تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805633485




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خيز تاتنهام به سوي صدر جدول گل‌هاي بيل در ميان هياهوي اعتراضي هواداران


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خيز تاتنهام به سوي صدر جدول گل‌هاي بيل در ميان هياهوي اعتراضي هواداران
اين گرت بيل بود كه پيروزي در «كارو رود» را براي اسپرز به ارمغان آورد و تاتنهام دومين تيم شش پله بالايي جدول شد كه در كريسمس به پيروزي دست پيدا كرد. با اين اوصاف آنها جدي ترين خطر براي دو تيم منچستري هستند. هري ردنپ مربي تاتنهام بيل را يك بازيكن فوق العاده مي‌داند: «من سيستم بازي را عوض كردم و اجازه دادم او و رافائل فان در فارت نقش آزادتري داشته باشند. به آنها گفتم هر جا دوست دارند بازي كنند و اين اجازه را دارند كه در حملات به امانوئل آدبايور كمك كنند. وقتي كه گرت صاحب توپ مي‌شود و به سمت تو مي‌آيد مقابلش هيچ شانسي نداري. صاحب توپ بوديم و پاسكاري‌ها عالي انجام شد و كنترل بازي را به همين خاطر به دست گرفتيم.»
ردنپ در مورد اميدواري تيمش به قهرماني گفت: «من هرگز نگفتم كه امكانش وجود ندارد اما خب خيلي سخت است. يونايتد و سيتي هر دو به قدري قوي هستند كه من نمي‌توانم از ميانشان يكي را به‌عنوان قهرمان فصل انتخاب كنم.
اما ما هم در تعقيب آنها هستيم و بايد به امتياز گرفتن ادامه بدهيم. گام اولمان هم بازگشت به ليگ قهرمانان است. كار سختي خواهد بود.»
بيل افزود: «آخر هفته خيلي خوبي براي ما بود. مربي قبل از بازي گفته بود كه نتيجه ساير بازي‌ها به سود ما رقم خورده و اين بهترين فرصت است تا به تيم‌هاي مدعي قهرماني فشار جدي وارد كنيم. فصل پيش از بازي در ليگ قهرمانان تجربيات بسيار خوبي كسب كرديم. من در حال رشد هستم، تيم هم همين طور.»
بيل با دو گل خودش سر و صداي هواداران نورويچ را ساكت كرد. اين هواداران از ابتداي بازي براي او صداي ميمون در مي‌آوردند و در نيمه اول با ميمون خطاب كردن او شعارهاي توهين آميزي را هم عليه ردنپ سر دادند اما بيل در دقايق 55 و 67 به گل رسيد.
با اين دو گل بيل هفت گله شد و با توجه به تساوي‌هاي چلسي، آرسنال و ليورپول در اين هفته از بازي‌ها، تاتنهام در رتبه سوم جدول جاي گرفت و فاصله‌اش با دو تيم منچستري صدر جدول هفت امتياز شد. برتري مردان ردنپ در اين مسابقه به حدي بود كه كاملا شايستگي گرفتن هر سه امتيازش را داشتند. از همان ابتدا به بازي سوار بودند و فرصت‌هاي گلزني متعددي را هم خلق كردند.
پل لمبرت مربي نورويچ كه تيمش در اين بازي خانگي شكست خورد گفته كه تاتنهام يكي از جدي ترين مدعيان قهرماني در ليگ برتر خواهد بود: «تيم‌هاي بزرگ‌تر مي‌توانند به شدت به ما ضربه بزنند و تاتنهام هم در قواره‌ اين تيم‌ها ظاهر شد. اين ثابت مي‌كند كه حسابي تشنه قهرماني هستند. شكست ناراحت كننده‌اي بود چرا كه همه تلاش خودمان را انجام داديم و با كيفيت بازي كرديم.» با اين باخت نورويچ در رتبه يازدهم جدول ماند اما لمبرت از اين خوشحال بود كه مردانش بعد از صعود از دسته پايين‌تر وضعيت مطمئني در جدول دارند: «نبايد اصل واقع بيني را ناديده بگيريم همين طور اينكه از كجا به ليگ برتر آمده‌ايم و اينجا با چه رقبايي روبرو هستيم. به نظرم تا اين جاي فصل خوب پيش آمده ايم. اين بچه‌ها براي تيمشان كم نگذاشته‌اند.»
اسپرز ستاره مي‌خواهد
پيش بيني شده كه اسپرز در ماه ژانويه فعاليت‌هاي زيادي در زمينه خريد بازيكن داشته باشد و از حالا بحث خريد آمائوري مهاجم يوونتوس، جك رادول از اورتون و ارائه يك پيشنهاد ديگر به گري كاهيل مدافع بولتون مطرح شده است.
ردنپ گفته اگر قرار باشد در ژانويه بازيكن بخرد ترجيح مي‌دهد يك ستاره صاحبنام را به خدمت بگيرد اما از سوي ديگر مواظب است كه تعادل تيمش را به هم نزند. او به بازيكنان ديگري هم نياز دارد: «نه فكر نمي‌كنم. زياد خريد كردن فقط مي‌تواند براي ما مايه دردسر باشد اما نمي‌دانم از كجا مي‌شود آن ستاره‌اي را كه مي‌خواهم بخرم پيدا كنم البته يكي دو بازيكن خوب را مي‌شناسم اما به اين راحتي‌ها دستمان به آنها نمي‌رسد.»
ردنپ از دانيل لوي مالك اسپرز درخواست كرده كه بودجه لازم براي خريد كردن را به او بدهد تا بتوانند در كورس قهرماني خودي نشان بدهند. اولويت اولشان براي خريد كردن يك مهاجم است و به كارلوس توس از منچستر سيتي و همچنين ‌يان فرتونگن مدافع آژاكس هم علاقه نشان داده‌اند. جك بوتلند دروازه‌بان بيرمنگام هم نظرشان را جلب كرده، همين طور ابراهيم سيسوكو مهاجم ساحل عاج. ردنپ به «سان» گفت: «بايد به دنبال راهي براي بالاتر كشيدن خودمان باشيم. همين الان هم پتانسيل تيم ما بالا است و هر هفته تمامي بليت‌هاي بازي‌هاي ما به فروش مي‌رود چون بازيكنان خوبي داريم اما اگر قرار باشد خريد كنيم يك بازيكن ستاره مي‌گيريم. اينطوري به رقباي‌مان هم پيام مي‌دهيم كه در كورس قهرماني مصمم هستيم ولي سخت‌تر از همه، يافتن آن بازيكن است.»

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن