تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815232649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترميم نرم كابينه باتغيير وزيران دادگستري و كشاورزي فرانسه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ترميم نرم كابينه باتغيير وزيران دادگستري و كشاورزي فرانسه
پاريس- روزنامه فيگارو امروز با اعلام اينكه قرار است "رشيدا داتي" و "ميشل بارنيه" وزيران دادگستري و كشاورزي فرانسه در راس ليست انتخاباتي پارلمان اروپا قرار گيرند، ترميم نرم كابينه از سوي ساركوزي را تاييد كرد.


روزنامه "فيگارو" كه از طرفدران دولت فرانسه و حزب حاكم "او.ام.پ" مي باشد، در شماره روز جمعه خود نوشت كه وزير دادگستري فرانسه پذيرفته است در انتخابات پارلمان اروپا و در راس ليست حزب او.ام.پ به همراه ميشل بارنيه وزير فعلي كشاورزي فرانسه شركت كند.
مبارزات انتخاباتي براي انتخابات اين نهاد اروپايي در ماه ژوئن آينده برگزار خواهد شد.
ترميم كابينه كه رييس جمهوري فرانسه آن را چندين ماه پيش اعلام كرده بود به نظر كارشناسان ترميم نرمي است كه وي در نظر دارد آن را اجرا نمايد اما در واقع با اين ترميم، ساركوزي از سياست "گسست" كه وعده كرده بود، عدول مي كند.
سياست "گسست از گذشته" كلامي بود كه نيكلا ساركوزي در دوران مبارزات انتخابات رياست جمهوري مطرح كرده بود و آن را اينگونه تعبير مي كرد كه تشكيل كابينه آنچنان كه اسلاف وي انجام داده اند، نخواهد بود و او هر فردي را كه داراي صلاحيت بداند، بدون توجه به وابستگي حزبي و جناحي يا ملاحظات نژادي و مذهبي به خدمت خواهد گرفت.
روزنامه فيگارو در اين شماره نوشت كه رشيدا داتي ناچار به استعفا شده است ولي وي كه در نشست امروز نمايندگان كانون وكلاي فرانسه شركت كرده بود، از هر گونه تاييد و يا تكذيب اين خبر خودداري كرد.
"راما ياد" كه وزير مشاور در امور حقوق بشر و اصالتا آفريقايي تبار و از كشور سنگال مي باشد از ديگر افرادي است كه به زودي مجبور به ترك پست خود خواهد بود كه در واقع با رفتن اين وزير مشاور، عدول ساركوزي از سياست گسست خود كامل تر خواهد شد.
شبد**اروپام**2092**271**1477**1647
 جمعه 4 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن