تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813388067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ترقي در گفتگو با فارس اعلام كرد:اعتراف محافل بين‌المللي به نقش موثر ايران در حمايت از مردم غزه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ترقي در گفتگو با فارس اعلام كرد:اعتراف محافل بين‌المللي به نقش موثر ايران در حمايت از مردم غزه
خبرگزاري فارس: معاون بين‌الملل حزب مؤتلفه اظهار داشت: NGOها، تشكل‌ها و احزاب سراسر جهان نقش جمهوري‌ اسلامي ايران در حمايت از مردم غزه را ستودني و افتخارآميز مي‌دانند.


حميدرضا ترقي معاون بين‌الملل حزب مؤتلفه اسلامي كه در اجلاس «مبارزه با امپرياليسم و صهيونيسم و حمايت از مقاومت» در بيروت به سر مي‌برد در گفتگوي تلفني با خبرنگار سياسي باشگاه خبري فارس «توانا» گفت: اين اجلاس براي اولين بار يك هماهنگي و همگرايي را براي مبارزه با آمريكا و صهيونيسم و حمايت از مقاومت اسلامي در سطح جهان پديد آورده ‌است.
وي درخصوص مباحث مطرح شده در اين اجلاس خاطر نشان كرد: بررسي راهكارهاي حمايت از مقاومت مردم فلسطين، روش‌هاي مقابله با سياست‌هاي امپرياليسم در صحنه جهاني و نحوه تقويت و انسجام وحدت بين امت‌هاي اسلامي در مقابله با توطئه‌هاي استكباري در خاورميانه مهم‌ترين موضوعات مطرح شده در اين اجلاس بود.
معاون بين‌الملل حزب مؤتلفه در ادامه افزود: اكثر شركت‌كنندگان در اين اجلاس دولت مصر را به خاطر بستن گذرگاه رفح شريك جرم صهيونيست‌ها در قتل عام مردم غزه مي‌دانند و معتقدند بايد دكتريني براي مقاومت تهيه و تدوين شود كه ابعاد و شاخص‌هاي آن تمام مقاومت‌هاي اسلامي و ضدامپرياليستي را در برگيرد.
يك گروه به سرپرستي حجت‌الاسلام محتشمي‌پور و حزب موتلفه اسلامي به نمايندگي از كشورمان در اين همايش شركت كرده‌اند و قرار است مركز مطالعات بيروت مباحث مطرح شده در اين اجلاس را جمع‌بندي و منتشر كند.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن