تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812895636




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخشدار آسارا خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بخشدار آسارا خبر داد
خبرگزاري فارس: بخشدار آساراي كرج از انتخاب اعضاي هيئت‌ اجرايي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين منطقه خبر داد و گفت: با انجام اين مهم آخرين مراحل اجراي انتخابات نيز در آسارا انجام شد.


محسن محمدي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: بر اساس قانون انتخابات، هيئت‌هاي اجرايي در سراسر كشور بايد از ميان افراد مورد وثوق مردم، امين و امانت‌دار انتخاب شوند كه اين ويژگي‌ها در زمان انتصاب اعضاي هيئت اجرايي انتخابات در آسارا مورد توجه ويژه قرار گرفت.
وي تصريح كرد: گزينه‌هاي مختلفي براي انجام اين وظيفه مهم به بخشداري آسارا پيشنهاد شد، اما با توجه به اهميت آرا و نحوه برگزاري انتخابات در نتيجه راي‌گيري كلانشهر كرج به عنوان مركز استان البرز، چندين گروه كارشناسي نظرات خود را پيرامون گزينه‌هاي فوق ارائه كردند.
اين مسئول ادامه داد: پس از تجميع نظرات بالاخره هشت نفر به عنوان معتمدين اصلي و معتمد علي‌البدل با راي گيري مخفي در بخشداري كرج انتخاب شدند.
به گفته محمدي اعضاي هيئت اجرايي انتخابات مجلس شوراي اسلامي در آساراي كرج عبارتند از مرتضي لادن‌چهر، نعمت الله خدري، خسرو حبيبي، حسين ملايي، داود فلاح، سيديحيي جعفري، مجتبي غلامي و غلامرضا جلالي.

*هدف برگزاري انتخابات با حضور حداكثري مردم است
محمدي در بخش ديگري از سخنان خود به اهميت برگزاري منظم و پرشور نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: شرايط كشور در حال حاضر بسيار حساس است و با توجه به دسيسه‌هاي دشمن همه مردم بايد در انتخابات حضوري فعال داشته و پاسخ تحركات ضد انقلاب را با راي بالاي خود بدهند.
وي تاكيد كرد: هدف هيئت‌هاي اجرايي در سراسر كشور به ويژه در كرج ايجاد شرايط لازم براي حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي است.
اين مسئول در پايان تاكيد كرد: براي تحقق اين مهم تمام دست‌اندركاران انتخابات در آساراي كرج طي چند ماه اخير تلاش بسياري داشته و با توجه به بصيرت و درك بالاي مردم ايران به طور قطع انتخاباتي بسيار پرشور و حداكثري در اين منطقه خواهيم داشت.
انتهاي پيام/م20

چهارشنبه|ا|7|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن