تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815309378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره برداري از هزار و 207 طرح اقتصادي در استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: بهره برداري از هزار و 207 طرح اقتصادي در استان مركزي
همزمان با دهه فجر صورت مي گيرد؛تهران- خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: معاون عمراني استانداري استان مركزي و مسوول كميته طرح ها و پروژه هاي ستاد سيمرغ استان مركزي از بهره برداري يك هزار و 207 طرح عمراني و اقتصادي در دهه مبارك فجر در استان خبر داد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران، " هوشنگ بازوند" در آستانه سي امين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي گفت: از اين تعداد طرح آماده بهره برداري ، 793 طرح زيربنايي ، خدماتي رساني ، راهها ، آب شرب روستايي و مقاوم سازي مدارس است و 440 طرح نيز از بنگاههاي كوچك زودبازده مي باشد.

وي افزود: براي اجراي اين طرح ها در مجموع 480ميليارد تومان هزينه شده است و بر اساس برنامه ريزي انجام شده با حضور مسوولان استاني و كشوري و قشرهاي مختلف مردم به بهره برداري خواهند رسيد.

معاون عمراني استانداري استان مركزي گفت: در شهرستان آشتيان 30 طرح عمراني و 3طرح اقتصادي ، در اراك 176 طرح عمراني و 162طرح اقتصادي ، در تفرش 53طرح عمراني و 23 طرح اقتصادي ، در خنداب 35طرح عمراني و 2طرح اقتصادي ، در خمين 111طرح عمراني و 47طرح اقتصادي ، در دليجان 58طرح عمراني و 22 طرح اقتصادي ، در زرنديه 70 طرح عمراني و 23 طرح اقتصادي ودر ساوه 82طرح عمراني و 27 طرح اقتصادي در دهه مبارك فجر به بهره برداري مي رسد.

بازوند ادامه داد: همچنين در شهرستان شازند 89 طرح عمراني و 42طرح اقتصادي ، در كميجان 50 طرح عمراني و 36طرح اقتصادي و در شهرستان محلات 39 طرح عمراني و 60 طرح اقتصادي در اين ايام خجسته به بهره برداري خواهد رسيد.

وي گفت: در استان مركزي دو هزار و 800 طرح در دست اجرا است كه 685 طرح در هفته دولت به بهره برداري رسيد و و در دهه مبارك فجر نيز يك هزار و 207 طرح عمراني و اقتصادي افتتاح خواهد شد.

معاون عمراني استاندار استان مركزي ادامه داد: مابقي اين تعدادطرح ، بر اساس مصوبه شوراي برنامه ريزي استان طي مدت دو سال آينده تكميل خواهد شد كه اين مهم نقش مهمي در كاهش تورم در استان و كشور خواهد داشت.

انتهاي پيام//
 دوشنبه 7 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن