تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815658067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
بازيكن برزيلي امروز مي‌آيد
خوروش: پرسپوليس نمي‌تواند با عمادرضا مذاكره كند

ايران ورزشي- رسول خوروش سرپرست سپاهان در مورد حضور بازيكن برزيلي در تيم سپاهان اينگونه توضيح مي‌دهد: «دوشنبه از برزيل بازگشتم اما مهاجم برزيلي امروز به ايران مي‌آيد. نام او بورونو سزار است و در يك تيم ارمنستاني بازي مي‌كرده و در ۲۵ بازي ۱۶ گل به ثمر رسانده است.
سپاهان با توجه به جدايي فرزاد حاتمي مي‌تواند يك بازيكن آزاد ديگر به خدمت بگيرد.»
خوروش در ادامه درباره اينكه گفته مي‌شود باشگاه پرسپوليس با عمادرضا مذاكراتي انجام داده مي‌گويد: «چنين چيزي نيست. عمادرضا با ما قرارداد دارد و اگر هم چنين بازيكني را مي‌خواهند بايد با باشگاه حرف بزنند. ضمن اينكه ما به اين بازيكن نياز داريم.
من در اصفهان هستم تا كارهاي مربوط به حضور بازيكن برزيلي را انجام دهم و سپس به همراه اين بازيكن به كيش مي‌روم. اميدوارم خبري كه در مورد مذاكره پرسپوليسي‌ها مي‌گويند شايعه باشد چون در اين صورت ما مساله را به شكلي جدي در كميته انضباطي پيگيري خواهيم كرد.»

زوج طلايي دهه هفتاد در تبريز
مديرروستا، گروسي را هم آورد

ايران ورزشي- علي اصغر مدير روستا كه از نيم فصل دوم جايگزين ميودراگ يسيچ در راس كادر فني تيم فوتبال شهرداري تبريز شده است، محسن گروسي را به‌عنوان دستيار خود در اين تيم معرفي كرد. همچنين پس از بركناري يسيچ از هدايت شهرداري، كادر دستياران خارجي اين مربي به همراه دو بازيكن خارجي اين تيم كنار گذاشته شدند و تنها ازان زاراكوويچ مدافع خارجي شهرداري در تيم ماندگار شد.
شايد محسن گروسي و اصغر مديرروستا يادآور همان زوج طلايي خط حمله پاس در اوايل دهه هفتاد باشد، خط حمله‌اي كه هر سال آقاي گلي را درو مي‌كرد و بيشترين گل زده را به تيم پاس مي‌داد.

مديرعامل ذوب‌آهن: پول داشتـه بـاشيـم 4 بـازيكـن مي‌گيريم
مجلس حداقل 3 سال فرصت مي‌داد

ايران ورزشي- ذوب‌آهن هم مثل ساير تيم‌هاي ليگ برتري وضعيت مالي خوبي ندارد كه البته اين هم به فضل و بركت قانون جديدي است كه مجلس تصويب كرد و دست و جيب ورزش ايران را بست. درحالي كه اين روزها همه از رفتن از ذوب حرف مي‌زنند، خسرو ابراهيمي مديرعامل ذوب ادعا مي‌كند كه مي‌خواهند چند بازيكن جديد به تيم اضافه كنند. ابراهيمي مي‌گويد: «ابراهيم‌زاده براي نيم فصل دوم ليگ برتر خواهان جذب 4 بازيكن شده است كه هم اكنون در تلاشيم اين بازيكنان را براي تيم جذب كنيم كه اميدوارم شرايط مالي ما اجازه چنين كاري را بدهد. اين 4 بازيكن داخلي هستند كه خطوط دفاع و هافبك ما را در صورت جذب ياري مي‌كنند.»ابراهيمي در پاسخ به اين سوال كه چرا تيم ذوب‌آهن در تعطيلات نيم فصل به اردوي خارجي نرفت مي‌گويد: «شرايط نابسامان مالي باشگاه به ما اجازه نمي‌دهد كه اردوي خارج از كشور داشته باشيم اما به احتمال قوي تيم ما يك اردوي داخلي 4 روزه در شيراز يا كرمان براي انجام بازي تداركاتي برپا خواهد كرد.»مديرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به اينكه مشكلات مالي باشگاه همچنان پا برجاست، ادامه مي‌دهد: «راهكار اساسي براي حل اين مشكل اين است كه مجلس اجراي قانون خود را به تعويق بيندازد و به باشگاه‌هاي دولتي حداقل 3 سال فرصت دهد تا بتوانند خودكفا شوند. وزارت ورزش بايد براي حل اين مشكل يك گام اساسي بردارد چرا كه اگر مشكلات مالي ذوب‌آهن حل نشود در وهله اول به ورزش ملي لطمه خواهد خورد.»

نعيم سعداوي: بايد خط حمله را تقويت كنيم

ايران ورزشي- نعيم سعداوي مربي فولاد خوزستان درخصوص آخرين وضعيت تيم فولاد مي‌گويد: «تيم ما از روز يكشنبه چهارم دي ماه تمرين‌هاي خود را آغاز كرد و امروز يك بازي تداركاتي با تيم نفت اميديه برگزار مي‌كنيم. همچنين روز شنبه دهم دي‌ماه با يكي از تيم‌هاي استان ديدار خواهيم كرد.»وي با بيان اينكه سه بازيكن از رده جوانان فولاد به تركيب بزرگسالان اضافه شده‌اند، مي‌گويد: «تيم ما در نيم‌فصل اول با وجود اينكه سال گذشته بهترين خط حمله ليگ را داشت، نتوانست ساختار خوبي داشته باشد و در جايگاه مناسبي قرار نگرفتيم ولي مشكلات را بررسي كرده و به نتايج خوبي نيز رسيده‌ايم.»سعداوي با اشاره به اينكه بازنگري در تيم و تقويت خط حمله از جمله برنامه‌هاي ما است، حرف پاياني را مي‌زند: «تيم ما موقعيت‌هاي خوبي را در بازي ايجاد مي‌كند ولي در ضربات نهايي با مشكل مواجه است. پنالتي‌هاي ما به راحتي از دست رفت ولي در نيم‌فصل دوم شرايط بهتري خواهيم داشت و جايگاه‌مان را ارتقا مي‌دهيم چون جايگاه واقعي فولاد در اين جاي جدول نيست.»

ديروز در روابط عمومي فدراسيون فوتبال برگزار شد
انتخابات كميته تخصصي عكاسان ورزشي

ايران ورزشي- در جهت بهبود فعاليت‌هاي عكاسان ورزشي در رشته فوتبال ديروز (چهارشنبه) انتخابات اعضاي كميته تخصصي عكاسان ورزشي برگزار شد.
اين انتخابات در روابط عمومي فدراسيون فوتبال انجام شد و براساس آن فرشاد عباسي با 24 راي، نعيم احمدي با 18 راي، جاويد نيكپور با 17 راي، محمد جمالي با 16 راي و مهدي زارع با 9 راي به عنوان اعضاي اين كميته انتخاب شدند.
با تشكيل چنين كميته‌اي در كنار كميته رسانه‌ها اميد مي‌رود تا شاهد پيشرفت چشمگيري در عرصه عكاسي ورزشي باشيم.

سفر پنهاني و كاري فتح‌ا...‌زاده به تركيه
حاجي با امير قلعه‌نويي ملاقات كرد؟!

ايران ورزشي- مديرعامل استقلال بدون اينكه كسي چيزي بفهمد اخيرا به تركيه سفر كرده تا در آنجا به يكسري كارهاي شخصي و تجاري خودش رسيدگي كند. علي فتح‌ا...‌زاده در حالي به تركيه رفته كه اخباري در مورد اينكه حاجي در اين كشور در حال مذاكره با يك بازيكن خارجي است هم منتشر شد كه نه تكذيب شده و نه تاييد.از طرفي همزماني سفر فتح‌ا...‌زاده با اردوي تراكتورسازي در تركيه، اين سوژه را به‌دست شايعه‌سازان داده تا اخباري درباره حضور حاجي در اردوي تراكتور و ملاقات مديرعامل باشگاه استقلال با امير قلعه‌نويي منتشر كنند، به اين ترتيب بايد منتظر بازگشت اين مدير شد تا صحت و سقم اين شايعات را از زبان خودش جويا شد.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن