تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806865745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/مسعود يارضوي/


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /مسعود يارضوي/
خبرگزاري فارس: چرا عده‌اي از وابستگان به جريان انحرافي و جريان فتنه با علم به اينكه به هيچ وجه صلاحيت نمايندگي مردم را ندارند و توسط شوراي نگهبان به عنوان امين مردم رد صلاحيت خواهند شد، ‌براي كانديداتوري ثبت نام كرده‌اند؟


در تعريف واژه فرانسوي "سندروم" گفته شده است، "چند نشانه كه با هم در قالب يك بيماري بروز مي‌كنند".

اين مفهوم را مي‌شود به رفتار عده‌اي از شبه اپوزسيون داخل كشور در ايام انتخابات نيز ربط داد.

آنها در هر انتخاباتي دست به رفتارهاي مختلفي مي‌زنند كه نشانه بارز همه آنها اين است كه سعي مي‌كند فرآيند انتخابات به عنوان يكي از مظاهر مردمسالاري ديني در انقلاب اسلامي را دچار چالش كند و البته اين چالش فقط محدود به يك بعد نيست و تجربه سال ۸۸ نشان داد كه مي‌توانند در يك هم‌افزايي كلي به ايجاد يك بيماري در پيكره كشور نيز منجر شود.

تجربه نشان داده است شبه اپوزسيون داخل كشور در زمينه ايجاد فرآيند اين سندروم‌ها همواره از قبل از برگزاري انتخابات‌ها، رفتارهاي بخصوصي را با مشي اپورچونيستي (ابن‌الوقتي) انجام مي‌دهند.

از تشكيل دادن ستاد صيانت از آرا گرفته تا تشويق افرادي براي ثبت نام در انتخابات كه از قبل معلوم است صلاحيت كانديدا شدن را ندارند.

آنها نشان داده‌اند كه براي به چالش كشاندن اصلي‌ترين داشته‌هاي انقلاب اسلامي كه با زحمت مردم و مسئولان به دست آمده‌اند، حتي از طرح بهانه‌هاي كودكانه‌اي مثل "تقلب" يا "تغيير آرا" نيز نمي‌گذرند و آنقدر به اين بازي‌هاي مضحك ادامه مي‌دهند تا بخت يارشان شود و بهانه‌اي جديدتر را علم كنند. و اين قصه سر دراز دارد.

آكروبات‌بازي سياسي اين افراد البته به نسبت صحنه پيش‌رو كه عموماً انتخابات است (به اين دليل كه انتخابات فرصت بلند كردن صدا را به آنها مي‌دهد)! تغيير مي‌كند و بازي‌هاي پيراموني آن هم.

در واقع يك بار كساني را كه از بي‌صلاحيت بودن آنها مطمئن هستند، براي كانديدا شدن تشويق مي‌كنند و براي بازي پشت پرده نيز خواب استعفاي از مجلس!!! (اشاره به استعفاي جمعي نمايندگان اصلاح‌طلب در مجلس ششم) را ديده‌اند.

و يا بار ديگر ستاد صيانت از آرا تشكيل مي‌دهند به اين اميد كه بهانه تقلب! كه بعداً مطرح خواهد شد، توجيه‌پذير باشد.

شبه اپوزسيون اعم از فتنه‌گران و منحرفين، براي انتخابات مجلس نهم شوراي اسلامي نيز در يكي از فعاليت‌هاي بهانه‌ساز خود به سراغ تشويق مهره‌هايي براي كانديداتوري رفته‌اند كه هيچكس در بي‌صلاحيتي آنان هيچ شكي ندارد.

آيا هيچ منطقي در دنيا مي‌تواند‌ بپذيرد افرادي كه در پرونده خود سابقه دستگيري توسط نهادهاي امنيتي كشور، حمايت علني از فتنه و جريان انحرافي و توهين به آرمان‌ها و مقدسات كشور را دارند، صلاحيت نمايندگي مردم را داشته باشند...!؟

پس چه مي‌شود كه برخي از اين افراد كذا را در پاي ميزهاي ثبت‌نام براي كانديداتوري در انتخابات مجلس مي‌بينيم؟ افرادي كه بعضاً خودشان نيز به صراحت و درست در كنار همين ميزها تاييد كرده‌اند كه مي‌دانند صلاحيت لازم را ندارند و قطع به يقين توسط نهادهاي نظارتي كشور رد صلاحيت خواهند شد.

در باب اين بازي مشكوك بايد قبل از هر چيز اين نكته مدنظر ‌باشد كه اساسا ايجاد چالش و پرغبار كردن فضا توسط عده‌اي، همواره مي‌تواند بستري را ايجاد كند تا بوسيله آن نيت‌هاي سوء، فرصت طرح پيدا كنند.

در واقع، فتنه‌گران قايق خود را از قبل ساخته‌اند و با اين اقدامات در صدد ايجاد روان‌آبي براي حركت اين قايق هستند. حال اينكه در قايق آنان چه مي‌گذرد را مي‌توان با گمانه‌زني‌هايي پاسخ داد، اما نخ تمام اين چهره‌هاي تسبيح را بايد در حركات پيشاهنگي منحرفين و فتنه‌گران يافت.

فعاليتي كه براي آنان امكان مانور و بلند كردن صدا را در موقع لزوم فراهم مي‌سازد.

نكته‌اي كه همه مي‌دانيم برخورد با آن در ابتداي امر بسيار راحت‌تر و كم هزينه‌تر خواهد بود.

اين بازي دشمن البته فقط شامل مهره‌هاي سوخته نيست بلكه خاكستري‌ها و سفيدهايي كه چندان در افكار عمومي و رسانه‌ها شناخته شده نيستند اما پرونده‌هاي برخي از آنها در نهادهاي نظارتي و امنيتي مفتوح است نيز شامل اين بازي هستند و صد البته مهره‌هاي كاراتري نيز محسوب مي‌شوند.

از هم اينك، تك مضراب‌هايي از سوي منحرفين و وابستگان به فتنه شنيده مي‌شود مبني بر اينكه "انتخابات بايد سالم برگزار شود"! و يا تاكيد بيش از حد و نامتعارفي در زمينه لزوم توجه به قانون در انتخابات پيش‌رو از جانب برخي از آنان مشاهده مي‌شود.

رصد كلي از فعاليت‌هاي فعلي افراد مشكوك‌الهويه در فرآيند انتخابات گوياي اين است كه فتنه‌گران و منحرفين با علم به اينكه مجلس نهم با اكثريتي اصولگرا شكل خواهد گرفت از هم اكنون مشغول درشت‌نمايي مفهوم غلطي شبيه به تقلب با عنوان "مهندسي آرا" و البته با استفاده از "مظلوم نمايي سياسي" هستند. مفهومي كه البته با توجه به تجربه تاريخي ملت از انتخابات رياست جمهوري ۸۸، گردنه‌هاي مشكلي را براي طرح خود در پيش رو دارد.

مغرضين عليه انقلاب اسلامي همچنين در اوهامي مبني بر حساس سازي افكار عمومي با پيروي از تئوري‌ برخورداري خود از هواداران بسيار! در ميان مردم نيز به سر مي‌برند. پروژه‌اي كه كليد آن را به حساب خود از مدت‌ها قبل زده‌اند و چشم‌اندازي شبيه به فتنه ۸۸ را نيز در مقابل خود گسترده‌اند.

توطئه‌اي كه به حساب آنها، ثبت نام مهره‌هايي كه همه به بي‌صلاحيت بودن آنها اذعان دارند و در ادامه رد صلاحيت آنها توسط شوراي نگهبان، يكي از اجزاي راهبري آن خواهد بود.

* يادداشت از مسعود يارضوي
انتهاي پيام/

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن