تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کس ماه رمضان یک آیه از کتاب خدا را قرائت کند مثل اینست که درماههاى دیگر تمام قر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816501109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پايان دومين روز از سومين همايش سراسري طب و قضا


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پايان دومين روز از سومين همايش سراسري طب و قضا
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

دومين روز برگزاري سومين همايش سراسري طب و قضا كه با حضور جمعي از مسوولان قضايي و معاونان سازمان پزشكي قانوني كشور در مشهد برگزار شده بود، به كار خود پايان داد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در نشست‌هاي امروز اين همايش، فريبرز آيتي فيروزآبادي ـ مديركل پزشكي قانوني استان گيلان ـ با محوريت بررسي مقايسه‌اي ميزان ديه و ارش متعلق به مصدومان دچار وضعيت زندگي نباتي در گواهي‌هاي پزشكي قانوني با احكام دادگستري طي دو سال، فرج‌اللهي- رييس شعبه 32 ديوان عالي كشور ـ با محوريت ميزان خسارت ناشي از زندگي نباتي در سيستم‌هاي كيفري كشورهاي ديگر (اروپا و آمريكا)، دكتر فريبرز ابراهيمي فلاح، متخصص پزشكي قانوني با محوريت رويكردهاي تازه به جنبه‌هاي باليني و حقوقي بيماران دچار مرگ مغزي و زندگي نباتي، حميدرضا اماني مستشار دادگاه تجديدنظر اصفهان با محوريت بررسي ابعاد كيفري زندگي نباتي و حجت الاسلام احمدي شاهرودي- مستشار ديوان عالي كشور با محوريت زندگي نباتي از منظر روايات و فقه و قانون مجازات اسلامي به ارايه مقاله خود پرداختند.

براساس اين گزارش، دومين نشست كميته‌هاي علمي از سومين همايش سراسري طب و قضا با محوريت خسارات مازاد بر ديه، مرگ مغزي و زندگي نباتي برگزار شد.

آرش سالاري، مديركل پزشكي قانوني كرمانشاه در زمينه مباني فقهي و حقوقي خسارات مازاد بر ديه، مهدي قرباني ثمين- مديركل پزشكي قانوني استان گلستان در زمينه وضعيت فرد اهداء عضو در افزايش موارد پرونده در مرگ مغزي و هم‌چنين امير باقريان- دانشجوي كارشناي ارشد حقوق خصوصي در زمينه مسائل حقوقي و اخلاقي حيات مستقر، موت مشتبه و مرگ مغزي مقاله خود را ارايه دادند و در ادامه به بحث و تبادل نظر با محوريت هاي مطرح شده پرداختند.

براساس اين گزارش، در ادامه دومين روز از همايش طب و قضا- سيدحسين فتاحي معصوم- استاد دانشگاه مشهد و سرپرست دبيرخانه دايمي همايش‌ها مقاله‌اي با موضوع ديدگاه‌هاي اسلام در پزشكي با محوريت بررسي مسائل فقهي پزشكي پيوند اعضا و مرگ مغزي و مسيح اله ذوالقدر كارشناس ارشد حقوق جزا، دادستان شهرستان نيز در زمينه ماهيت دبير و خسارت مازاد بر آن از ديدگاه فقهي و قانوني، محمدهادي صادقي- عضو هيات علمي دانشگاه شيراز در زمينه رابطه استناد در پرداخت خسارات غير از ديه و مهرداد ستاره- متخصص پزشكي قانوني و مدير كل پزشكي قانوني اصفهان در زمينه هزينه هاي درماني مصدومان از ديدگاه پزشكي و فقهي و هم چنين حسن رضواني- كارشناس ارشد حقوق خصوصي در زمينه زندگي نباتي و تعيين ديه معين و نامعين سخنراني كردند.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن