تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820093285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /چهار روز تا جشنواره فيلم فجر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فرهنگ و هنر مطبوعات در مهر /چهار روز تا جشنواره فيلم فجر
استقبال دانشجويان از پيش‌فروش بليت جشنواره فيلم فجر، تازه‌ترين انتقاد شمقدري و آخرين روزهاي جشنواره تئاتر فجر عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز سه‌شنبه هشتم بهمن‌ماه 87 هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، "وطن امروز" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با رسول اوليازاده رئيس خانه عكاسان، حرف‌هاي وزير ارشاد درباره تئاتر، اعتراض جلال مقامي به وضعيت دوبلاژ و اخبار كوتاه. پركاران جشنواره فيلم فجر، انصراف وزيريان و معرفي سينماهاي جشنواره، گپي با اسماعيل شنگله بازيگر تئاتر؛ تلويزيون و سينما، مساعدت رئيس جمهوري براي تأسيس صندوق بيمه بيكاري خانه سينما، محاكمه فيلم ضد اسلامي "فتنه" و يادداشت در صفحه پاياني آمده است.

"فرهنگ آشتي" در صفحه اطلاع‌رساني مي‌پردازد به استقبال از برخي اجراهاي جشنواره تئاتر فجر، استقبال دانشجويان از پيش‌فروش بليت جشنواره فيلم فجر، انتقاد انجمن مستندسازان از سازمان ميراث فرهنگي و اخبار كوتاه. فروش آخر هفته سينماهاي جهان، بهترين‌هاي انجمن بازيگران آمريكا، فروش سينماهاي تهران و اخبار كوتاه در صفحه سينما و تلويزيون، گفتگو با سيامگ صفري بازيگر نمايش "شكار روباه"، نگاهي به نمايش "بخوان" و "كوارتت تايتانيك" در صفحه تئاتر و مروري بر كارنامه تلويزيوني حسين سهيلي‌زاده كارگردان مجموعه "آخرين دعوت" و دو نگاه به "گل‌هاي گرمسيري" و "منظومه آتش" در صفحه تلويزيون كار را تمام مي‌كند.

"ايران" در صفحه پاياني مي‌پردازد به حرف‌هاي وزير ارشاد در بازديد از نمايش "به آسمان نگاه كن"، فيلم "بيداري" در صحنه‌هاي انقلاب، اجراي 50 هزار برنامه هنري در روزهاي دهه فجر، تأسيس صندوق بيمه بيكاري مهر در خانه سينما، "ميليونر زاغه‌نشين" در يك قدمي فتح اسكار، فهرست فيلم‌هاي كوتاه ايراني بخش جام جهان‌نماي جشنواره فجر و اخبار كوتاه.

"خورشيد" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با رئيس كتابخانه ملي ايران، موفقيت اسكاري "وال- اي"، بزرگداشت نادر ابراهيمي، مطلبي به بهانه اجراي نمايش "سيرك" در جشنواره تئاتر فجر، اجراي عمومي نمايش "روياهاي خليج فارس"، يادداشتي بر نمايش "متابوليك"، انتشار دوباره كتاب‌هاي جلال آل‌احمد و اخبار كوتاه. چند يادداشت و معرفي محمدرضا فروتن به عنوان چهره روز در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جام‌جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به كليد خوردن مجموعه "راه شيري"، جشن "فجر و برترين‌ها" در شبكه جهاني جام‌جم، محاكمه سازنده فيلم "فتنه"، روي خط جشنواره و اخبار كوتاه. گفتگو با محمد مطيع بازيگر مجموعه "عمارت فرنگي" در صفحه گفتگو، مطلبي درباره مجموعه "آخرين دعوت" و درباره مجموعه خارجي "فيليپو" در صفحه راديو و تلويزيون و حرف‌هاي وزير ارشاد درباره عمومي كردن تئاتر و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي سيما در صفحه فرهنگ و هنر مورد توجه قرار گرفته است.

"همشهري" در صفحه سينما مي‌پردازد به مروري بر فيلم‌هاي بخش مسابقه سينماي ايران در بيست و هفتمين جشنواره فجر. آغاز مرحله جديد بازديد عمومي از برج ميلاد، معرفي نامزدهاي شعر و داستان جايزه كتاب سال، برنامه‌هاي يك هزار و يكصدمين زادسال فردوسي و اخباري كوتاه از علي وزيريان، امين تارخ، داريوش كاردان، مرجان محتشم، هنگامه مفيد و احمد پژمان در صفحه ادب و هنر آمده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به مروري بر رويدادهاي فرهنگ و هنر جهان، پيشنهاد كتاب شعر "روزي براي تو خواهم گفت" احمدرضا احمدي، انتقاد مشاور رئيس جمهوري از اصلاحات و درويش و فرمان‌آرا، معرفي نامزدهاي ادبي كتاب سال، گزارشي از جشنواره تئاتر فجر و تازه‌ترين اخبار از بيست و هفتمين جشنواره فيلم فجر.

"اعتماد" در صفحه پاياني مي‌پردازد به تقابل مشاور هنري رئيس جمهوري و وزير ارشاد، رقابت 9 فيلم اولي با 10 فيلمساز دوم براي يك سيمرغ بخش نگاه نو جشنواره فجر، حرف‌هاي وزير ارشاد درباره تئاتر، "جاده رولوشنري" پرفروش‌ترين فيلم نامزد اسكار، فروتن و كرامتي پركارترين بازيگران جشنواره فيلم فجر، بزرگداشت خسرو شكيبايي در جشنواره فجر، چند يادداشت و اخبار كوتاه.

"حيات نو" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با استاد احمد ابراهيمي خواننده و مدرس آواز و يادداشتي از وي درباره استادش زنده‌ياد اديب خوانساري. نگاهي به حاشيه‌هاي روزهاي قبل از جشنواره فيلم فجر، نجات گنجينه ادبي نيويورك، اعتراض مستندسازان به سازمان ميراث فرهنگي، تازه‌ترين حرف‌هاي جواد شمقدري، مدال براي سي‌ان‌ان با مستند احمدي‌نژاد و آغاز مذاكره شهرداري براي خريد تئاتر پارس در صفحه پاياني منعكس شده است.

"جوان" در صفحه پاياني مي‌پردازد به دانشجويان در صف پيش‌فروش بليت‌هاي جشنواره فيلم فجر، ميزباني 14 سينما براي جشنواره فيلم فجر، پركارترين بازيگران جشنواره فيلم فجر، گزارشي از بيست و هفتمين جشنواره تئاتر فجر، روي خط فرهنگ و اخبار كوتاه.

سه|ا|شنبه|ا|8|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن