تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820533082




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح مسكن مهر در دولت هاي بعدي پيگيري مي شود وزير مسكن:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: طرح مسكن مهر در دولت هاي بعدي پيگيري مي شود وزير مسكن:
وزير مسكن و شهرسازي گفت: طرح مسكن مهر قطعا در دولت هاي بعدي نيز با قوت و جديت پيگيري خواهد شد.
به گزارش فارس، محمد سعيدي كيا افزود: طرح مسكن مهر يك قانون محكم، دائم و ريشه دار است بنابراين اين طرح كه در اركان اجرايي داراي شيوه نامه هاي متعدد مي باشد در دولت هاي بعدي هم به طور قطع با قدرت و جديت پيگيري خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه دولت در طرح مسكن مهر قرارداد بسته است و مكلف به انجام آن است اظهار داشت: با اطمينان مي گويم كه طرح مسكن مهر ادامه پيدا مي كند و به مقصد مي رسد.

رشد 5 درصدي صدور پروانه ساختماني
سعيدي كيا در خصوص صدور پروانه ساختماني گفت: سال گذشته 830 هزار پروانه ساختماني در شهرها صادر شد كه در تاريخ بي سابقه است. وي ادامه داد: طبق آمارهاي مستند در 8 ماه سال جاري آمار صدور پروانه ساختماني 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد دارد.

كاهش سرمايه گذاري خارجي در بخش مسكن
سعيدي كيا در خصوص حضور شركت هاي مالزيايي براي ساخت و ساز در كشور گفت: در 1/5 سال گذشته شركت مالزيايي براي ساخت 5 هزار واحد مسكوني در ايران اعلام آمادگي كرد اما چون "اگزيم بانك" اين كشور از آنها حمايت نكرد 5 هزار واحد مسكوني به 2 هزار واحد مسكوني تقليل يافت. به گفته وي مذاكراتي براي ساخت مسكن از كشورهاي تركيه و ايتاليا نيز در حال انجام است.
3 دليل كاهش قيمت مسكن
وزير مسكن و شهرسازي در خصوص دلايل كاهش قيمت مسكن گفت: براي كاهش قيمت مسكن سه دليل عمده وجود داشت كه يكي از دلايل آن كنترل حجم نقدينگي و چك پول ها از سوي دولت بود. وي ادامه داد: دولت همچنين سعي كرد تا امسال بودجه را به آرامي تزريق كند تا نقدينگي كه در سال گذشته 30 درصد بود امسال در جامعه به 3 درصد رسيده و كنترل شود.
وي ادامه داد: دومين دليل كاهش قيمت مسكن خروج تقاضاي مردمي از بازار و رفتن به سمت مسكن مهر بود به طوري كه حدود 2 ميليون متقاضي خريد مسكن از مراجعه به بازار خارج شدند. سعيدي كيا گفت: سومين دليل كاهش قيمت مسكن تنظيم امور مسكن از سوي دولت با طرح جامع ثبت املاك بود كه مشخص مي كرد خريد و فروش رسميت يافته است.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن