تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):راست ترين سخن و رساترين پند و بهترين داستان، كتاب خداست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821126574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عمل بيني ايراني ها مشكلتر از نقاط ديگر جهان


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: عمل بيني ايراني ها مشكلتر از نقاط ديگر جهان
پاپل در عين حال گفت: جراحان كشور ايران ، به رغم سخت بودن عمل بيني ، به علت تعداد بالاي اين عمل در ايران از تبحر زيادي در پلاستيك صورت از جمله بيني برخوردار شده اند.
ايرنا: يك جراح پلاستيك صورت آمريكايي گفت: عمل بيني مردم خاورميانه از جمله ايراني ها مشكل از عمل بيني در مردم ساير نقاط دنيا است.

دكتر"آيرا پاپل" كه براي شركت در نخستين سمپوزيوم روش هاي پيشرفته درجراحي پلاستيك و ترميمي بيني به ايران سفر كرده در يك نشست خبري در حاشيه سمپوزيوم ياد شده يكي از دلايل مشكل بودن اين عمل را ضعف غضروف ها در بيني عنوان كرد.

پاپل در عين حال گفت: جراحان كشور ايران ، به رغم سخت بودن عمل بيني ، به علت تعداد بالاي اين عمل در ايران از تبحر زيادي در پلاستيك صورت از جمله بيني برخوردار شده اند.

اين استاد بخش جراحي پلاستيك صورت دانشگاه جانز هاپكينز، گفت: در زمان حاضر تحولات زيادي در ايران در زمينه جراحي هاي بيني و پلاستيك صورت ايجاد شده كه جاي تقدير است.

وي با بيان اينكه ايراني هاي زيادي در آمريكا زندگي مي كنند ، افزود: پيشرفت جراحي پلاستيك به ويژه جراحي بيني درايران به حدي است كه برخي ايراني هاي مقيم آمريكا براي جراحي بيني به كشورشان سفر كرده و بعد از عمل ، به آمريكا باز مي گردند.

وي همچنين به هزينه جراحي بيني در آمريكا اشاره كرد و آن را به طور ميانگين حدود 15 هزار دلار برشمرد.

پاپل در بخش ديگري از اظهاراتش مهمترين دغدغه يك جراح پلاستيك بيني را حفظ ظاهر طبيعي بيني و حفظ عملكرد بيني از جمله تنفس عنوان كرد.

وي همچنين شايع ترين عمل پلاستيك در آمريكارا به ترتيب جراحي بيني و حراحي پلك عنوان كرد و گفت: اين موضوع در هر دو جنس زن و مرد وجود دارد.

وي در خصوص پوشش بيمه اي جراحي پلاستيك در آمريكا گفت:‌ بيمه دراين كشور صرفا آن دسته از جراحي ها كه صرف درمان و ترميم ناشي از حوادثي از جمله تصادف ايجاد شده را تحت پوشش قرار مي دهد.

نخستين سمپوزيوم روش هاي پيشرفته در حراحي پلاستيك و ترميمي بيني كه از روز سوم بهمن در سالن همايش هاي بيمارستان ميلاد برگزار شده تا چهارم بهمن ادامه دارد.
 جمعه 4 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن