تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806759096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مظلومي: مجيدي بدون رضايت من رفت


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: مظلومي: مجيدي بدون رضايت من رفت
به گزارش فارس، پرويز مظلومي در نشست خبري پيش از ديدار با شهرداري ياسوج در خصوص آخرين وضعيت تيم استقلال اظهار داشت: بعد از تعطيلي كه نصيب ما شد، يك هفته استراحت كرديم اما به خاطر مسابقات جام حذفي نسبت به ساير رقبا كمتر فرصت استراحت داريم.

وي در خصوص بازي فردا گفت: جام حذفي جام شگفتي‌ها است و همه ديدند كه سايپا مهر كرج مقابل ما خوب بازي كرد و بچه‌هاي ما مقداري آنها را دست كم گرفته بودند و در نهايت موفق شديم برنده از زمين خارج شويم. اعتقاد دارم شهرداري نيز مثل سايپا مهر كرج است و آنها به خاطر پخش مستقيم اين بازي با انگيزه ظاهر مي‌شوند ضمن آنكه اين تيم موفق شده تراكتورسازي و فولاد را حذف كند و نبايد آنها را دست كم بگيريم.

مظلومي در ادامه صحبت‌هايش گفت: بازيكنان من با تمام وجود بازي خواهند كرد تا راه فينال را براي خود باز كنند اما در اين مسابقه از حيدري،‌ ميداودي، عزيززاده و اميرآبادي بي‌بهره هستيم، البته كادر پزشكي شريفات را به اين بازي رساند تا در مجموع با ۱۵ نفر براي بازي فردا آماده شويم.

وي تاكيد كرد: احترام خاصي براي شهرداري قائلم چون آنها حتما شخصيت پيروزي داشتند كه به اينجا رسيده اند اما در ۹۰ دقيقه كار را تمام خواهيم كرد.

سرمربي استقلال در خصوص آخرين وضعيت جاسم كرار گفت: او ديروز با معاونين باشگاه نيز جلسه داشت و قرار شد تصميم نهايي را شنبه بگيريم. قرار بر اين شد كه بحث معاوضه و انتقال او به بعداز جام حذفي موكول شود اما وليد علي با ما تسويه حساب كرد.

در ادامه نشست خبري خبرنگاري پرسيد كه نقاط ضعف شهرداري ياسوج را در چه مي‌بينيد كه مظلومي پاسخ داد: آنها كار گروهي خوبي دارند و كاپيتان آنها باتجربه است اما اولين رقيب ما در بازي فردا انگيزه بالاي حريف است،‌ با اين حال ما تيم بزرگي هستيم و بايد از بزرگي‌مان استفاده كنيم.

پرويز مظلومي كه پس از جدايي فرهاد مجيدي از استقلال هيچ صحبتي انجام نداده بود، در نشست خبري امروز سفره دلش را باز كرد و گفت: همين حالا هم كه با شما صحبت مي‌كنم موافق رفتن فرهاد نبودم و نيستم. اميدوارم كه بتوانيم همين حالا هم او را برگردانيم چون اعتقاد دارم او از پول بي‌نياز است و فكر نمي‌كنم مجيدي به خاطر پول استقلال را ترك كرده باشد. همين حالا هم هر روز با واكنش‌هاي هواداران مواجه هستم كه چرا اجازه داديم او از استقلال برود اما او از سه هفته قبل از ديدار با پرسپولس عنوان كرد كه قصد ترك استقلال را دارد.

سرمربي استقلال افزود: من چند جلسه با او به صورت حضوري صحبت كردم اما حرف‌هاي فرهاد دست ما را بست و هنگامي كه به امارات رفت با من تماس گرفت تا رضايت من را جلب كند و حالا نيز شرايطي به وجود آمده كه هواداران فكر مي‌كنند در نبود مجيدي تيم ما ضربه مي‌خورد.

وي ادامه داد: به مجيدي اين مسائل را گفتم اما او آنقدر روي حرفش ماند تا فتح‌الله‌زاده مجبور شود به خاطر مسائل خانوادگي رضايتنامه‌اش را صادر كند اما باز هم مي‌گويم مجيدي من را راضي نكرد و من هم از جدايي او راضي نيستم و او آن رضايتي كه بايد از من مي‌گرفت را نگرفت و رفت.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال كه عده‌اي از هواداران به اين نتيجه رسيده‌اند كه مجيدي به خاطر پول استقلال را ترك كرده گفت: اين را بايد از خود او سؤال كنيم ممكن است در قطر و امارات شرايط براي دخترش فراهم شده باشد. چندين و چند بار دختر مجيدي با من تماس گرفت و با صحبت‌هايش من را تحت تاثير قرار داد حتي به تيام گفتم اجازه بده تا پدرت چند ماه ديگر پيش ما بماند اما حالا همه چيز تمام شده و بايد به فكر آينده باشيم و جانشين خوبي براي او پيدا كنيم.

وي تصريح كرد: بايد به فكر پلي آف آسيا و ليگ برتر باشيم و فكرمان را به گذشته معطوف نكنيم. باز هم مي‌گويم نه من راضي بودم و نه فتح‌الله‌زاده نه هواداران و نه بازيكنان. هيچ كس به جدايي مجيدي راضي نبود و ما به او اطمينان كرديم اما او به خاطر فرزندش استقلال را ترك كرد.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اينكه فرهاد مجيدي در مصاحبه‌اش با روزنامه قطري مدعي شده كه استقلالي‌ها خيلي زود رضايتنامه او را صادر كردند اما شما در صحبت‌هايتان اشاره مي‌كنيد كه مدت‌ها بر سر ماندن او با وي جلسه داشتيد، گفت: اين صحبت‌هايي كه من انجام مي‌دهم عين واقعيت است. مجيدي مي‌گفت نمي‌خواهد تيم را تنها بگذارد اما اگر شرايط طوري شود كه باشگاه به او رضايتنامه ندهد، فوتبال را كنار خواهد گذاشت و اگر به من رضايتنامه بدهيد منت بر سر من گذاشته‌ايد.

سرمربي تيم استقلال در پاسخ به سؤال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه آيا حالا كه مجيدي با اين شرايط از استقلال جدا شده، باشگاه كارت بازي او را صادر مي‌كند يا خير،؛‌گفت: ديگر چه كارتي؟ كارت بازي او صادر شده بود و او رفت و در حال بازي كردن است.

وي در خصوص اينكه آيا مبلغي از اين طريق به باشگاه استقلال تعلق مي‌گيرد يا خير، گفت: اين را از مديريت باشگاه بپرسيد چون من هيچ وقت در جريان مسائل مالي بازيكنان نيستم.

مظلومي در خصوص اينكه تكليف ساموئل با اين باشگاه چه شد،‌گفت: تمام كارهاي او را انجام داديم و خودش خيلي علاقه داشت به استقلال بيايد اما روز آخر تما‌س‌هايي با او و خانواده‌اش گرفته شد كه آنها را نگران كرد ولي با اين حال كارهاي مربوط به قرارداد او انجام شد و تلاش مي‌كنيم اين بازيكن را به خدمت بگيريم.

وي در خصوص آخرين وضعيت ژوركويچ گفت: او بازيكن خوبي است و بايد در تيم ما جا بيفتد، اما مشكلي كه وجود دارد بحث بدهي و ثبت قرارداد او است كه فتح‌الله زاده طي نامه‌اي تعهد داده كه مشكلات را حل كند تا قرارداد او امروز ثبت شود.

سرمربي استقلال در خصوص اينكه تكليف الونگ الونگ به كجا رسيد، گفت: حضور او در استقلال فعلا منتفي شده اما در حال بررسي هستيم تا اگر بتوانيم اين بازيكن را جذب كنيم.

به گزارش فارس در ادامه نشست خبري خبرنگار ياسوجي از مظلومي پرسيد آيا در ديدار گذشته مقابل پرسپوليس بازي شما قرعه‌كشي شد كه وي در پاسخ گفت: حتما اين اتقاق رخ داده و اينجا همه چيز با برنامه‌ريزي صورت مي‌گيرد. مگر ياسوجي‌ها در بازي قبل ميزبان نبودند؟ آنها تصور مي‌كنند اگر در اهواز بازي مي‌كردند مي‌توانستند فولاد را شكست دهند؟ يا مگر در تبريز از پس تراكتورسازي برمي‌آمدند؟ حتي اگر فولاد يا تراكتورسازي بالا مي‌آمدند قرعه‌كشي مي‌شد تا در چه شهري بازي انجام شود.

مظلومي در خصوص روند مذاكره با خلعتبري گفت: براي جذب او اقداماتي صورت گرفته اما او در حال مذاكره با باشگاه‌هاي اماراتي است اما ما هم بيكار ننشسته‌ايم. هواداران بدانند ما براي جذب بازيكنان اقداات لازم را انجام داده‌ايم اما به خدمت گرفتن بازيكن آسان نيست همانطور كه براي فرشيد طالبي نامه زده‌ايم ولي ذوبي ها پاسخي ندادند. براي خلعتبري و پولادي نيز مذاكراتي انجام داده‌ايم و اگر اين دو نفر را بگيريم و ساموئل را جذب كنيم ديگر نياز به بازيكن نداريم.

سرمربي استقلال در خصوص اينكه آيا قبول داريد اين تيم از لحاظ مهره بهترين تيم چند سال اخير استقلال است، گفت: فعلا كه چشم خورده‌ايم و ديگر خبري از كهكشاني‌ها نيست. ما با ۱۴ بازيكن تمرين مي‌كنيم و كرار و وليد علي و مجيدي را هم نداريم. همه اينها را از آن كهكشاني‌ها كم كنيم، متوجه وضعيت تيم ما خواهيد شد.

مظلومي در پايان بار ديگر به بازي فردا اشاره كرد و گفت: اينكه ياسوجي‌ها گفته‌اند صد در صد برنده مي‌شويم درست نيست چون هيچ مربي و تيمي اين صحبت‌ها را بيان نمي‌كند. نبايد اجازه دهيم بازي به ۱۲۰ دقيقه بكشد و كار را در ۹۰ دقيقه تمام خواهيم كرد.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 196]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن