تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815468182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون اجتماعي پليس آذربايجان شرقي: ايجاد شبكه وسيع اجتماعي، بزرگترين راهكار ارتقاي احساس امنيت در جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون اجتماعي پليس آذربايجان شرقي: ايجاد شبكه وسيع اجتماعي، بزرگترين راهكار ارتقاي احساس امنيت در جامعه است
امنيت، يك موضوع مهم اجتماعي به شمار مي رود كه در حال حاضر با توجه به تنوع جرائم اجتماعي و آسيب هاي ناشي از فضاي سايبري، همكاري وسيع اجتماعي ضروري است.


ايلنا- آذربايجان‌شرقي: معاون اجتماعي پليس آذربايجان شرقي گفت: براي ارتقاي احساس امنيت و مقابله با انواع آسيب‌هاي اجتماعي و مشكلاتي كه متوجه جوانان و محيط‌هاي دانش‌آموزي است، ايجاد شبكه وسيع اجتماعي يك راهكار اساسي است.

به گزارش ايلنا از تبريز، جلسه هم انديشي با موضوع احساس امنيت و پيشگيري اجتماعي از آسيب‌ها با حضور نمايندگان سازمان آموزش و پرورش استان و نمايندگان پليس‌هاي تخصصي در دفتر معاونت اجتماعي پليس آذربايجان‌شرقي برگزار شد.

در اين جلسه راهكار‌هاي علمي، تعامل پليس استان با سازمان آموزش و پرورش مورد تحليل و توجه قرار گرفت.

معاون اجتماعي پليس استان آذربايجان شرقي در اين جلسه بر ايجاد شبكه وسيع اجتماعي با مشاركت ارگان‌ها و سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي به منظور ارتقاء احساس امنيت در جامعه تاكيد كرد و گفت: امنيت يك موضوع مهم اجتماعي به شمار مي‌رود كه در حال حاضر با توجه به تنوع جرائم اجتماعي و آسيب‌هاي ناشي از فضاي سايبري، همكاري وسيع اجتماعي ضروري است.

معاون اجتماعي پليس استان ،با تاكيد بر انجام اقدامات موثر و عملي در اين زمينه، نقش ارتباط قوي و منسجم پليس،خانواده، مدرسه و تعامل و همكاري اين نهاد‌ها را مهم دانست.

پايان پيام

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 132]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن