تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815567675




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براساس مصوبه شوراي پول و اعتبار كارگروه ويژه كنترل بازار ارز تشكيل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: براساس مصوبه شوراي پول و اعتبار كارگروه ويژه كنترل بازار ارز تشكيل مي شود
تشكيل كارگروه ويژه مديريت بازار ارز، الزام تعاوني هاي اعتباري به رعايت قانون بازار غيرمتشكل پولي و همچنين لزوم تسريع در ارائه بسته سياستي 91 مهمترين مصوبات جلسه شوراي پول و اعتبار بود.
سيد كاظم دلخوش عضو ناظر در اين شورا در گفت وگو با فارس درباره جزئيات جلسه سه شنبه شب شوراي پول و اعتبار اظهار داشت: شوراي پول و اعتبار درباره تعاوني هاي اعتباري و نحوه فعاليت آنها مصوباتي را داشت.
وي افزود: بر همين اساس قرار شد تعاوني هاي اعتباري به صورت جدي قانون بازار غيرمتشكل پولي را در دستور كار خود قرار دهند.
اين عضو ناظر در شوراي پول و اعتبار تأكيد كرد: اين مصوبه در مورد نحوه فعاليت تعاوني هاي اعتباري كه از زمان گذشته فعاليت مي كردند و همچنين آنهايي كه قانوناً ايجاد شده اند مصداق دارد.
دلخوش در ادامه با تأكيد بر اينكه شوراي پول و اعتبار درباره قيمت دلار هم مباحثي را مورد رسيدگي قرار داد تصريح كرد: طبق قانون بانك مركزي بايد نرخ شناور مديريت شده را اجرا كند. از همين رو شورا يكبار ديگر به اجراي اين قانون تأكيد كرد.
وي ادامه داد: از سوي ديگر قرار شده كارگروه هاي ويژه و تخصصي براي كنترل بازار ارز تشكيل شود.
به گفته دلخوش همچنين شورا مصوب كرد كه بانك مركزي تمامي جوانب و شرايط موجود بازار را بررسي و براي كنترل قيمت ها سياست هايي را اتخاذ كند.
دلخوش در ادامه گفت: همچنين در جلسه شوراي پول و اعتبار موضوع بسته سياستي نظارتي سال آينده نيز مطرح شد؛ مباحثي از قبيل نرخ سود سپرده گذاري و تسهيلات مهمترين محور اين بخش بود.
وي تأكيد كرد: شورا از بانك مركزي خواست تا هر چه سريعتر بسته پيشنهادي خود را براي سياست هاي پولي و بانكي سال آينده ارائه بدهد.
اين عضو ناظر بر شوراي پول و اعتبار درباره اخباري مبني بر بررسي لغو مجوز برخي بانك هاي خصوصي در جلسه شورا گفت: درباره لغو مجوز برخي بانك هاي خصوصي قرار شده در آينده بررسي ها آغاز شود.

پنجشنبه|ا|8|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن