تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717542




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري همايش استاني رؤساي كلانتري و پاسگاه‌هاي لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: برگزاري همايش استاني رؤساي كلانتري و پاسگاه‌هاي لرستان
خرم‌آباد ـ خبرنگار اطلاعات: نماينده ولي‌فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در هفدهمين همايش استاني رؤساي كلانتري و پاسگاه‌هاي فرماندهي انتظامي استان در خرم‌آباد، امتياز انقلاب اسلامي را داشتن ولايت و رهبري دانست و گفت: ولايت و رهبري ما را به پيروزي مي‌رساند و مسير صحيح را به ما نشان مي‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي تبعيت از ولايت فقيه را يك افتخار برشمرد و افزود: ولايت همانند چراغ راهنما است كه اگر به موقع و همراه با آن نباشي و حركت نكني، به يقين آسيب مي‌بيني.

امام جمعه خرم‌آباد برقراري ارتباط صميمي و با مهر و محبت با مردم را مهم برشمرد و گفت: مردم پشتوانه ما هستند و اگر اعتماد و اطمينان مردم را جلب كنيم، هميشه مجاهدان في سبيل‌الله هستيد و تمام توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌كنيد.

وي به جلب اعتماد مردم توسط پليس اشاره كرد و گفت: تعامل و همكاري نيروي انتظامي با هيات‌هاي عزاداري در دهه اول عاشورا يكي از نمونه‌هاي اعتماد و مهرباني اين نيرو است كه در تمام مجالس از اين نيرو تشكر مي‌شود و اين خدمت همراه با تشكر مردمي باارزش است.

سردار نوروزي رئيس پليس پيشگيري ناجا نيز با بيان اين كه تعامل صميمي و بي‌نظير پليس و هيات‌هاي عزاداري نماد مشاركت مردمي و پليس بود، گفت: امنيت جامعه در گرو عملكرد كلانتري و پاسگاه‌ها است.

وي به كاهش جرائم در ايام محرم اشاره كرد و افزود: بعضي از جرائم 50، 42 و 35 درصد كاهش داشته است كه اين امر بيانگر اين است كه حتي مجرمان در اين ايام از جرم دست كشيده‌اند.

سردار نوروزي توجه به امر مشاوره را ضروري دانست و گفت: از ابتداي امسال تاكنون در سطح كلانتري و پاسگاه‌هاي انتظامي استان، 235 درصد افزايش پرونده‌هاي ارجاعي به مركز مشاوره در مقايسه با مدت مشابه پارسال انجام گرفته است.

وي با اشاره به اين كه صبر و خوش‌اخلاقي و برخورد مناسب با مردم ما را به اهداف سازماني مي‌رساند افزود: براي كاهش تصادفات، بايد در راه‌هاي فرعي به اصلي اصلاح مهندسي صحيح انجام شود.

رئيس پليس پيشگيري ناجا كلانتري‌ها را يك مينياتور كوچك شده سازمان نيروي انتظامي دانست و گفت: همه وظايف نيروي انتظامي تقريباً در آن متجلي مي‌شود لذا مأمن و محلي براي پناه مردم و رسيدگي به مشكلات آنان است.

استاندار لرستان نيز در اين همايش به جايگاه پليس بين مردم و خانواده‌ها اشاره كرد و گفت: در خانواده‌ها، اعتماد به پليس به يك فرهنگ تبديل شده است.

حبيب‌الله دهمرده از اقدام‌ها و تلاش‌هاي انتظامي استان در برگزاري امنيت قدرداني كرد و افزود: امنيت موجود در استان مديون خون پاك شهدا و تلاش‌هاي انتظامي است.

سردار كاظم عليزاده فرمانده انتظامي لرستان هم در اين همايش به اهميت ولايت در جامعه اشاره كرد و گفت: دوري از ولايت، زمينه گمراهي در آدمي و متعاقب آن در جامعه را فراهم مي‌كند.

وي با اشاره به تاثيرگذاري نماز در زندگي انسان افزود: نيروي انتظامي بـــه عنوان حافظ جان، مال و ناموس مردم و مأمن آسيب‌ديدگان اجـــتماعي بايد در تمام راه‌ها، فرهنگ نماز اول وقت همراه با فرهنگ قرآني را حاكم كند و هميشه امر به معروف و نهي از منكر را در ســرلـــوحه كار قرار دهد.

فرمانده نيروي انتظامي لرستان، رعايت انضباط معنوي و ظاهري، ارتقـــاي در سطح آموزش و شناخت كامل از مأموريت‌ها، رفع معايب، افـــزايش سطح سلامتي و صيانتي، استفاده از اختيارات قانوني و ارتقاي روحـــيه پرسنل و نيل به بهترين بازده براي انجام مأموريت‌ها در راستاي پيشبرد اهداف را مهم برشمرد.

سردار عليزاده، توجه بيشتر در خصوص حوزه امنيت، تقويت پيگيري‌هاي انتظامي، پــيش‌بيني و پيشگيري، اجراي طرح‌هاي مظنون‌گيري و حضور به مــوقع در صحنه مردم، كنترل سارقان و قاچاقچيان سابقه‌دار و ارائه خــدمات انتظامي و رسيدگي به خواست‌هاي مردم در اسرع وقت را از اهداف اين همايش خواند.





چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن