تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816540823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح‌الله‌زاده مي‌خواهد از استقلال برود


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: فتح‌الله‌زاده مي‌خواهد از استقلال برود
عضو هيئت مديره باشگاه استقلال با بيان اينكه بي پولي اين باشگاه فشار زيادي به مديرعامل آورده و او را در آستانه رها كردن استقلال قرارداده است، گفت: نمي‌دانيم رويانيان منابع مالي خود را چگونه تامين كرده و از كجا پول به باشگاه پرسپوليس تزريق مي‌كند؟!

غلامحسين فرزامي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص مشكلات مالي باشگاه استقلال و همچنين جلسه هيئت مديره شب دوشنبه اين باشگاه گفت: درحال حاضر مشكلات مالي باشگاه‌ها به روش مديريت منابع مالي در فوتبال ايران ارتباط پيدا مي‌كند. متاسفانه در حال حاضر درآمدهاي مالي ناشي از تبليغات دور زمين و يا پخش تلويزيوني مسابقات ابتدا بايد به حساب سازمان ليگ ريخته شود و بعد اين سازمان سهمي از درآمدهاي حاصله را به باشگاه‌ها بدهد.

وي با اعلام اينكه بايد قانون و راهكاري پيدا شود كه باشگاه‌ها بتوانند از اين درآمدها به طور مستقيم استفاده كنند، اظهار داشت: اگر باشگاه‌ها مي‌خواهند خصوصي شوند بايد بسترهاي آن به ويژه در زمينه اقتصادي فراهم شود. در حال حاضر ورودي و خروجي مالي باشگاه‌هاي فوتبال ايران يكسان نبوده و همه زيان‌ده هستند. اگر اوضاع به همين شكل بخواهد باقي بماند همين دو سهميه نيز از فوتبال ايران در ليگ قهرمانان گرفته شده و ليگ ايران آماتوري خواهد شد.

فرزامي در اين خصوص افزود: براي خصوصي شدن و درآمدزايي راه‌هاي زيادي وجود دارد، حتي بايد باشگاه‌ها مجوز اين را دريافت كنند كه براي كسب درآمد بتوانند تلويزيون خصوصي راه اندازي كنند. بنابراين تا زماني كه باشگاه‌هاي ما دولتي بوده و قوانين دست آنها را بسته باشد، اوضاع به همين شكل باقي خواهد ماند.

"فدراسيون فوتبال بايد در اين خصوص قانوني را تدوين كرده و در اختيار وزارت ورزش قرار دهد تا مسئولان ورزش آن را به صورت يك پروتكل در دولت و مجلس به تصويب برسانند"، فرزامي با بيان اين طرح گفت: در حال حاضر ما حتي نمي‌توانيم يك تبليغ در هنگام ورود تيم به درون زمين داشته باشيم. حتي نمي‌توانيم از بالن‌هاي تبليغاتي و ... در اين زمينه استفاده كنيم، بنابراين فقط زمين چمن را در اختيار تيم‌ها مي‌گذارند كه بايد براي آن نيز مبلغ زيادي را بپردازيم.

وي با يادآوري دوباره اينكه در حال حاضر هيئت مديره باشگاه استقلال از نظر تامين منابع مالي مشكلات زيادي دارد و به دنبال تعليق مصوبه مجلس در خصوص عدم كمك به فوتبال حرفه‌اي هستند، تاكيد كرد: متاسفانه آقايان در فدراسيون فوتبال به جاي آنكه به فكر اين رشته بوده و دل‌شان به حال فوتبال بسوزد، به سر و كله يكديگر مي‌زنند تا بتوانند مديريت خود را هرچه سريع‌تر انحصاري كنند، البته از مديري كه خودش از فوتبال چيزي نمي‌داند نمي‌توان انتظاري داشت.

فرزامي با اشاره به اينكه اگر ما در هيئت مديره به فتح‌الله زاده اميدواري نداده و از وي حمايت نكنيم وي در آستانه خستگي و رها كردن كار قرار مي‌گيرد، خاطرنشان كرد: ما نمي دانيم آقاي رويانيان منابع مالي خود را چگونه تامين كرده و از كجا پول به باشگاه پرسپوليس تزريق مي‌كند و يا اينكه با كدام منبع مالي مربي مثل دنيزلي را به ايران مي‌آورد؟ اين موضوع نيز در جلسه دوشنبه شب هيئت مديره باشگاه مطرح شده بود.

دبير هيئت مديره باشگاه استقلال در اين خصوص همچنين افزود: ما در جلسه هيئت مديره باشگاه براي رفع مشكلات مالي نامه‌اي را براي وزارت ورزش و جوانان تنظيم كرده و مشكلات مالي، طلب‌ها و بدهي‌هاي خود را در آن قيد كرده‌ايم. در حال حاضر حدود چهار و نيم ميليارد تومان بدهي داريم و به همين ميزان پول بابت سال‌هاي گذشته و چهار ميليارد تومان نيز بابت امسال از وزارت ورزش طلبكاريم. اميدواريم تا هرچه سريع‌تر وزارت ورزش در اين خصوص مساعدت لازم را داشته باشد و حداقل چهار ميليارد تومان امسال هرچه سريع‌تر در اختيار باشگاه استقلال قرار بگيرد.

وي با اعلام اينكه به طور ميانگين تاكنون ۵۰ درصد از قرارداد بازيكنان را پرداخت كرده‌اند، گفت: تا پايان ماه نيز قصد داريم بخشي از مطالبات مالي آنها را بپردازيم.

فرزامي در اين خصوص افزود: ما يكسري كارهاي اقتصادي انجام داده‌ايم كه طي دو يا سه ماه آينده بازدهي خواهد داشت. ضمن اينكه در جلسه هيئت مديره باشگاه مقرر شد بزودي معاونت اقتصادي باشگاه مشخص شود كه با معرفي وي قطعا سياست‌هاي مالي و اقتصادي باشگاه به طور دقيق تبيين مي‌شود.

وي در خصوص تمرين نكردن برخي از بازيكنان استقلال به دليل مشكلات مالي گفت: ما بازيكنان را به آرامش دعوت مي‌كنيم و به آنها اطمينان مي‌دهيم كه مشكلات امروز ما اداري و قابل رفع است. قرار است اميدوار رضايي مصوبه و ابلاغ مجلس را در خصوص كمك مالي به باشگاه بزودي دريافت كند، بنابراين چيزي كه در حال حاضر در خصوص اين موضوع زمان‌بر شده، انجام پروسه اداري مربوط به آن است.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن