تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نابودى جوانانتان را آرزو نكنيد ، گرچه بدى‏هاى بسيار در آنان باشد، زيرا آنان با ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616397




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موسي‌پور:۹ دي توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي را خنثي كرد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: موسي‌پور:۹ دي توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي را خنثي كرد
۹ دي توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي را خنثي كرد
قم - خبرگزاري مهر: استاندار قم حضور پرشور و گسترده مردم انقلابي ايران اسلامي را موجب اقتدار نظام و برگرفته از درايت و تدبير مقام معظم رهبري دانست و تصريح كرد: يوم اﷲ ۹ دي توطئه‌هاي دشمنان داخلي و خارجي را خنثي كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، حجت‌الاسلام محمدحسين موسي‌پور در جلسه شوراي فرهنگ عمومي استان قم، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دي اظهار داشت: يوم‌الله ۹ دي با نمايان كردن اوج بصيرت ديني مردم ولايي ايران اسلامي در تاريخ اين مرز و بوم ماندگار شد.

وي با تاكيد بر ضرورت بزرگداشت و زنده ‌نگه داشتن يوم‌الله به يادماندني ۹ دي اظهار داشت: اين روز برگ زرين ديگري در نمايان ساختن تبعيت از ولايت فقيه و بيعت دوباره با امام و رهبري بود.

استاندار قم در ادامه سخنان خود با اشاره به اجراي مرحله دوم قانون راهنمايي و رانندگي و نقش آن در انضباط اجتماعي بيان داشت: قانون راهنمايي و رانندگي متناسب با شرايط گذشته كشور بود و تغيير اين قانون متناسب با وضعيت كنوني كشور ضرورت داشت.

موسي‌پور تصويب و اجراي قانون مرحله دوم راهنمايي و رانندگي را اقدامي مثبت از مجلس شوراي اسلامي و دولت عنوان كرد و ادامه داد: براي تاثيرگذاري مطلوب اين قانون و كاهش جرايم و افزايش انضباط اجتماعي بايد به مجريان آموزش‌هاي لازم ارائه شود تا بتوانند به خوبي اين قانون را در جامعه اجرايي كنند.

وي با تاكيد بر اينكه مردم و مجريان بايد نسبت به قانون جديد و اهداف آن توجيه شوند، ابراز داشت: با توجه به اينكه هدف اجراي قانون جديد راهنمايي و رانندگي كاهش جرايم، تصادفات و افزايش انضباط اجتماعي است بايد با اطلاع‌رساني مطلوب و تبليغات رسانه‌اي عميق رعايت اين قانون را به فرهنگ عمومي تبديل كرد.

استاندار قم همچنين در بخش ديگري از سخنان خود بر ضرورت ساماندهي تبليغات شهري و متناسب‌سازي آن با ويژگي‌ها و هويت شهر قم تاكيد كرد.

وي با تاكيد بر ضرورت ساماندهي مناظر فرهنگي و تبليغي ورودي‌هاي شهر قم، تصريح كرد: متوليان اين امر بايد متناسب با جايگاه وشان شهر قم تبليغات شهري و ورودي‌ها را تغيير دهند.

يادآور مي‌شود: در اين جلسه سند توسعه فرهنگ ايثار و شهادت استان قم نيز مورد بررسي قرار گرفت.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن