تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815218689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مهلت ارسال آثار به جشنواره خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مهلت ارسال آثار به جشنواره خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس اعلام شد
علا‌قمندان به حضور در دهمين جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس ويژه مطبوعات، صدا و سيما، خبرگزاريها و رسانه‌هاي الكترونيكي مي‌توانند آثار خود را تا 15 بهمن به دبيرخانه اين جايزه ارسال كنند.

به گزارش خبرگزاري مهر، دهمين جشنواره بين‌المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس با هدف تبليغ مباني انديشه دفاعي حضرت امام خميني(ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبر كه سال جاري را به نام سال نوآوري و شكوفايي نام نهادند جهت ثبت آثاري كه با نوآوري و جذابيتهاي ديداري و شنيداري و گفتاري توأم بوده و در يكسال اخير درباره دفاع مقدس در زمينه‌هاي خبر، گزارش، گفتگو، خاطره، فيلم و عكس تهيه و منعكس شده است اسفند ماه برگزار مي‌شود.

"انعكاس تمامي موضوعات دفاع مقدس يا يكي از موضوعات و مصاديق آن"، "معرفي خالقان، خادمان و شاهدان دفاع مقدس در سطح كشور يا در حوزه بين الملل"، "معرفي اماكن، افكار و انديشه‌هاي معنوي خالقان دفاع مقدس"، " مروري بر اسناد و بررسي حفظ آثار و احياء ارزشهاي جاودانه دفاع مقدس از طريق مسئولان"، "شخصيتهايي بين‌المللي، خانواده معظم شهدا، ايثارگران و مردم ايران"، "انعكاس آثاري كه در خصوص شهيدان جامعه خبري و مطبوعاتي و رسانه ها است"و "انعكاس مناسبتهاي دفاع مقدس، برنامه ها، يادواره‌ها و راهيان نور" به عنوان موارد بخش مسابقه اين جشنواره اعلام شده است.

هر كدام از آثار مربوطه و ارسالي فوق بايد در يكي از رسانه‌هاي داخلي يا خارجي از تاريخ 14/11/86 تا 14/11/87 درج يا منعكس شده باشد.

از هر اثر ارسالي حداقل سه نسخه آثار منعكس شده در حوزه مطبوعات، صدا و سيما و خبرگزاريها ارسال شود.

علاقمندان به شركت در اين جشنواره مي‌توانند آثار خود را تا پايان وقت اداري روز 15/11/87 به نشاني تهران،خيابان استاد نجات الهي-خيابان اراك،پلاك21،طبقه اول، دبيرخانه دهمين جشنواره بين المللي خبرنگاران و نويسندگان دفاع مقدس ارسال كنند.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن