تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816509773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش اوباما براي دادن اميد و ترميم چهره آمريكا نزد جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تلاش اوباما براي دادن اميد و ترميم چهره آمريكا نزد جهان
سياسي. اوباما. رييس جمهور. تحليف
نيويورك - باراك اوباما رييس جمهوري آمريكا روز سه شنبه در سخناني سراسر از احساس و شعار، نويد ارائه تصويري بهتر از كشورش در جهان را داد و كوشيد تا چهره دهشت افكن كنوني آمريكا را در جهان بهبود بخشد.

اوباما، با اعتراف به گسترش نفرت مردم جهان از سياستهاي كشورش، گفت: ما عزم و اراده آن را داريم كه دست هايمان را به رسم دوستي دراز كنيم اگر شما مشت هايتان را باز كنيد.

وي افزود: ما مي‌كوشيم عراق را به دست عراقي‌ها بسپاريم ، صلح را در افغانستان مستقر كنيم ، با همه دوستان و دشمنان سابق سعي مي‌كنيم تهديد هسته‌اي را از بين ببريم و مانع گرم شدن زمين شويم .

رييس جمهوري آمريكا در ادامه خطاب به آنهايي كه به گفته او ، مي خواهند از طريق ترور و قتل عام مردم بيگناه به اهدافشان برسند گفت: ايمان ما قوي و شكست ناپذير است و شما را شكست خواهيم داد.

نخستين رييس جمهوري سياهپوست آمريكا خطاب به هزاران تن از هوادارانش كه در واشنگتن گردهم آمده بودند، اظهارداشت: به جهان اسلام مي‌گوييم كه به دنبال راه تازه‌اي بر اساس منافع و احترام مشترك هستيم.

وي افزود: به آن افرادي كه به دنبال دردسر و درگيري هستند و خرابي جامعه خود را به گردن غرب مي‌اندازند مي‌گوييم كه مردم شما ، شما را از روي آن چيزي كه مي‌سازيد داوري خواهند كرد و نه آن چيزي كه نابود مي‌كنيد اوباما سپس به وضعيت اقتصادي كشورش پرداخت و گفت: اقتصاد ما شديدا بخاطر بي‌مسئوليتي و قصور برخي‌ها ضربه خورده است، مردم خانه و كار خود را از دست داده اند، تجارت نابود شده و سيستم بهداشتي ما فلج شده و سطح مدارس پايين آمده و ملت ما در جنگ با شبكه‌اي از نفرت در فراسوي اين مرزها در حال مبارزه است.

رييس جمهوري آمريكا اظهارداشت: شرايط ، شرايط سختي است. چالش‌هاي مقابل ما واقعي، عميق و سنگين و بي‌شمار هستند و مقابله با اين چالش ها در كوتاه مدت به سادگي امكان پذير نيست.

وي افزود: ما اميد را به جاي وحشت انتخاب كرده‌ايم و تلاش براي تحقق هدف مشترك را بر تفرقه ترجيج داده‌ايم و بايد توجه داشت كه بزرگي و عظمت هديه نيست كه به كسي بدهند بلكه آن را بايد به دست آورد و كسب كرد و از طريق ميان بر هم نمي‌توان آن را بدست آورد.

به گزارش ايرنا، ميليونها آمريكايي نتوانستند روز سه شنبه در مراسم تحليف اوباما ، شادي خود را از پايان دوران نكبت بار جرج بوش پنهان كنند.

بوش در دوران رياست جمهوري ‪ ۸‬ساله خود دستكم دو ميليون مسلمان را كشت و شهرهاي اسلامي را ويران كرد.

او در مراسم تحليف خود سوگند خورده بود كه مدافع آمريكا باشد اما در دوران ‪ ۸‬ساله‌اش تحت نفوذ لابي صهيونيستها عملا مدافع خواسته‌ها و سياستهاي شيطاني اسرائيل شد.

اكنون بوش وضعيت را به جايي رسانده كه همگان تصور مي‌كنند اوباما قهرماني است كه مي‌تواند آرامش و اعتبار را به آمريكا بازگرداند و تمام مشاوران اوباما مي‌كوشند انتظارات مردم را تا حد امكان كاهش دهند.

مراسم روز سه شنبه در آمريكا به خاطر اينكه براي اولين بار يك آمريكايي آفريقايي تبار به عنوان رييس جمهوري آمريكا انتخاب شده ، تولد جديد آزادي عنوان گرفته است.

در اين مراسم تمام مقامهاي قديم و جديد آمريكا به جز رابرت گيتس حضور داشتند. گيتس در دولت اوباما نيز به عنوان وزير دفاع تعيين شده است.

طبق قوانين آمريكا ، يكي از مقامهاي ارشد دولت بايد در تمام ساعات مراسم انتقال قدرت ، در يك مخفيگاه باشد كه اگر اتفاقي افتاد و همه مقامها نابود شدند، فردي براي اداره حكومت باقي مانده باشد.

دوران رياست جمهوري در آمريكا ‪ ۴‬ساله است و براي جلوگيري از استبداد و سوء‌استفاده، هر فرد طبق قانون اساسي اين كشور در تمام دوران عمر خود فقط مي‌تواند دو دوره رييس جمهوري باشد.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن