تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 4 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812497388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرهنگ حسني:سازمان فرهنگي شهرداري قزوين در طرح ترافيك موفق عمل كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سرهنگ حسني:سازمان فرهنگي شهرداري قزوين در طرح ترافيك موفق عمل كرده است
سازمان فرهنگي شهرداري قزوين در طرح ترافيك موفق عمل كرده است
قزوين - خبرگزاري مهر: رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوين گفت: سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري قزوين در ترويج فرهنگ ترافيك موفق عمل كرده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، سرهنگ غلامعلي حسني در اين باره اظهارداشت: سازمان فرهنگي ورزشي در حوزه آموزش و توسعه فرهنگ ترافيك تعامل سازنده اي با اداره راهنمايي و رانندگي دارد به نحوي كه بسياري از كم كاريهاي برخي نهادهاي مرتبط توسط اين نهاد بخوبي جبران شده است.

وي اظهارداشت: در تعامل شهرداري و اداره راهنمايي و رانندگي قبل از ارائه خدمات سخت افزاري بايد فرهنگ استفاده صحيح از اين خدمات را نهادينه كرد كه اين امر تا حد زيادي توسط شهرداري قزوين از طريق سازمان فرهنگي ورزشي مورد توجه قرار گرفته است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان قزوين يادآورشد: موفقيت در آموزش و اطلاع رساني به شهروندان و تشويق آنان به اجراي مقررات موجب حفظ فضاي شهري از آسيب هاي ناشي از مشكلات ترافيك مي شود.

وي در خصوص نحوه همكاري شهرداري با پليس راهنمايي و رانندگي بيان كرد: شهرداري قزوين هر سال تفاهم نامه هايي را با نيروي انتظامي استان در قالب كميته هاي اجتماعي، امنيتي و ترافيكي منعقد مي كند كه در آن شهرداري و نيروي انتظامي موظف به هماهنگي و همكاري نزديك با يكديگر خواهند شد.

سرهنگ حسني گفت: در كميته اجتماعي كه مسائل فرهنگي ترافيك مطرح و بررسي مي شود، سازمان فرهنگي ورزشي ملزم به تامين اقلام فرهنگي مرتبط با نيروي انتظامي از جمله موارد مربوط به ترافيك و توزيع آن ها در ميان شهروندان و نهادهاي مختلف مانند مدارس و مهدهاي كودك و نظاير آن است.

وي با اشاره به محدوديت اعتبارات اداره راهنمايي و رانندگي در بخش آموزش و تبليغات تصريح كرد: در همين راستا سازمان فرهنگي ورزشي در زمينه فرهنگ سازي ترافيك با استفاده از تبليغات و تامين منابع مالي، تهيه و توزيع بسته هاي آموزشي فرهنگي براي گروه هاي سني مختلف، لوح هاي فشرده، چاپ بنر، تراكت، كتابچه و بروشور و همچنين تبليغات در رسانه ملي با حمايت هاي مالي اين سازمان با محتواي توصيه هاي ايمني رانندگي براي ساماندهي ترافيك شهر در حوزه نرم افزاري به خوبي عمل كرده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان افزود: با تعامل دو سويه با همكاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در اجراي برنامه هاي مختلف نظير برگزاري برنامه هاي تابستانه، نمايشگاه ها و همايش هاي مختلف ورزشي، پياده روي خانوادگي در كنار اين نهاد فرهنگي توانسته ايم به عنوان مجري انتظامي ترافيكي كارهاي موثري انجام دهيم.

وي اظهارداشت: علاوه بر انتظام بخشي ترافيكي حضور كارشناسان اين اداره در برنامه هاي مختلف فرهنگي و فراغتي سازمان فرهنگي ورزشي و ارائه موارد آموزشي و ترافيكي به شهروندان به صورت چهره به چهره نمونه ديگري از اين همكاري ها است كه با توجه به نوع برنامه ها و نشاط لازم تاثير بسزايي در فرهنگ سازي ترافيك دارد.

وي جشنواره شهروند برگزيده با معرفي شهروند نمونه ترافيكي و همايش همياران محرم را از برنامه هاي مشاركتي اين دو نهاد ذكر كرد و افزود: در اين رابطه برنامه هاي ديگري با محور ترافيك شهري، شهرنشيني، هماهنگي و هم سويي براي رسيدن به شهري روان و سالم به عنوان يكي از اهداف چشم انداز 1404 شهرداري قزوين اجرا شده است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان فعاليت هاي برخي دستگاهها در زمينه توسعه فرهنگ ترافيك را ناكافي دانست و تصريح كرد: با توجه به اين كه سرمايه گذاري در اين حوزه موجب بهره مندي عموم مردم از تسهيلات زندگي شهري توام با آرامش و آسايش مي شود ازپدستگاههاي ذيربط انتظار همكاري بيشتري داريم.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن