تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت الاسلام محمديان در جمع دانشگاهيان هرمزگان: ملت حسيني ايران با خلق حماسه 9 دي از فتنه 88 سرافراز بيرون آمد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: حجت الاسلام محمديان در جمع دانشگاهيان هرمزگان: ملت حسيني ايران با خلق حماسه 9 دي از فتنه 88 سرافراز بيرون آمد
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها با اشاره به فتنه سال 88 گفت: ملت حسيني ايران با خلق حماسه 9 دي سرافراز از اين فتنه بيرون آمدند.


به گزارش خبرنگار «خبرگزاري دانشجو» از بندرعباس، حجت الاسلام محمد محمديان شامگاه امروز در جمع دانشگاهيان هرمزگان گفت: امروز خروج آمريكا از عراق بدتر از خروج از ويتنام در خود آمريكا ارزيابي مي شود و اين شكستي كه آمريكا در عراق خورد به دليل دلبستگي هاي ملت ايران و عراق و فرهنگ نابي كه مردم عراق از تشيع گرفته بودند، مي باشد.

وي در ادامه بيان داشت: ما ملتي بوديم كه از صفر شروع كرديم و به اذعان دوست و دشمن هيچ حامي از نظام هاي سياسي، اقتصادي و فرهنگي پشت سر ما نبود گرچه دل هاي ملت ها با ما بود اما قدرت اقتصادي، سياسي و رسانه اي دنيا به جز تعدادي محدود همه در مقابل ما بودند.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها تصريح كرد: ملت ما بعد از آنكه از يوغ استبداد چندين ساله نجات پيدا كرد، طي 32 سال رقباي ما هر آنچه توانستند براي سرنگوني، تضعيف و استحاله از درون ما انجام دادند؛ اما امروز جمهوري اسلامي در بين ملت ها قوي تر و بزرگتر شده است.

محمديان گفت: ما در شرايطي به سر مي بريم كه رقباي ما بيشترين و بالاترين قدرت نظامي، اقتصادي و رسانه اي را دارا هستند ولي در عين حال در بسياري از عرصه ها در حال عقب نشيني هستند برعكس انقلاب اسلامي كه در حال پيشروي است.

وي يادآور شد: رقيب ما آمريكا براي اينكه جمهوري اسلامي ايران و منطقه را مهار كند در دو سوي ما اردو زد كه در افغانستان به بهانه دستگيري بن لادن بود و ديگري 9 سال اشغالگري در عراق؛ اما چند روز پيش با خروج آمريكا از عراق باعث شد كه دنيا به آمريكا بگويد عراق را در سينه طلايي تحويل ايران داديد و خارج شديد؛ امروز آمريكا هيچ برگ برنده اي از اشغال عراق و افغانستان را نتوانست براي خود درست كند.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها ادامه داد: امروز طرفداران جمهوري اسلامي اعم از مسلمان و غير مسلمان زياد شده ولي امروز رقباي ما با همه توان و ظرفيت هاي سياسي و اقتصادي پي درپي در حال عقب نشيني هستند.

محمديان اضافه كرد: پيروي از قرآن و عترت و تبعيت از نايب امام زمان (عج) دو گوهري است كه ملت ما را مقاوم و بيمه كرده است و اگر اين دو گوهر را از ما مي گرفتند آيا باز هم مقاومت مي كرديم و اين چنين استقامت و حماسه اي همچون حماسه 9 دي به دنيا به نمايش مي گذاشتيم؟

وي در اين خصوص اظهار داشت: در همايشي در اسرائيل پيرامون شناخت تشيع يكي از آن استراتژيست هاي آن جلسه مي گويد كه انقلاب اسلامي مثل پرنده اي است كه از تيرس ما خارج شده و اين دو بال عدالت خواهي و انتظار (مهدويت) و خط شهادت كه ريشه در عاشورا دارد را سرلوحه خود كرده و به درستي او فهميده بود آن گوهري كه ما بر تكيه بر آن ايستاده ايم ؛ اما اين عنصر براي رقباي ايران قابل درك نيست.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: در سال 88 برخي طمع كردند كه مي شود جمهوري اسلامي را با توجه به سوابقي كه برخي كانديداها داشتند و افرادي كه مدتي در نظام نفوذ كرده بودند و بعد معلوم هم شد آنها با مردم ما همراه نيستند با استفاده از آنها رخنه اي ايجاد كرده و نابود كرد؛ اما شور حسيني ملت ايران چنان مجموعه توطئه هاي آنها را درهم پيچيد كه گويي همانند شبهي نقش نداشتند.

ملت حسيني ايران با خلق حماسه 9 دي از فتنه 88 سرافراز بيرون آمد

محمديان ادامه داد: امروز بعد از گذشت دو سال بر همگان روشن شد چه كساني با ملت همراه شدند و چه كساني با سوء استفاده از قدرت طلبي و سوء استفاده با اهل فتنه همراه شدند يا سكوت كردند و اما عموم مردم ما با خلق حماسه 9 دي سرافراز از اين فتنه بيرون آمدند.

وي افزود: دشمن هنوز هم فكر مي كند از اين انتخابات آتي شايد يك فرصت جديدي پديد آورد اما آنها ملت ما را نشاخته اند، ملت ايران به قدري از جهت بصيرت و روشنگري نسبت به آنچه در كشور و منطقه و دنيا مي گذرد پيشرو است كه در انتخابات آتي پيروز خواهد بود و اين براي رقباي ما تلخ و گزنده است كه كشور ايران در آرامش بوده و در ارسال پيام هاي حيات بخش به مردم منطقه است.

رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها خاطرنشان كرد: در انتخابات آتي با حفظ روشنگري مردم و مسئولان برگ زريني بر افتخارات جمهوري اسلامي ايران بيفزاييم.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن