تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815485981




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راهيان نور بايد پل ارتباطي بين جوانان و هشت سال دفاع مقدس باشد


واضح آرشیو وب فارسی:موج: راهيان نور بايد پل ارتباطي بين جوانان و هشت سال دفاع مقدس باشد
خبرگزاري موج - در آستانه سي‌امين پيروزي انقلاب اسلامي، همايش سراسري فرماندهان، مديران و مجريان قرارگاه راهيان نور سپاه صبح امروز در اردوگاه ميثاق آبادان برگزار شد.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي نيروي مقاومت بسيج، در اين همايش كه با حضور حجت‌الاسلام دهدشتي امام جمعه آبادان، فرماندار شهر آبادان و سردار كاظميني فرمانده سپاه ولي عصر (عج) برگزار شد، حجت‌الاسلام حسين طائب فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به اول صفر كه شروع روايتگري حضرت زينب(س) درباره واقعه كربلاست، گفت: راهيان نور هم در واقع روايتگري است كه وقايع گذشته جنگ هشت ساله را براي زائران در مناطق عملياتي بازگو مي‌كند تا بدانند در سال‌هاي گذشته چه بر سر جوانان و مجاهدان و رزمندگان آمده است و آنان چه ايثارگري‌ها و فداكاري‌هايي انجام داده‌اند.
وي با اشاره به تهديدات دشمن افزود: دشمن با تهديدات نرم مردم و جوانان ايران اسلامي را مورد تهاجم قرار داده و قصد دارد تا با جنگ نامحسوس ارزش‌هاي اسلامي را مورد تهاجم قرار دهد.
طائب در ادامه اظهار داشت: ما بايد در مقابل شيطان نفس از خود مراقبت و محافظت كنيم و نگذاريم تا شيطان بر ما غلبه كند و بايد همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشيم و اگر در اين راه موفق شويم طبيعتا در مقابل دشمنان هم ايستادگي خواهيم كرد.
فرمانده قرارگاه راهيان نور سپاه گفت: امروز حركت دشمن بعد از سه دهه از انقلاب تغيير كرده و در حال حاضر امريكا اقدام به عمليات پيشدستانه مي‌كند و بدون توجه به قوانين بين‌المللي و افكار عمومي به هركجا كه بخواهد حمله كرده و تسلط خود را بر آنان ديكته مي‌كند ولي اين اقدام با هوشياري مردم در سراسر كشور همواره خنثي شده و يا آمريكا را با مشكل روبرو كرده است.
وي با اشاره به جنايات اسرائيل و امريكا در غزه افزود: اسرائيل با حمايت آمريكا وحشيانه‌ترين اعمال را در غزه انجام داد تا سرپوشي بر تمام شكست‌هاي آمريكا در اقصي نقاط جهان باشد.
فرمانده نيروي مقاومت بسيج با اشاره به توطئه اخير دشمن كه همان تهديد نرم است، گفت: ما بايد با تقويت فرهنگ دفاع مقدس و راهيان نور در مقابل هجمه دشمن و تهديد نرم و جنگ فرهنگي آن ايستادگي كنيم و نگذاريم تا دشمن در اين جنگ نابرابر و نامحسوس موفق شده و بر افكار و بينش جوانان ما نفوذ كند.
فرمانده قرارگاه راهيان نور سپاه در ادامه افزود: راويان راهيان نور با روايت‌گري و بازگويي چگونگي و نحوه دفاع از مرزهاي جمهوري اسلامي ايران توسط رزمندگان اسلام را به جوانان بيان كند تا روحيه دشمن‌ستيزي و دفاع از ارزش‌ها را در اين عزيزان تقويت كنند.
طائب يادآور شد: راهيان نور بايد پيوندي بين جوانان و هشت سال دفاع مقدس باشد چرا كه تاريخ درخشان ايران اسلامي 8 سال دفاع مقدس است و نبايد به فراموشي سپرده شود و راهيان نور مي‌تواند پل ارتباطي بين حماسه دفاع مقدس و جوانان باشد.
سردار سليماني دبير قرارگاه راهيان نور در ابتداي اين همايش گفت: هر آنچه امروز داريم مديون خون شهيدان و جان‌نثاري كساني است كه در راه عزت و سربلندي اسلام و ايران عزيزمان جان خود را در طبق اخلاص نهادند.
وي افزود: كاروان بزرگ فرهنگي راهيان نور يكي از راه‌هاي مهم و موثر براي مقابله با تهديدات فرهنگي دشمنان مي‌باشد كه بايد بيش از سال‌هاي گذشته مورد توجه قرار گيرد.
سردار سليماني گفت: كاروان راهيان نور كه با حضور اقشار مختلف مردم ايران اسلامي هر ساله برگزار مي‌‌شود، يك حركت فرهنگي بزرگي است كه بايد سال به سال بر عظمت آن افزوده شود.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن