تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813270690




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون استاندار خراسان رضوي:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: معاون استاندار خراسان رضوي:
خبرگزاري فارس: معاون استاندار خراسان رضوي گفت: سازمان ثبت‌احوال بايد پاسدار هويت ملي و ملت ايران باشد.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، رضا عبدالملكي عصر امروز در همايش هفته ثبت احوال خراسان رضوي در سازمان ثبت احوال خراسان رضوي اظهار كرد: سازمان ثبت احوال بايد پاسدار هويت ملي و ملت ايران باشد چون دشمنان براي ضربه زدن به دنبال فرصت هستند.
معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندارخراسان رضوي با تاكيد بر اينكه دولت بايد طبق برنامه پنج ساله سالانه 20 درصد از خدمات قابل واگذاري را به بخش غيردولتي واگذار كند، بيان داشت: طبق همين قانون به ازاي خروج هر سه نيروي انساني از سيسم دولتي تنها يك نيرو جايگزين مي‌شود.
عبدالملكي از ارائه 112 خدمت ديگر از سوي دستگاه‌ها اجرايي تا پايان سال جاري خبر داد و افزود: اين خدمات در پيشخوان‌ها ارائه مي‌شود كه پيش‌بيني مي شود در نهايت خدمات ارائه شده از سوي پيشخوان‌ها به 470 خدمت برسد.
وي به اهميت كار ثبت احوال اشاره كرد و اظهار داشت: امار مسير توسعه را روشن و امار و اطلاعات مي تواند در برنامه و جهت زندگي اقشار مختلف مردم تاثيرگذار باشد؛ تصميم گيران و تصميم‌سازان براساس امار تصميم مي گيرند.
معاون استاندار خراسان رضوي با اشاره به اينكه 210خدمت از سوي دستگاههاي دولتي در پيشخوان‌ها ارائه مي شود، تصريح كرد: براي هويت بخشي به دريافت‌كنندكان اين خدمات اساسي‌ترين كار شناسايي هويتي است كه ثبت احوال اساترين نهاد حاكميتي است كه دراين امر دخيل است. عبدالملكي با بيان اينكه در خراسان رضوي بيش از 300 هزار نفر اتباع غيرايراني زندگي مي‌كنند، تاكيد كرد: چنانچه كوچك ترين مشكلي در هويت پيش آيد در آينده مشكلات بزرگي اتفاق مي‌افتد.
انتهاي پيام/ص30

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن