تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819848731




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد
خبرگزاري فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: در 9 ماهه نخست امسال 330 تن انواع مواد مخدر در كشور كشف و ضبط شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، علي مويدي صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين مقدار كشفيات در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته 10 درصد افزايش داشته است.
مويدي ادامه داد: بيشترين كشفيات در استان‌هاي مرزي كشور از جمله فارس، هرمزگان، يزد، كرمان، سيستان و بلوچستان، خراسان شمالي و خراسان رضوي بوده است.
وي با بيان اينكه تنها 20 درصد از مواد كشف شده وارد استان‌هاي داخلي شد، ابراز داشت: هدف‌گذاري ناجا براي مبارزه با مواد مخدر در استان‌هاي مرزي كشور است و در اين زمينه با ايجاد سيستم‌هاي پدافندي مناسب به موفقيت‌هاي مناسبي دست يافته‌ايم و اين مرزها براي قاچاقچيان ناامن و مسدود شده است.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصريح كرد: از ابتداي امسال تا كنون نيروي انتظامي 12 شهيد در عرصه مبارزه با مواد مخدر را تقديم نظام و انقلاب اسلامي كرده است.
مويدي بيان داشت: در اين مدت يك‌هزار و 600 باند و شبكه قاچاق توزيع مواد مخدر منهدم شده كه نسبت به سال گذشته شش درصد رشد داشته‌ايم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: براي مبارزه با مواد مخدر عمليات‌ رزمي در مرز‌ها و حاشيه‌هاي مرزها افزايش يافته و در اين راستا 201 هزار و 570 مجرم دستگير شده كه در مقايسه با مدت مشابه پارسال 15 درصد افزايش تعداد دستگيري‌ها را داشته‌ايم.
مويدي افزود: در زمينه مبارزه با مواد مخدر در 9 ماهه نخست امسال 162 هزار و 200 پرونده براي مجرمان تشكيل شده و حدود 70 قاچاقچي در درگيري‌ها به هلاكت رسيدند.
اين مقام مسئول در بخش ديگري از سخنان خود به وضعيت استان فارس در كشف و مبارزه با مواد مخدر اشاره كرد و افزود: در 9 ماهه نخست امسال بيش از 33 تن انواع مخدر در فارس كشف شده كه نشان دهند كشفيات 10 درصدي مواد مخدر كشور است.
مويدي خاطرنشان كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس جزو متخصص‌ترين پليس‌هاي كشور در عرصه مبارزه با مواد مخدر در نوع كار اطلاعاتي پيچيده و طولاني مدت است.
وي ادامه داد: بايد با برنامه‌ريزي تمام به دنبال به روزرساني تجهيزات پليس مبارزه با مواد مخدر در استان فارس باشيم.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر همچنين در بخش ديگري از سخنان خود از حمايت مسئولان قضايي كشور براي مبارزه با مواد مخدر خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر تمهيدات خوبي در حال برنامه‌ريزي است و اميدواريم شاهد انسجام بيشتر در برخورد با دست‌اندركاران تهيه و توزيع مواد مخدر در كشور باشيم.
مويدي ابراز داشت: كشور ايران با مبارزه مناسب و فعال در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر سپري براي ساير جوامع و كشورهاي غربي شده و اين در حالي است كه شاهد كم‌لطفي اين كشورها در زمينه‌هاي مختلف به ايران اسلامي هستيم.
وي تصريح كرد: پليس مبارزه با مواد مخدر ايران امروز به لحاظ داشتن تجربه 33 ساله از موفق‌ترين پليس‌هاي مواد مخدر در منطقه و حتي جهان است و بسياري از كشورهاي منطقه از تجربه‌هاي علمي و تخصصي پليس ايران در عرصه مبارزه با مواد مخدر بهره‌مند مي‌شوند.
به گزارش فارس، تا به امروز در كشور ايران، 3 هزار و 700 پليس در عرصه مبارزه با مواد مخدر به فيض شهادت نائل شده‌اند و پليس ايران بيش از 11 هزار جانباز از بهترين جوانان را تقديم انقلاب و ارزش‌هاي آن كرده است.
انتهاي پيام/غ10

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 298]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن