تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ایمان هیچ بنده ای راستین نمی شود مگر زمانیکه اعتمادش به آنچه نزد خداست از اعتمادش به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816490682




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از سوي معاون اجتماعي شهرداري تهرانبرنامه‌هاي آذين‌بندي و تبليغات شهري ستاد گراميداشت دهه فجر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: از سوي معاون اجتماعي شهرداري تهرانبرنامه‌هاي آذين‌بندي و تبليغات شهري ستاد گراميداشت دهه فجر اعلام شد
خبرگزاري فارس: معاون اجتماعي شهرداري تهران برنامه‌هاي كميته آذين‌بندي و تبليغات شهري ستاد گراميداشت دهه فجر را تشريح كرد.


به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبري فارس «توانا»، احمد نوريان، معاون اجتماعي شهرداري تهران و مسئول كميته آذين‌بندي و تبليغات شهري ستاد دهه فجر استان تهران امروز در نشست خبري اظهار داشت: شهرداري تهران در قالب شوراي فرهنگي اجتماعي مناطق 22 گانه با همكاري آموزش و پرورش، بنياد شهيد، مركز رسيدگي به امور مساجد، سازمان تبليغات اسلامي، نيروي مقاومت بسيج، ستاد نماز جمعه تهران و شوراياري‌هاي محلات تهران، برنامه‌هايي را با حفظ استقلال كاري همه مجموعه‌ها در مقياس محله‌اي، منطقه‌اي و فرامنطقه‌اي براي گراميداشت دهه فجر در تهران تنظيم كرده است.
وي گفت: آماده‌سازي شهر براي برگزاري برنامه‌‌هاي گراميداشت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به دستور شهردار توسط معاونت‌هاي شهرداري و زير نظر معاونت امور فرهنگي مناطق پيگيري مي‌شود.
نوريان با بيان اينكه به شهرداران در هر منطقه وظايف مشخصي ابلاغ شده است، افزود: مناطق 2، 9 و 10 در برنامه فرودگاه‌ و استقبال، مناطق 18، 19 و 20 در برنامه دوازده بهمن و ميهماني لاله‌‌ها نقش دارند و تمام شهرداران مناطق 22 گانه به طور خاص در روز 22 بهمن شركت مي‌كنند.
وي تصريح كرد: بزرگترين نقاشي انقلاب، نصب لوح زرين سيمرغ، شناسنامه‌دار كردن اماكن تاثيرگذار قبل و بعد از انقلاب، برگزاري تور گردشگري انقلاب و بازديد از موزه‌هاي عبرت، شهدا، كاخ موزه گلستان، سعدآباد، نياوران، خانه شهيد مطهري و جماران از جمله برنامه‌هاي كميته آذين‌بندي و تبليغات شهري ستاد گراميداشت دهه فجر شهرداري تهران است.
مسئول كميته آذين‌بندي و تبليغات شهري ستاد دهه فجر استان تهران در ادامه افزود: بخشي از انقلاب را كه به مقاومت جلوداران انقلاب و رنج و سختي‌‌هاي آنان در زندان مربوط مي‌شود، در فرهنگسراي اشراق (طبيعت) بازسازي كرده‌ايم؛ كه بخش گالري عكس‌هاي انقلاب و اجراي برنامه‌هاي نمايشي را با حضور هنرمندان شاخص كشور شامل مي‌شود.
وي در خصوص بزرگترين نقاشي انقلاب گفت: اين نقاشي به طول 16 كيلومتر از ميدان امام حسين (ع) تا ميدان انقلاب خواهد بود؛ كه با همكاري آموزش و پرورش و كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان اجرا مي‌شود.
نوريان افزود: بر‌‌نامه‌اي با عنوان «سي نقطه، سي شخصيت، سي حادثه» از نگاه جامعه‌‌شناسي و مردم‌شناسي از ديگر برنامه‌هاي اين كميته در دهه فجر است.
وي در مورد فضاسازي شهر تهران در ايام دهه فجر يادآور شد: نصب پرچم در مسير ميدان امام حسين تا ميدان آزادي، انتخاب ميدان ملي و اهتزاز پرچم در آن، تزيين عرشه‌هاي پل، اجراي نور‌پردازي در نقاط مختلف، اجراي نقاشي ديواري در 30 نقطه، پخش تيزر و نما‌هنگ در تلويزيون‌هاي شهري و به نمايش گذاشتن عكس‌هاي اول انقلاب در چند نقطه از تهران در اندازه‌هاي هزار متري از برنامه‌هاي كميته آذين بندي و تبليغات شهري خواهد بود.
معاون اجتماعي شهرداي تهران اظهار داشت: نور افشاني در روزها‌ي 12، 19 و 22 بهمن در 30 نقطه مشترك با ستاد سيمرغ، مزين كردن كوچه‌هاي شهر به تصاوير شهدا، نصب طاق نصرت در كوچه هاي اصلي، تزيين جلوي در منازل شهدا با گلدان، ريسه و پرچم، انتشار كتاب ياد ياران و نامگذاري پروژه‌هاي جديد به نام‌هاي شهدا از برنامه‌هاي ديگر كميته آذين‌‌بندي و تبليغات شهري از برنامه‌هاي سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خواهد بود.
وي كلنگ زني تكيه شهداي هفت تير و افتتاح رسمي برج ميلاد را كه 2 طبقه از آن براي تبديل به موزه انقلاب و دفاع مقدس به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران واگذار مي‌شود از پروژه‌هاي عمراني اين كميته در دهه فجر عنوان كرد.
نوريان برنامه‌هاي شهرداري در ايام دهه فجر را كه در كتابي به همت روابط عمومي شهرداري تهران تنظيم و منتشر خواهد شد، در حدود 1357 عنوان دانست و از ميان آنها به 662 برنامه در حوزه اجتماعي و 411 برنامه در حوزه سازمان فرهنگي و هنري اشاره كرد.
وي در مورد برنامه‌هاي حوزه اجتماعي اظهار داشت: مسابقه‌هاي ورزشي در رشته‌هاي مختلف، مسابقات فرهنگي، جلسات هم‌انديشي، عرضه محصولات و خدمات در قالب لوحه فشرده، كتاب و بروشور، ملاقات‌هاي مردمي مسئولان شهرداري با مردم، بازارچه‌هاي كار‌آفريني، جشن انقلاب و سرود از جمله برنامه‌هاي اين كميته است.
مسئول كميته آذين‌بندي و تبليغات شهري ستاد دهه فجر استان تهران با بيان اينكه در حوزه امور بانوان فعاليت‌هاي بسيار گسترده‌اي داريم، گفت: مراكز توامندسازي زنان سرپرست خانوار با عنوان «كوثر» كه از سال 84 آغاز به كار كرده است به 30 مركز افزايش مي‌يابد.
وي افزود: اشتغال‌زايي و حرفه‌آموزي زندانيان، آزادي تعدادي از زنان زنداني از طريق پرداخت ديه آنها، جشنواره سبز سرخ در بوستان بهشت مادران، برگزاري كنگره شعر زنان، اجراي مسابقات در حوزه زنان، برگزاري اردو براي بانوان، نمايشگاه عكس زنان و زندگي شهري، كارگاه حضوري آموزشي در رشته‌هاي خوشنويسي، گرافيك و نمايشگاه عكس انقلاب از برنامه‌هاي ديگر اين كميته در ايام دهه فجر خواهد بود.
دكتر نوريان ادامه داد: برگزاري همايش بزرگ هنرمندان انقلاب با هدف تجليل از 30 هنرمند فعال در عرصه انقلاب، جشن بزرگ هنر انقلاب در 30 نقطه تهران، جشن طنز مقاومت در انقلاب و جشنواره فرهنگي ايران با هدف تجليل از حماسه سازان و حماسه سرايان از ديگر برنامه هاي اين كميته در دهه فجر است.
وي توليد آلبوم تصنيف گلبانگ آزادي، ساخت 3 قطعه موسيقي انقلاب و سمفوني انقلاب، توليد 26 فيلم مستند به نام «تصاوير و خاطره‌ها» با شبكه 2 سيما، توليد 30 فيلم كوتاه توسط 30 فيلم ساز انقلاب، توليد 25 فيلم كوتاه، مستند، داستاني و انيميشن، توليد 3 كليپ و پخش فيلم در سينما‌هاي متعلق به شهرداري و فيلم‌هاي كوتاه در پارك‌ها را از برنامه‌هاي اين كميته در حوزه توليد فيلم و موسيقي عنوان كرد.
معاون اجتماعي شهرداي تهران ادامه داد: محصول هنري بچه‌هاي انقلاب، توليد نمايش‌هاي حرفه‌اي، نمايش خياباني تابلو‌هاي انقلاب، نمايش نقالي قصه‌‌هاي انقلاب، نمايش پانتوميم پياده‌رو، تقدير از 30 هنر‌مند برجسته تئاتر انقلاب، طراحي و چاپ پوستر و كاريكاتورهاي ظهور تا سقوط شاه را از برنامه‌هاي نمايشي اين ايام ذكر كرد.
وي گفت: تجليل از 30 ناشر فعال در حوزه انقلاب، توليد و چاپ كتاب مترو، ديوار نوشته‌هاي انقلاب، توليد و توزيع كتاب كميك در حوزه انقلاب، توليد كتاب گوياي قصه‌هاي انقلاب به همراه نوار صوتي، تهيه و ارسال بلوتوث مترو و نمايشگاه عكس از برنامه‌هاي ديگر اين كميته است.
نوريان خاطرنشان كرد: اهداي كتاب مرتبط با انقلاب اسلامي، ايجاد بخش تخصصي كتاب در كتابخانه‌هاي مربوط به شهرداري، نشست فرهنگي مرور 30 سال تاريخ انقلاب اسلامي از يك نگاه، نقد كتاب، همايش تخصصي در خانه شهرياران جوان با محوريت تاريخ، فرهنگ، هنر و تحقيق و پژوهش در خصوص 30 چهره انقلابي از ديگر برنامه هاي اين كميته به شمار مي‌رود.
وي در پايان خاطرنشان كرد: مديريت فرهنگي هنري مناطق 20 گانه تهران در مجموع 411 عنوان برنامه در بخش‌هاي مختلف سازمان فرهنگي هنري شهرداري ارائه مي‌دهد.
انتهاي پيام/ر

دوشنبه |ا| 7 |ا| بهمن |ا| 1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن