تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812956914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آژانس عكس معماري در حوزه هنري تشكيل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: آژانس عكس معماري در حوزه هنري تشكيل مي‌شود
سرپرست دفتر آرمانشهر حوزه هنري از تشكيل آژانس عكس معماري چندزبانه در حوزه هنري با توجه به كيفيت مطلوب آثار رسيده به مسابقه عكس معنويت در معماري خبر داد.

به گزارش خبرگزاري مهر، پايگاه خبري حوزه هنري اعلام كرد دفتر آرمانشهر حوز هنري اين آژانس را براي نمايش آثار هنرمنداني كه در مسابقه عكس معنويت در معماري شركت كرده‌اند و تمايل دارند در اين آژانس استفاده شود با هدف ترويج هنر و معماري ايراني اسلامي در سطح بين‌المللي و بهره‌برداري هنرمندان از منافع مادي و معنوي آن ايجاد مي‌كند.

محمدرضا كاشاني دبير مسابقه عكس معنويت در معماري با بيان اينكه 785 هنرمند با هفت هزار عكس در اين رقابت حضور دارند افزود: ويژگي عكس‌هاي برگزيده توجه به ارائه روح معنويت در بناهاي معماري است و به همين دليل عكس‌هاي داراي نگره معنوي و گويش معماري از سوي هيئت داوران شامل سعيد ازناوه، افشين بختيار و امير محمدخاني در مرحله نخست داوري انتخاب شدند.

داوري اين مسابقه با بازبيني عكس‌هاي منتخب بدون نام عكاس انجام شد و اسامي برگزيدگان به زودي از سوي دفتر آرمانشهر حوز هنري اعلام و از برگزيدگان تقدير مي‌شود.
 جمعه 4 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن