تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خداوند روزه را واجب كرد تا به وسيله آن اخلاص خلق را بيازمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820532569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو خبر از پايگاه هنري حوزه هنري


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دو خبر از پايگاه هنري حوزه هنري
فرهنگي. چاپ. كتاب
چاپ سيزدهم گزارش‌هاي سرهنگي و بهبودي از خرمشهر و تجديد چاپ -سير تفكر معاصر> مدد پور دو خبر از پايگاه هنري حوزه هنري است.

به گزارش روز جمعه ايرنا به نقل از پايگاه هنري حوزه هنري ، كتاب پا به پاي باران نوشته هدايت الله بهبودي و مرتضي سرهنگي، دردفتر ادبيات و هنر مقاومت حوزه هنري تجديد چاپ شد.

كتاب پا به پاي باران مشتمل بر دو گزارش مشترك از شهر خرمشهر در سال‌هاي ‪ ۶۷‬و ‪ ۶۸‬و درباره جنگ ايران و عراق است.

نويسندگان اين كتاب با حضور خود در مناطق جنگي و جنگ زده خرمشهر، اهواز، شلمچه، دهلاويه، آبادان و كوي ذوالفقاري به توصيف اين مناطق پرداخته و به خاطراتي از عمليات‌هايي فتح المبين و بيت‌المقدس اشاره كرده اند.

در بخشي از كتاب چنين مي‌خوانيم: ... خرمشهر خسته بود. در سوي چشمانش رد هيچ شناوري ديده نمي‌شد. بندري بود با سنگيني آوار يك شهر. پيكرش را هزاران تپه سياه پوشانده بود. اما گل‌هاي كاغذي كوچه‌ها نفس مي‌كشيدند.

خرمشهر خسته و رهيده بود. وقتي رسيديم، شانه‌هاي خاك گرفته‌اش را بوسيديم. اروند با همان شكوه تاريخي‌اش جاري بود... پابه پاي باران....

چاپ سيزدهم اين كتاب در ‪ ۵۵‬صفحه در قطع پالتويي با همكاري انتشارات سوره مهر منتشرشد.

همچنين جلد دوم -سير تفكر معاصر> نوشته مرحوم محمد مددپور، پژوهشگر معاصر به وسيله پژوهشگاه فرهنگ و هنر اسلامي براي سومين بار منتشر شد.

جلد دوم -سير تفكر معاصر> شامل سه باب است، باب اول داراي پنج فصل كه در فصل اول درباره نظري به معني لغوي و اصطلاحي دين و اصلاح دين است، فصل دوم شمه‌اي از اصلاح دين در جهان مسيحي، فصل سوم شمه‌اي از اصلاح دين در جهان اسلام، فصل چهارم درباره زمينه‌هاي تجدد واصلاح دين در ايران و فصل پنجم درباره مدرنيسم و غربي شدن در قلمرو دين و دنياي عصر ناصري است.

باب دوم اين كتاب شامل هفت فصل است كه در اين هفت اصل به تجدد و اصلاح دين در انديشه سيد جمال‌الدين اسدآبادي پرداخته شده است، باب سوم نيز داراي شش فصل است كه به بررسي تجدد و دين زدايي در انديشه‌هاي ميرزا ملكم خان ناظم الدوله و ميرزا عبدالرحيم طالبوف اختصاص دارد.

اين كتاب با شمارگان ‪ ۲۵۰۰‬نسخه با همكاري انتشارات سوره مهر حوزه هنري منتشر شده است.
 جمعه 4 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن