تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813395675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معين الدين:65 هزار تن محصولات كشاورزي در قزوين خريداري شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معين الدين:65 هزار تن محصولات كشاورزي در قزوين خريداري شد
65 هزار تن محصولات كشاورزي در قزوين خريداري شد
قزوين - خبرگزاري مهر: مدير تعاون روستايي استان قزوين گفت: در سال زراعي جاري بيش از 65 هزار تن انواع محصولات كشاورزي به صورت توافقي از توليد كنندگان و كشاورزان استان خريداري شده است.

به گزارش خبرگزاري مهر، ناطق معين الدين در اين خصوص اظهارداشت: در 9 ماهه سال جاري انواع محصولات كشاورزي شامل 31 هزار 471 تن محصولات زراعي، 233 تن محصولات باغي، 10 هزار و پنج تن محصولات پروتئيني و 23 هزار و 780 تن ساير محصولات و بيش از 65 هزار تن محصولات كشاورزي از طريق تعاوني ها و تشكلهاي تعاون روستايي به صورت توافقي خريداري شده است.

وي با تاكيد بر افزايش خريد هاي توافقي تصريح كرد: خريدهاي توافقي محصولات كشاورزي توسط تشكلهاي تحت پوشش تعاون روستايي علاوه برحمايت از توليد كنندگان و حذف لايه هاي واسطه اي به رشد و توسعه تشكلها كمك كرده و ضمن كاهش هزينه هاي دولت، مقدار ضايعات محصولات كشاورزي را نيز كاهش مي دهد.

مدير تعاون روستايي استان قزوين گفت: در خريد توافقي لازم است تعاونيهاي توليد روستايي حضوري فعال داشته باشند و با بازاريابي مناسب و قطع دست واسطه ها قيمت محصولات را واقعي كنند تا در نهايت توليدكنندگان و كشاورزان از فروش محصول خود سود بيشتري ببرند.

وي بيان كرد: انواع محصولات از قبيل جو، ذرت دانه اي، گندم، انواع حبوبات، برنج، گردو، فندوق، خرما، گيلاس، سبزيجات، كشمش، زيتون، مرغ، تخم مرغ، شير و ساير محصولات به صورت توافقي خريداري شده است.

معين الدين در پايان از خريد توافقي سيب و مركبات شامل پرتقال، نارنگي، كيوي از شمال كشور خبر داد و گفت: تشكلهاي تعاون روستايي آمادگي عرضه مركبات به كليه دستگاه ها، ادارات و ساير نهادها را زير قيمت بازار دارند و كليه مصرف كنندگان مي توانند از طريق اتحاديه هاي تعاون روستايي براي خريد اقدام كنند.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن