تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812857581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آذري: مي‌خواستم به هدايتي كمك كنم اما نشد/ نمي خواهم قرباني مشكلات مديران قبلي استيل آذين شوم


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: آذري: مي‌خواستم به هدايتي كمك كنم اما نشد/ نمي خواهم قرباني مشكلات مديران قبلي استيل آذين شوم
"سعيد آذري" ديگر نمي تواند با استيل آذين ادامه دهد چراكه كسر 12 امتياز به دليل مشكلات مالي گذشته او را از رسيدن به اهداف و برنامه هايي كه داشته دور كرده و به خاطر حفظ پرستيژ مديريتي اش تصميم گرفته از سمت خود در استيل آذين استعفا دهد.


حرفهاي آذري در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، را در ذيل مي خوانيد:

*چرا از مديرعاملي استيل آذين استعفا داديد؟

- بحث كسر 12 امتياز بود كه باعث شد با وجود اينكه فصل خوبي داشتيم استعفا دهم. ما با احتساب اين 12 امتياز الان بايد در مكان دوم جدول باشيم اما متأسفانه اين اتفاق برنامه‌هاي مرا خراب كرد.

*هيچ راهي براي ادامه همكاري وجود نداشت؟

- من تا نيم فصل هم صبر كردم تا 12 امتيازي كه از ما كسر شده بود، برگردد اما نگران اين وضعيت هستم و نمي خواهم شرمنده آقاي هدايتي شوم.

*فقط شرمندگي باعث شد چنين تصميمي بگيريد؟

- من آمده بودم تا يك سال موفق را با استيل آذين پشت سر بگذارم. تيم خوبي هم درست كرده بوديم و استراتژي ما برنامه هاي بلندمدت بود. ما با هدف و برنامه دقيق آمده بوديم و حتي انتقال تيم به سمنان هم با تحقيق و بررسي بنده انجام شد اما بحث اين 12 امتياز كه شايد از نظر آقاي هدايتي برگشت پذير باشد اما براي من ديگر برگشت پذير نيست. در اين شرايط هم شخصيت ورزشي خودم خراب مي شود و هم اميد واهي نمي‌خواهم ايجاد كنم. انشاءالله با حضور يك مدير خوب وضعيت بهتر شود.

*پس شما نگران وضعيت خودتان بوديد؟

- آمار نشان مي دهد كه من از مديران موفق يك دهه اخير ورزشي ايران هستم. من نگران پرستيژ ورزشي خودم هستم. تمام پيش بيني ها و برنامه هاي من درست بود و فقط همين 12 امتياز مشكل ساز شد.

*آينده استيل آذين چه مي شود؟

- استيل آذين روزهاي بسيار سخت تري پيش رو دارد چون پرونده هاي انضباطي ديگري هم در فيفا دارد كه همچنان مفتوح است و بنده نمي توانم جوابگوي زحمات مديران استيل آذين، اصحاب رسانه و مردم خوب سمنان باشم.

*گويا خطر سقوط به دسته پايين تر هم استيل آذين را تهديد مي كند؟

- فدراسيون فوتبال اعلام كرده بايد 20 هزار فرانك سوئيسي هم بابت هزينه دادرسي پرداخت مي شده كه نشده و چنين خطري از سوي فيفا تيم را تهديد مي كند. نمي خواهم قرباني مشكلات مديران قبلي شوم. من به هدايتي قول داده بودم كه به ايشان كمك مي كنم اما ديگر نمي توانم.

*واقعا در اين باشگاه چه خبر بوده كه اين همه مشكلات دارد؟

- من هم به همين نتيجه رسيدم كه واقعا چه اتفاقاتي افتاده و در استيل آذين چه خبر بوده كه اين مشكلات برايش به وجود آمده است. بنده خيلي تلاش كردم كه به آقاي هدايتي كمك كنم اما متأسفانه نشد.

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن