تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816375420




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش ايران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: ورزش ايران
كاپيتان استقلال سرانجام افشاگري كرد

فرهاد مجيدي: با استقلالي‌ها مشكل داشتم به الغرافه رفتم

فرهاد مجيدي در گفت‌وگويي كه با روزنامه «الرايه» قطر انجام داد سرانجام دلايل جدايي‌اش را از استقلال اعلام كرد. برخلاف ادعاي مسئولان استقلال كه عنوان كردند وي به خاطر دخترش از جمع آبي‌ها جدا شد، مجيدي تأكيد كرد فقط به دليل مشكلاتي كه با مسئولان استقلال داشت به الغرافه قطر رفت. اما با انتشار مصاحبه جنجالي كاپيتان سابق استقلال، مجيدي در گفت‌و گويي با خبرگزاري ايسنا اعلام كرد درباره مشكلات شخصي‌اش به اين روزنامه چيزي نگفـــته‌اســت و مسئولان باشــگاه استــقلال بـــراي جدايــي او كمــال همكاري را داشـته‌اند و اميدوار است روزي دوباره به استقلال بازگردد.
٭ در مورد قراردادتان با الغرافه بگوييد. پيشنهاد آنها چگونه بود؟
در ابتدا بايد بگويم از اين كه به تيم الغرافه پيوسته‌ام خوشحالم. من وارد چالشي جديد در محيطي جديد شده‌ام. در مورد قراردادم با الغرافه هم بايد بگويم كه از لحاظ مالي رقم زيادي را دريافت نكرده‌ام. من با چند پيشنهاد از باشگاه‌هاي اماراتي با رقم‌هاي مالي بسيار بهتر از الغرافه مواجه شدم، اما دوست داشتم فوتبالم را در محيطي جديد دنبال كنم.
٭ آيا درست است كه مي‌گويند مشكلات‌تان با باشگاه استقلال باعث شد كه به الغرافه بپيونديد؟
بله. درست است. من به خاطر مسائلي كه نمي‌خواهم اينجا آن را بيان كنم، با مسئولان باشگاه استقلال به توافق نرسيدم. ديگر سخت بود به نحو احسن در آن تيم بتوانم بازي كنم و انتظارات و بلندپروازي‌هاي هواداران پرشور اين تيم را برآورده كنم.
٭ آيا براي پيوستن به الغرافه با مشكلاتي مواجه شديد؟
خير. پيوستن من به الغرافه به خاطر تمايل دو باشگاه طولي نكشيد. باشگاه استقلال اصلاً با جدايي من مخالفت نكرد، بلكه بلافاصله موافقت خود را اعلام كرد.
باشگاه استقلال: براي حفظ مجيدي يك ماه تلاش كرديم
اظهارات جنجالي فرهاد مجيدي كاپيتان استقلالي‌ها كه در گفت‌و‌گو با روزنامه قطري واكنش اين باشگاه را در پي داشت و آنها با رد ادعاهاي مجيدي كه گفته بود به خاطر اختلاف با باشگاه استقلال از اين تيم جدا شده است اعلام كردند فرهاد به ما گفته تنها به دليل اين‌كه مي‌خواهد كنار دخترش باشد ازاستقلال جدا شد. محمد سررشته‌داري مدير روابط عمومي باشگاه استقلال در اين باره گفت: باشگاه و هواداران با تمام وجود سعي كردند فرهاد مجيدي را نگه دارند اما با شرايطي كه مجيدي توضيح داد و گفته بود با آن شرايط ماندن برايش دشوار است، در نهايت مسئولان باشگاه به اين جمع‌بندي رسيدند كه به حرمت قدمت و اثرگذاري فرهاد مجيدي در تاريخ اين باشگاه، كاري را انجام بدهند كه براي مجيدي مطلوب‌تر است و آن در كنار دخترش «تيام» بودن است.

رومان پولاچيك سرمربي تيم ملي واترپلو شد
يك مربي اسلواكيايي به عنوان سرمربي تيم ملي واترپلو ايران منصوب شد. رومان پولاچيك 48ساله با قراردادي يكساله به همراه يك دستيار اسلواكي از دو هفته آينده كار خود را آغاز خواهد كرد. پولاچيك از سال 2009 تاكنون سرمربي تيم واترپلوي اسلواكي بوده و در سال 2005 به عنوان بهترين مهاجم در ليگ ايتاليا شناخته شد.

كسب سه مدال توسط بوكسورهاي ايران در جام بي‌نظير بوتو
دو بوكسور ايران در رقابت‌هاي بوكس بين‌المللي «بي‌نظير بوتو» به مدال برنز رسيدند و يك نقره ديگر هم مسجل شده است. در وزن 69 كيلوگرم شهروز تراديده با نتيجه 14 بر 4 مقابل بوكسور ازبكستان شكست خورد و به مدال برنز بسنده كرد. در وزن 81 كيلوگرم نيز مجيد حاجي عباسي در ديدار با نماينده سوريه تن به شكست داد و به مدال برنز مسابقات دست يافت. اين ديدار با نتيجه 17 بر 17 مساوي بود اما داور به دليل شكافته شدن ابروي حاجي عباسي، رأي به برتري بوكسور سوري داد.همچنين در وزن 91+ كيلوگرم علي سلماني با غلبه بر حريف كنيايي خود به فينال راه يافت و امروز پنجشنبه براي كسب مدال طلا با بوكسور سوريه روبه‌رو مي‌شود.

كبير و يك بازيكن امريكايي در پتروشيمي
تيم بسكتبال پتروشيمي براي حضور قدرتمند در رقابت‌هاي بسكتبال غرب آسيا 2 بازيكن جديد به خدمت گرفت.آيدين كبير، بازيكن فصل گذشته پتروشيمي كه براي مدتي به آلمان رفته بود، با نظر كادرفني اين تيم مجدداً به پتروشيمي پيوست. پتروشيمي علاوه بر كبير جوزف فورته، بازيكن امريكايي و 193 سانتيمتري كه تخصص بازي در پست يك و 2 را دارد به خدمت گرفته است.

گاز و تيام حساس‌ترين بازي پلي آف بانوان
دور رفت مرحله پلي‌آف بسكتبال بانوان فردا با برگزاري 4 ديدار پيگيري مي‌شود. حساس‌ترين بازي اين مرحله را گاز با تيام و قزوين با نيكان‌ترابر برگزار مي‌كنند. برنامه ساير مسابقات: ٭ آرارات تهران - شهرداري بندرعباس
٭ هيأت بسكتبال قزوين - نيكان‌ترابر تهران
٭ فولاد ماهان اصفهان - هيأت فارس

گيتي پسند در انديشه تثبيت صدرنشيني
هفته هفدهم ليگ برتر فوتسال در حالي برگزار مي‌شود كه گيتي صدرنشين مسابقات در زمين خودي به دنبال بردي قاطعانه برابر گسترش فولاد تبريز است تا جايگاهش را در صدر جدول تثبيت كند.جدال پرسپوليس با فولاد ماهان اصفهان هم از بازي‌هاي جالب اين هفته است. برنامه كامل ديدارهاي هفته هفدهم به اين شرح است:
پنج‌شنبه: ٭ گيتي‌پسند اصفهان - گسترش فولاد تبريز
٭ فرش‌آرا - فيروزصفه اصفهان ٭ ارژن شيراز - راه ساري
جمعه: ٭ صباي قم - شهرداري ساوه
٭ شهيد منصوري قرچك - ميثاق تهران
٭ پرسپوليس - فولادماهان اصفهان
٭ شركت ملي حفاري ايران - دبيري تبريز.

آغاز هفدهمين دوره ليگ برتر بدمينتون
هفدهمين دوره ليگ برتر بدمينتون با نام خليج فارس از امروز با حضور 7 تيم در سه استان تهران، كردستان و گيلان آغاز مي‌شود. در بازي‌هاي هفته نخست تيم گاز تهران ميزبان نماينده كرمانشاه است تيم كردستان با روغن گلبهار سمنان ديدار مي‌كند. همچنين نماينده گيلان به مصاف نماينده خوزستان خواهد رفت.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 241]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن