تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيّت ها فاسد باشد، بركت از ميان مى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813242351




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون وزير كشور:برخي جايگاه طرح تحول اقتصادي را پايين آورده‌‏اندجلوگيري از قاچاق كالا نيازمند برنامه اصولي و همه جانبه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: معاون وزير كشور:برخي جايگاه طرح تحول اقتصادي را پايين آورده‌‏اندجلوگيري از قاچاق كالا نيازمند برنامه اصولي و همه جانبه است
تهران- خبرگزاري كار ايران
معاون امنيتي انتظامي وزارت كشور گفت: سوءاستفاده از راهكارهاي قانوني ايجاد شده درمبارزه با قاچاق كالا موجب شدت گرفتن تخلفات در اين زمينه شده و به عنوان يك خطر جدي تلقي مي شود.
به گزارش "ايلنا"، عباس محتاج در همايش منطقه‌‏اي كميسيون‌‏هاي مبارزه با قاچاق كالا و ارز جنوب كشور در بندرعباس افزود: برخي راه‌‏هاي مجاز و قانوني به همراه سوء‌‏استفاده‌‏هايي كه از قانون در قاچاق كالا مي‌‏شود، موجب شده آمار نگران كننده‌‏اي در اين بخش شكل گيرد.
وي ادامه داد: قاچاق كالا يك پديده اقتصادي است و براي موفقيت در مبارزه با آن نيز بايد از راهكارهاي اقتصادي استفاده كرد.
معاون وزير كشور با تاكيد بر اهميت تصحيح فرهنگ عمومي دراين باره اظهار داشت: قطعاً تبديل اقتصاد مصرفي به اقتصاد توليدي از راهكارهاي بسيار موثر در كاهش قاچاق كالا محسوب مي‌‏شود.
محتاج با اشاره به ارتباط مستقيم نقش مرزنشينان درايجاد امنيت پايدار و كاهش قاچاق كالا اظهار داشت: اگر فعاليت‌‏هاي توليدي و صادراتي درمناطق مرزي رونق داشته باشد، مرزنشينان نيز بدليل منافع مشتركي كه با دولت پيدا كرده‌‏اند در حفظ دستاوردهاي آن مشاركت جدي خواهند داشت.
وي همچنين از لزوم تناسب در بخش‌‏ها و دستگاه‌‏هاي مختلف به عنوان يك نياز ضروري براي موفقيت در برنامه‌‏هاي مبارزه با قاچاق كالا نام برد.
معاون وزيركشور بيان كرد: عدم تناسب قيمت‌‏ها كه از آن به عنوان اقتصاد كاريكاتوري ياد مي‌‏شود يكي ديگر از عوامل تشديد كننده قاچاق كالا به شمار مي رود كه ارزان‌‏تر بودن گازوييل از آب يكي از مصاديق آن به شمار مي‌‏رود.
به گفته محتاج، يكي از اهداف طرح تحول اقتصادي، ايجاد نگاه جامع‌‏نگر اقتصادي و ايجاد تناسب در قيمت كالاهاست كه متاسفانه برخي در برخوردهايشان با اين طرح، شان اين كار را پايين آورده‌‏اند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: هرچند نيروي انتظامي و ساير دستگاه‌‏هاي مسوول بايد در مقابله با قاچاق كالا با جديت به فعاليت خود ادامه دهند و مسووليت‌‏پذير باشند اما بايد توجه داشت، قاچاق كالا تنها با بستن مرزها از بين نمي‌‏رود و نيازمند يك برنامه اصولي و همه جانبه دراين زمينه است.
پايان‌‏پيام

كد خبر: 470299
 شنبه 5 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن