنها شهيده واقعه 6 بهمن سال 60 آمل با اشاره به اينكه در روزهاي مختلف از تقويم انقلاب اسلامي منافقين كوردل و ديگر احزاب ‌عليه نظام تلاش مي‌كردند، تصريح كرد: ارتش كه زماني بازوي توانمند انقلاب شد در تمامي اين توطئه‌ها بي‌مهابا ايستاده بود.
وي با بيان اينكه جوانان امروز بايد تاريخ اين مملكت را بدانند، گفت: بيداري امام راحل در ارديبهشت و آذر سال 58 در تشكيل سپاه و بسيج بي‌بديل و تاثيرگذار بوده است.
رئيس دفتر عمومي حفاظت و اطلاعات فرمانده كل قوا با اعلام اينكه تنها به ملتي تجاوز مي‌شود كه آگاه و بيدار نباشد، يادآور شد: در زماني كه دشمن به ايران حمله كرد واقعا به قصد پيروزي آمده بود به قصد اينكه سه روزه كردستان و در يك هفته تهران را تصرف مي‌كند.
وي با تاكيد بر اينكه براساس اين اصل دشمن به ايران حمله كرد، ادامه داد: دشمن هميشه در فكر براندازي است و راحت‌ترين و كم‌خرج‌ترين نوع براندازي، براندازي داخلي است.
هاشمي با بيان اينكه روز 9 دي يك نوع از براندازي بوده است، اظهار داشت: تمام تلاش دشمن اين بود كه پس از آن انتخابات موفق و بي‌نظير، رنگ ديگري به آن بدهد و مسئله براندازي مخملي را مطرح كرد و آنچه را مي‌خواست انجام داد.
وي ادامه داد: در اين روز دشمن آنچه لايق خود انجام داد و آنچه نبايد گفته مي‌شد در خيابان‌هاي تهران گفته شد.
هاشمي با اشاره به آماري از زمان جنگ تحميلي يادآور شد: در زمان جنگ، با احتساب 4 ميليون مهاجر جنگي، 24 ميليون نفر به صورت مستقيم با جنگ در ارتباط بودند.
وي با بيان اينكه ملت ايران از 15 خرداد تا پيروزي انقلاب اسلامي ايران 2هزار و 836 شهيد داده است، اظهار داشت: اين در حالي است كه شرارت‌هاي منافقين بر عليه ملت ايران 19هزار و 986 شهيد از ما گرفته است.
رئيس دفتر عمومي حفاظت و اطلاعات فرمانده كل قوا با تاكيد بر اينكه به صورت مستقيم تلفات ايران در جنگ تحميلي 172هزار و 156 نفر بوده است، افزود: 15هزار و 959 شهيد نيز در بمباران‌ها تحويل انقلاب شده است.
وي با اعلام اينكه سهم شهدا در ارتش 23درصد است، ادامه داد: سپاه سهم 21 درصدي و بسيج 43 درصد از شهداي جنگ را به خود اختصاص داده است.
هاشمي تاكيد كرد: در جنگ تحميلي 3 هزار و 100 شهيد دانشجو و 3 هزار و 17 نفر نيز روحاني بودند.
وي با بيان اينكه دانشجويان ايران نسبت به ساير اقشار سه برابر شهيد دادند، تصريح كرد: روحانيون با 12برابر ساير صنوف بيشترين شهيد را تقديم انقلاب كردند.
اين مقام مسئول در دفتر فرمانده كل قوا با تاكيد بر اينكه در جنگ تحميلي 100ميليارد تومان كشورهاي عربي به عراق كمك كردند، گفت: تنها در والفجر 8توانستيم بيش از 80 هواپيماي دشمن را ساقط كنيم.
وي اعلام كرد: اين جنگ و كمك‌ها به عراق در حالي بود كه صندوق ذخيره ارزي ايران در آن زمان 6 ميليارد دلار داشت.
هاشمي با تاكيد بر اينكه اين جنگ دست خالي و به هزينه‌هاي معنوي زيادي براي ملت ايران به دست آمده است، گفت: جنگ تحميلي گنجينه‌اي از اسرار عرفاني و معنويت است در مقابل دشمني كه مخزني از شقاوت و درندگي را داشت.
وي اظهار داشت: بايد به عنوان يك ايراني كشور و حوادث رخ داده در آن بشناسيم و با بصيرت از آن حمايت كنيم.
هاشمي تاكيد كرد: بايد بدانيم اين آگاهي و بصيرت است كه مانع هر تجاوزي به كشور مي‌شود.‌
انتهاي ‌پيام/‌ش10

جمعه|ا|9|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن