تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806892504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس جمهور: بازگشايي هولوكاست به مثابه بريدن رگ حيات صهيونيست است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس جمهور: بازگشايي هولوكاست به مثابه بريدن رگ حيات صهيونيست است
تهران - دكتر "محمود احمدي نژاد"، رييس جمهور با بيان اين كه وليده نامشروع رژيم صهيونيستي يكي از نتايج موضوع هولوكاست است، تصريح كرد: شكستن قفل صندوقچه هولوكاست و بازگشايي آن به مثابه بريدن رگ حيات رژيم صهيونيستي است.


رييس جمهوري اسلامي ايران در پيامي به همايش" هولوكاست؛ دروغ مقدس غرب" كه عصر سه شنبه در دانشگاه صنعتي شريف برگزار شد، افزود: امروز صهيونيست ها بر بسياري از مراكز قدرت و ثروت و رسانه اي جهان تسلط دارند و متأسفانه عده زيادي از سياستمداران و احزاب را دربند خود گرفتار كرده اند و از اين طريق منافع و ثروت ملت ها را غارت كرده و آزادي هاي آنان را سلب مي كنند.
متن كامل پيام رييس جمهور به اين شرح است:
«اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر واجعلنا من خير انصاره و اعوانه و المستشهدين بين يديه»
حضار محترم اساتيد و دانشجويان عزيز!
نگاهي اجمالي به وقايع بعد از جنگ جهاني دوم نشان مي دهد موضوع هولوكاست در ابعادي كه آن را تعريف كردند، بهانه اي جهت ادامه تسلط و گسترش نفوذ پيروزمندان جنگ به ويژه آمريكا و انگليس در پهنه بين الملل بوده است.
وليده نامشروع رژيم صهيونيستي يكي از نتايج موضوع هولوكاست است. با اينكه جمعيت زيادي از مردم كشورهاي درگير جنگ، كشته شدند كه رقم آن را تا 65 ميليون نفر در جنگ دوم ذكر كرده اند.
شبكه اي سياسي و قدرت طلب خود را مدعي خون و وكيل مدافع تعدادي از قربانيان معرفي و حكم كردند كه بازماندگان اين عده خاص از قربانيان بايد خون بها دريافت كنند و بخشي از خون بها را تاسيس رژيم صهيونيستي در سرزمين فلسطين اعلام كردند و با همين بهانه به فلسطين حمله كردند و با كشتن و آواره كردن مردم، سرزمين هاي مادري آنان را اشغال و رژيم صهيونيستي را تاسيس كردند و به او ماموريت دادند اجازه ندهد هيچ قدرت منطقه اي در فراسوي غرب و در سرزمين هاي اسلامي شكل بگيرد. چرا كه تمدن و فرهنگ اسلامي با بالندگي ذاتي خود منافع ناشي از ظلم و زور و قدرت طلبي هاي آنان را تهديد مي نمايد.
اين اساس و فلسفه تشكيل رژيم صهيونيستي است و امروز كساني كه در سرزمين هاي تحت اشغال اين رژيم زندگي مي كنند كه شامل بخشي از مردم بومي فلسطين و بخش عمده اي مهاجرين از آمريكا و آسيا و عده اي هم از اروپا هستند و اكثر آنان حتي در منطق هولوكاستي از بازماندگان جنگ نيستند.
مع الاسف 60 سال اجازه ندادند كسي منطق هولوكاست و اصل آن را به چالش بكشد زيرا اگر حقيقت آن روشن شود چيزي از منطق دمكراسي اينان باقي نمي ماند.
هولوكاست با دمكراسي ليبرال گره خورده است .همين مدعيان دمكراسي ليبرال هستند كه از منطق هولوكاست حمايت مي كنند و آنچنان آن را تقديس كرده¬اند كه هيچ كس حق ورود بر ساحت قدسي آن را ندارد. شكستن قفل صندوقچه هولوكاست وبازگشايي آن به مثابه بريدن رگ حيات رژيم صهيونيستي است و هم بناي فلسفي آن فرو خواهد ريخت اما نكته مهمي كه نظر حضار و محققان گرانقدر را به آن جلب مي كنم اين است كه ثمره هولوكاست فقط شجره ناپاك رژيم صهيونيستي نيست بلكه تبعات آن بسيار فراتر از آن است. امروز صهيونيست ها بر بسياري از مراكز قدرت و ثروت و رسانه اي جهان تسلط دارند و متأسفانه عده زيادي از سياستمداران و احزاب را دربند خود گرفتار كرده اند و از اين طريق منافع و ثروت ملتها را غارت كرده آزاديهاي آنان را سلب مي كنند همچنين با توسعه شبكه هاي فساد فرهنگ و ارزشهاي انساني را ضايع مي كنند.
اينجانب از محققان و انديشمندان و جوانان و دانشجويان عزيز كه پيشقدم هستند دعوت مي كنم . علاوه بر پرداختن به موضوع هولوكاست، آثار و تبعات آن را نيز بررسي و نتيجه تحقيقات خود را در اختيار ملتها قرار دهند.همچنين فراموش نكنند كه شبكه صهيونيسم كه مبتكر بحث هولوكاست است بيش از گذشته بايد شناسايي و به ملتها معرفي شود .
از همه دست اندركاران اين نشست تشكر و قدرداني مي كنم و از همه محققان و نويسندگاني كه در اين زمينه كار كرده اند و آثار خود را منتشر مي كنند سپاسگزاري مي كنم.
موفق و مويد باشيد
1537

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن