تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غِنا از خود نفاق بر جای می گذارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816907122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه وخواندني و سوت پايان ودقيقه 90
پايان كابوس آبي ها

فهرست اسامي بازيكنان تيم فوتبال استقلال تهران به منظور حضور در ليگ قهرمانان آسيا ديروز در اختيار فدراسيون فوتبال قرار گرفت تا پس از بررسي فدراسيون فوتبال براي AFC ارسال شود.
در اين ليست جاي خالي براي جذب بازيكنان احتمالي در هفته هاي آينده تا تاريخ 23 بهمن كه آخرين فرصت ارسال مدارك به كنفدراسيون فوتبال آسياست، پيش بيني شده است.
بدين ترتيب برخي نگراني ها درباره تكرار مشكل ارسال ديرهنگام اسامي از سوي باشگاه استقلال به پايان رسيد.

ملوان با دو غايب در برابر سپاهان

تيم فوتبال ملوان انزلي دو بازيكن اصلي خود را در ديدار با سپاهان در اختيار ندارد.
گفتني است كه ، در هفته بيست و سوم ليگ برتر فوتبال ملوان مهدي چمن آرا به دليل محروميت و محمد علي اميري را به خاطر مصدوميت در اختيار ندارد.
ملوان دو هفته پياپي در انزلي به ميدان خواهد رفت. اين تيم در هفته بيست و چهارم به ديدار پيكان قزوين مي رود.

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان:
به پرسپوليس باج نمي دهيم

پرويز مظلومي سرمربي تيم فوتبال مس كرمان در خصوص بازي تيمش مقابل پرسپوليس گفت: بازي مقابل پرسپوليس دركرمان، انگيزه زيادي به بازيكنان مس داده است و ما با برنامه ريزي خاصي روي نقاط ضعف اين تيم كه اصلا هم كم نيست، كار كرده ايم.
وي افزود: به هر حال بازي در مقابل دو تيم پرسپوليس و استقلال شرايط متفاوتي نسبت به ديگر تيم هاي ليگ دارد و رويارويي با آنها باعث مي شود تا بازيكنان ما با انگيزه تر نسبت به گذشته و آمادگي صد درصد به ميدان بروند.
وي افزود: پرسپوليس تيم بزرگي است كه براي برنده شدن به كرمان مي آيد اما، شك نكنيد كه ما هم با توجه به جايگاه فعلي تيم مس در ليگ به سه امتياز اين مسابقه نياز جدي داريم هر چند كه بايد بازي سختي را برابر اين تيم انجام دهيم. بازي در شهر كرمان و زمين تيم مس است و ما تاكنون نشان داده ايم به هيچ تيمي از جمله پرسپوليس در اين ورزشگاه باج نخواهيم داد. كسب سه امتياز اين مسابقه مي تواند تيم مس را تا رده ي سوم جدول بالا بياورد و اين جايگاهي است كه ما از ابتداي فصل به دنبال آن بوديم.
مظلومي در ارزيابي اش از تيم پرسپوليس گفت: اين تيم هم كاملا شناخته شده است و تقريبا تمام فوتباليست ها و مربيان ليگ از تك تك بازيكنان و مربيان پرسپوليس آشنايي كامل را دارند و از چند روز مانده به ديدار برابر آنها روي نقاط قوت و ضعف اين تيم كار مي كنند. بدون شك ما هم برنامه ريزي هاي خاصي براي اين بازي داريم و مجموع نقايص و مشكلات فني پرسپوليس را كه اصلا هم كم نيست، درآورديم و روي آن كار مي كنيم. خوشبختانه بازيكنان مان هم در يك شرايط عالي و با انگيزه ي فراوان تمرين مي كنند و تيمي بدون حاشيه ساخته اند.

چهارشنبه نشست فوتسالي ها با كفاشيان

عباس ترابيان رئيس كميته فوتسال به همراه جمعي از مديران باشگاه هاي ليگ برتري و دسته اولي روز چهارشنبه در نشست هاي جداگانه با علي كفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال ديدار خواهند كرد.
گفتني است كه ، روز چهارشنبه ابتدا مديران باشگاه هاي ليگ دسته اولي با كفاشيان ملاقات خواهند كرد و پس از آن 14 مدير ليگ برتري به ديدار رئيس فدراسيون فوتبال مي روند.
در اين نشست هم انديشي مديران باشگاه ها علاوه بر طرح مشكلات و دغدغه هاي خود با رئيس فدراسيون فوتبال و مسئول كميته فوتسال در خصوص رشد هرچه بهتر اين مسابقات تصميماتي اتخاذ خواهند كرد.
قرار است در نشست رئيس فدراسيون فوتبال با مديران باشگاه هاي ليگ برتري در خصوص تدوين اساسنامه سازمان ليگ فوتسال تصميم گيري شود.
يكي ديگر از مواردي كه در جلسه هم انديشي روز چهارشنبه مطرح خواهد شد، تعيين سقف قرارداد براي بازيكنان است. طرح اين موضوع با استقبال خوب مديران باشگاه ها و مسئولان كميته فوتسال روبه رو شده و احتمال مي رود در نشست روز چهارشنبه مورد تصويب قرار گيرد.

تمرينات ويژه پيرواني براي مدافعان

تمرين تيم فوتبال پرسپوليس صبح ديروز در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي تمرين كرد. در اين تمرين بازيكنان به دويدن، پاسكاري در حال حركت حفظ توپ، سانتر از جناحين، ضربه به گل و فوتبال دسته جمعي پرداختند. در تمرين امروز هيچ بازيكني غايب نبود. مهدي واعظي به دليل غيبت روز گذشته به مدت 40 دقيقه تمرينات ويژه اي را زير نظر عابدزاده انجام داد. افشين پيرواني تمرينات ويژه اي را براي مدافعان خود در نظر گرفت و بارها به آنها تذكر داد.

نعيم سعداوي مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران:
انصاري فرد به پيرواني اعتماد دارد

نعيم سعداوي مربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بدون توجه به مسائل حاشيه اي با قدرت در كنار پيرواني كار مي كنم.
وي در گفتگو با ايسكانيوز،افزود: با پيروزي روحيه بخشي كه در مقابل فولاد كسب كرديم توانستيم برغم خارج شدن از بحران تصميم مديريت باشگاه را نسبت به عدم تغيير در كارد فني عوض كنيم .
وي ادامه داد: به طور حتم برابر تيم مس كرمان بازي سخت و سنگيني خواهيم داشت تا بتوانيم روند رو به رشد خود را در اين هفته ادامه دهيم.
مربي تيم پرسپوليس در خصوص وضعيت مس گفت: اين تيم با سرمايه گذاري خوبي كه در اين فصل انجام داده توانسته براي تيم هاي بزرگ خطرناك باشد وليكن ما براي جبران 3 امتيازي كه در آزادي به آنها داديه ام فوتبال بابرنامه اي در دستور كار داريم.
وي تاكيد كرد: البته زمين تيم مس از لحاظ كيفيت در سطح خوبي نيست و اين موضوع كار را براي بازيكنان تكنيكي ما سخت خواهد كرد.
سعداوي عنوان كرد: اطمينان دارم اگر بتوانيم اين 3 امتياز حساس را از كرمان بگيريم به صورت جدي يكي از مدعيان قهرماني خواهيم شد.
وي در خصوص اينكه قرار است ايويچ به تهران بيايد گفت: وي مربي با تجربه اي است كه خود پيرواني اذعان كرده كه در كارش از وي مشاوره مي گيرد ولي اينكه بخواهد براي مذاكره در مورد سرمربيگري پرسپوليس بيايد شايعه است.
مربي تيم پرسپوليس يادآور شد: انصاري فرد بعد از پيروزي مقابل فولاد اعلام كرد كه به پيرواني اعتماد دارد و براي حفظ تمركز تيم دست به تعويض مربي نخواهد زد.

4 ايراني در تيم منتخب ستارگان فوتسال آسيا

نام 3 بازيكن ملي پوش و سرمربي تيم ملي فوتسال ايران در بين ستارگان سال 2008 اين رشته قرار گرفت.
به گزارش فارس، مجله تكنيكال ريپورت كه همه ساله به بررسي و انتخاب بهترين فوتساليست هاي سال آسيا مي پردازد در تازه ترين شماره خود نام 3 بازيكن فوتسال ايران و سرمربي تيم ملي كشورمان را جز بهترين هاي اين رشته در سال 2008 قرار داده است.
بر اين اساس در تيم اصلي مصطفي نظري، محمد طاهري و وحيد شمسايي از ايران به همراه انو داسيوكه از ژاپن و جانتو پانوا از تايلند قرار دارند.
سرمربيگري اين تيم برعهده حسين شمس است.
در تيم ذخيره ها نيز نام 3 بازيكن ايراني ديده مي شود. محمدرضا حيدريان، محمد كشاورز و مجيد لطيفي به همراه لارچاي و سونكيت از تايلند و ژاناتو از چين به چشم مي خورد.
سرمربيگري اين تيم بر عهده فرانكو واسيلويرا سرمربي برزيلي تيم ملي چين و خوزه ماريا سرمربي تايلند است.

مهندس محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني:
مسوليت آماده سازي ورزشگاه تختي با
تربيت بدني تهران است

مهندس محمد علي آبادي رييس سازمان تربيت بدني،گفت: مسوليت آماده سازي مجموعه ورزشي تختي و كليه اماكن ورزشي استان تهران براي برگزاري دومين دوره بازي هاي كشورهاي اسلامي با اداه كل تربيت بدني استان تهران است.
به گزارش سازمان تربيت بدني، محمد علي آبادي در بازديد از مجوعه ورزشي تختي،اظهار داشت: اين ورزشگاه محل برگزاري مراسم افتتاحيه و اختتاميه بازي هاي كشورهاي اسلامي است كه در مهر ماه 88 در ايران برگزار مي شود.
علي آبادي در جمع مسولان ستاد بازي هاي كشورهاي اسلامي استان تهران، بر ضرورت هماهنگي و تعامل ستاد مركزي با سه استان ميزبان تهران، اصفهان و خراسان رضوي تاكيد كرد و افزود: مسوليت آماده سازي اماكن ورزشي بر عهده مديران كل استان ها است ونظارت بر عملكرد ادارات كل با كميته فني بازي هاي كشورهاي اسلامي بويژه ميرزا آقا بيك وهادياني خواهد بود.
علي آبادي همچنين از "عليرضا مددي"، مدير كل تربيت بدني استان تهران خواست كه از همه توانمندي هاي موجود در استان بويژه شهردار ها و ديگر دستگاه هاي دولتي در راستاي آماده سازي و برگزاري هر چه مطلوبتر دومين دوره بازي هاي كشورهاي اسلامي استفاده كند.
در جريان بازديد از مجموعه ورزشي تختي، هاشمي، ساور و نجفي معاونان سازمان، هاياني و نفري از شركت توسعه و تجهيز، ميرزا آقابيك دبير ستاد مركزي بازي هاي كشورهاي اسلامي، عليرضا مددي مدير كل و معاونان تربيت بدني استان تهران نيز حضور داشتند كه طي آن علي آبادي درخصوص تغيير ورودي اصلي و سر در مجموعه، سرو سامان دادن به وضعيت نما سازي، فضا سازي و محوطه سازي مجموعه، تابلو اسكوربورد، جايگاه خبرنگاران، اطاق كنفرانس خبري، صندلي و سكوي تماشاگران، آسفالت مجموعه و تابلو گذاري محوطه، دستورات لازم را صادر كرد.

وربيك بدنبال جانشين ويدوكا

در حالي كه سه هفته تا ديدار حساس ژاپن و استراليا باقي مانده ، پيم وربيك سرمربي تيم ملي استراليا جنگ رواني را آغاز كرده است.
گفتني است كه ، استراليا پس از سه بازي مرحله گروهي رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2010 همچنان تيم بي شكست گروه اول است.
اين تيم با دو امتياز بيشتر نسبت به ژاپن در صدر گروه A قرار گرفته و بازي بيست و سوم بهمن مي تواند وضعيت اين گروه را مشخص كند.
سرمربي استراليا در اين خصوص به روزنامه هرالد گفت: آنها بايد در خانه ما را شكست بدهند به همين دليل آنها بيشتر از ما تحت فشار هستند. ما مي خواهيم ببريم اما نبايد ببريم به همين خاطر فشار بيشتري روي آنها وجود دارد.
با اين حال مهم ترين نگراني پيم وربيك يافتن جانشين مارك ويدوكا مصدوم است. وي در اين باره گفت: ويدوكا با ما در يوكوهاما نخواهد بود. با اين حال اگر او بتواند به ما بپيوندد خيلي خوب خواهد بود اما ما به او فشار نمي آوريم.

وزنه برداران ايران در راه ازبكستان

با تصميم كادرفني تيم ملي وزنه برداري ايران،10 وزنه بردار شاخص كشورمان به اردوي برون مرزي ازبكستان اعزام خواهند شد.
گفتني است كه ، فدراسيون وزنه برداري ايران در نظر دارد به پبيشنهاد كادرفني تيم ملي بزرگسالان،10 وزنه بردار مستعد و شاخص كشور را جهت رسيدن به آمادگي مطلوب و حضوري قدرتمند در رقابت هاي بين المللي جام نامجو و آسيايي قزاقستان به اردوي آماده سازي برون مرزي ازبكستان اعزام كند.
بر اساس اين گزارش، با اتمام رقابت هاي قهرماني كشور، اعضاي كادر فني تيم ملي صبح چهارشنبه 2 بهمن ماه با مسئولان فدراسيون تشكيل جلسه خواهند داد تا 10 وزنه بردار شاخص را از بين چهره هاي مستعد مسابقات انتخابي تيم ملي و آسيايي كره جهت اعزام به اين اردو انتخاب كنند.

رييس فدراسيون تيراندازي ايران در جلسه هيات رييسه كنفدراسيون آسيا

كريم صفايي رييس فدراسيون تيراندازي با كمان ايران، سوم اسفندماه سالجاري در نخستين جلسه هيات رييسه كنفدراسيون تيرو كمان آسيا در سال 2009 شركت خواهد كرد.
به گزارش فدراسيون تيراندازي با كمان، اين جلسه با حضور رييس، نايب رييس ، دبير و اعضاي هيات رييس كنفدراسيون در تايلند برگزار خواهد شد.
اين جلسه همزمان با برگزاري نخستين دوره مسابقات تيراندازي با كمان جايزه بزرگ آسيا، برگزار مي شود.
بحث و بررسي پيرامون برنامه هاي توسعه و پيشرفت تيراندازي در آسيا و بررسي وضعيت كشورهاي متقاضي براي برگزاري دومين و سومين دوره مسابقات جايزه بزرگ آسيا از جمله موضوعات جلسه هيات رييسه كنفدراسيون آسيا است.
مسابقات جايزه بزرگ آسيا هر سال طي سه دوره برگزار مي شود و ايران نيز جهت ميزباني اين رقابتها اعلام آمادگي كرده است.

براي حضور در اردوي تيم ملي
برترين هاي مسابقات ركوردگيري تيراندازي با كمان معرفي شدند

آخرين مرحله ركوردگيري براي حضور در اردوي تيم ملي با شناسايي كمانداران برتر در دو رشته كمان ريكرو و كامپوند به پايان رسيد.
در اين رقابت ها كه در مجموعه ورزشي طرشت تهران برگزار شد، 66 كماندار در مسافت 70 متر در دو بخش زنان و مردان با هم به رقابت پرداختند.
در پايان اين مسابقات در كامپوند مردان، حمزه نكويي با 686 امتياز اول و افشين بكايي از اصفهان با 677 امتياز دوم شد. مجيد قيدي از گيلان به همراه منصور بديعي از قزوين مشتركا در رده سوم ايستادند.
در بخش زنان، انسيه انزهايي از تهران با 668 امتياز اول، سپيده شعباني از قزوين با 661 امتياز دوم و ويدا حليميان از خراسان رضوي با 638 امتياز سوم شدند.
در ريكرو مردان، زهرا نعمتي از كرمان با 583 امتياز، زهرا شمس از يزد با 557 امتياز و وجيه بنده نواز از اصفهان با 532 امتياز به ترتيب رده هاي اول تا سوم را از آن خود ساختند.
اين ورزشكاران از سوي مربيان تيم ملي به آخرين اردوي تداركاتي دعوت مي شوند تا در كنار كمانداران حاضر در اردو به تمرين بپردازند.
براي اعزام به مسابقات جايزه بزرگ تايلند كه اسفند ماه در بانكوك برگزار خواهد شد، برترين هاي اردوي آخر بر اساس ركودهاي به ثبت رسيده، انتخاب خواهند شد.

مسوولين هيئت هاي تيراندازي،تيروكمان وكوهنوردي بسيج مشخص شدند

به گزارش روابط عمومي سازمان ورزش بسيج كشور درجلسه مشترك مسوولين هيئت هاي ورزش بسيج كه باحضور سردار آقاميررييس سازمان ورزش بسيج كشور برگزارشد مسوولين هيئت هاي تيراندازي،تيروكمان وكوهنوردي بسيج مشخص شدند.
در اين راستا،سرداراحمد ذوالقدر به عنوان رييس وابراهيم بادپابه عنوان دبيرهيات تيراندازي،اينانلو به عنوان رييس هيات كوهنوردي ومحمد قيومي به عنوان رييس هيات تيروكمان منصوب شدند.در اين جلسه سردارآقامير گفت:باتوجه به حضورقشرعظيم بسيجيان درعرصه هاي مختلف كشور واستعداد وعلاقه بخش عظيمي ازبسيجيان دررشته هاي مختلف اين سازمان درنظردارد نسبت به گسترش رشته هاي ورزشي اقدام نمايد. به همين منظوررشته هاي كوهنوردي وتيروكمان را تاسيس ودرآينده رشته هاي ديگري را نيزتاسيس خواهيم كرد.

امير عميدي رئيس كميته آموزش پينگ پنگ:
كلاس هاي تربيت مدرس باز آموزي
مربيان را در پي دارد

امير عميدي رئيس كميته آموزش پينگ پنگ درخصوص تشكيل كلاس هاي تربيت مدرس در كيش گفت:هدف از تشكيل كلاس هاي تربيت مدرس در كيش باعث بازآموزي و كسب عنوان هاي برتر براي مربيان پينگ پنگ در سطح كشورمان مي شود.
وي افزود: كلاس هاي تربيت مدرس پينگ پنگ از تاريخ 25دي ماه در جزيره كيش بر پا شده وديروز نيز اين دوره ها به پايان رسيد.
وي گفت: دراين كلاس ها 25 نفر از مربيان از 12 استان مختلف كشورمان شركت داشتند و اين كلاس ها براي مدرك مربيگري درجه يك مي باشد و با طي نمودن اين كلاس ها كه دوره هاي هم انديشي و بازآموزي است و همچنين توان تدريس و ارائه مقالات جديد از شركت كنندگان بررسي مي شود در پايان نيز موفق به اخذ مدرك مربيگري ممتاز و دوره تربيت مدرس مي شوند.
وي خاطرنشان كرد: سمينارهاي هم انديشي پينگ پنگ هر ساله در كشور برپا مي شود و ما از شركت كنندگان در اين كلاس ها دعوت مي كنيم كه در اين سمينارها حضور يافته و مطالب روز را مرور كرده و تجربياتي را كه دراين زمينه كسب شده است را به يكديگر منتقل كنند.

14بهمن، زمان احتمالي آغاز
ليگ برتر كشتي فرنگي

به احتمال فراوان ليگ برتر كشتي فرنگي از 14 بهمن آغاز مي شود.
گفتني است كميته ليگ فدراسيون كشتي در تلاش است تا تعداد تيم هاي ليگ برتر فرنگي را به شش تيم برساند تا مسابقات را در دو گروه برگزار كند اما تا به حال چهار تيم دانشگاه آزاداسلامي، موسسه توليدي مجيد و انديمشك با ثبت قرارداد كشتي گيرانشان، حضور خود را در ليگ اعلام كرده اند ولي وضعيت تيم هاي ليگ نامشخص است. به همين خاطر برگزاري ليگ فرنگي از 25 دي به تاخير افتاده و احتمالا 14 بهمن زمان آغاز مسابقات خواهد بود.

جهانگير سيدعباسي سرمربي تيم واليبال فولاد:
نيمكت ذخيره هاي دانشگاه آزاداسلامي هم پرقدرت بود

جهانگير سيدعباسي سرمربي تيم واليبال فولاد اروميه علت اصلي شكست تيم واليبال فولاد اروميه در ديدار با دانشگاه آزاداسلامي را قدرت نيمكت ذخيره هاي تيم تهراني عنوان كرد.
وي ضمن اشاره به شكست 2 بر 3 تيمش مقابل دانشگاه آزاداسلامي تصريح كرد: در اينكه دانشگاه آزاد اسلامي به لحاظ پتانسيل تيمي شرايطي به مراتب بهتري نسبت به ما دارد، هيچ شكي نيست. نيمكت ذخيره هاي اين تيم به اندازه يك تيم كامل، قابل اعتماد است و مي تواند جريان بازي را عوض كند.
وي افزود: هر گاه بازيكنان نيمكت نشين دانشگاه آزاداسلامي در بازي وارد زمين شدند، قدرت تيمي آنها بيشتر شد. اين در حاليست كه فولاد اروميه به دليل كمبود بازيكن مشكلات و به دنبال آن فشاري زيادي را در هر بازي تحمل مي كند. ما به خاطر همين كمبود 9 بازي از 17 ديدار گذشته خود را 5 گيمه كرده ايم.
وي با تاكيد دوباره بر اينكه فولاد اروميه بازي را به نيمكت ذخيره هاي دانشگاه آزاد اسلامي واگذار كرد، افزود: واليبال امروز به نامها وابسته نيست. دليلي ندارد چون فولاد نماينده منطقه واليبال خيز و نامداري چون اروميه است، هميشه پيروز ميدان باشد.شرايط تيمي تيم ها بيشتر از هر فاكتور ديگري در نتيجه بازي تاثير گذار است.
وي خاطر نشان كرد: همين كه با وجود داشتن تركيب تقريبا ناقص توانسته ايم جايگاه خود را در رده چهارم جدول رده بندي حفظ كنيم، بايد خدا را شاكر باشيم. البته ازهيچ تلاشي براي رسيدن به پيروزي دست بردار نيستيم، حتي اگر مجبور شويم مانند بسياري از ديدار هاي گذشته تا گيم پنجم با حريف رقابت كنيم.
وي اظهار داشت: فولاد اروميه در جريان يك بازي عادي و بدون حاشيه و در حاليكه در جمع امتيازات با نتيجه 110 بر 105 تيم برتر ميدان بود، متحمل شكست شد. شكست در اروميه آنهم در چنين شرايطي از ارزش هاي فولاد كم نمي كند.

سيمين رضايي داور بين المللي پينگ پنگ:
براي ارزيابي عملكردم در مسابقات پوروتور دانمارك شركت مي كنم

سيمين رضايي داور بين المللي پينگ پنگ كشورمان از حضورش در مسابقات پوروتور جهاني دانمارك به عنوان تنها داور زن ايراني به منظور ارزيابي عملكرد خود زير نظر كميته داوران فدراسيون بين المللي پينگ پنگ خبر داد.
وي گفت: مسابقات پوروتور جهاني پينگ پنگ با حضور 180 بازيكن از 36 تيم از كشورهاي مختلف در دانمارك برگزار خواهد شد.
وي افزود: در جريان پيكارهاي جهاني 2008 چين از آزمون تئوري بج آبي داوري بين المللي سربلند بيرون آمدم و اكنون نيز به دعوت فدراسيون جهاني پينگ پنگ و به منظور حضور در آزمون عملي ديدارهاي مسابقات دانمارك را قضاوت مي كنم.
وي ادامه داد: كميته داوران فدراسيون پينگ پنگ عملكردم را به عنوان داور بين المللي در اين پيكارها به صورت مستقيم ارزيابي خواهند كرد.
وي تصريح كرد: اين مسابقات در 2 بخش مردان و زنان در روزهاي دوم تا ششم بهمن در شهر فردريك شاون دانمارك برگزار مي شود.

قهرمان پياده روي ايران مدال آسيايي اش
را به غزه اهدا كرد

صادق شيرزاد قهرمان پياده روي و دو بزرگسالان مدال هاي كسب كرده خود را در مسابقات آسيايي كه از 22 تا 29 دي در تايلند برگزار شده بود به مردم مظلوم غزه اهدا كرد.
شيرزاد،در اين باره گفت:مدال هايم را با هدف محكوم كردن و اعلام انزجار از اعمال غير انساني رژيم اشغالگر قدس و اعلام همدردي با مردم مظلوم غزه به آنان اهدا كردم.
وي افزود: در مسابقات قهرماني آسيا در رشته پياده روي و دوي بزرگسالان كه در تايلند برگزار شد يك مدال طلا و يك مدال نقره كسب كردم كه آنرا به مردم مظلوم غزه اهدا مي كنم.

دوندگان ايران مدالهاي خود را به
مردم غزه اهدا كردند

اعضاي تيم دو وميداني بزرگسالان ايران كه با كسب 6 مدال طلا، 12 نقره و 4 مدال برنز موفق به كسب رتبه دهم مسابقات قهرماني آسيا شدند، مدال هاي خود را به مردم مظلوم و درد كشيده غزه اهدا كردند.
گفتني است تيم دو وميداني بزرگسالان كه با تركيب 23 ورزشكار به مسابقات قهرماني آسيا در تايلند اعزام شده بود، مدال هاي خود را به مردم مظلوم و درد كشيده غزه اهدا كردند. در اين رقابتها كه از 24 دي ماه و به مدت پنج روز در هشت رده سني 35 سال به بالا و در ماده هاي مختلف دو و ميداني برگزار شد، تيم هاي چين و تايلند به مقام هاي اول و دوم دست يافتند.
اسامي مدال آوران تيم دو وميداني بزرگسالان به شرح زير است:
مدال طلا: توكل خزايي، محمد كاندومي(دو مدال)، محمد ابراهيم شمس، حاتم آزادي و صادق شيرزاد.
مدال نقره: محمد نيرومند (چهار مدال)، بهروز خاكساري، احمد نجفي، ارسلان كرماني، كيومرث كاكاوند، محمد طاهر حيدري، حسين فرداد، محمد همتي و عبدالكريم حسيني.
مدال برنز: ابراهيم اطاعتي، سيد حسن حسيني، جوانگير تحريري و خسرو جلالوند.

آمادگي 13 كشور براي شركت در مسابقات بدمينتون دهه مبارك فجر

درحالي كه مهلت اعلام آمادگي تيم ها براي حضور در رقابت هاي بين المللي دهه فجر تا 20 ژانويه ( اول بهمن ) تمديد شده است،تاكنون 13 كشور براي حضور در اين مسابقات اعلام آمادگي كردند.
گفتني است با تائيد كنفدراسيون بدمينتون آسيا، مهلت اعلام آمادگي تيم ها براي حضور در مسابقات بين المللي دهه مبارك فجر تا تاريخ 20 ژانويه مصادف با اول بهمن ماه تمديد شد.تاكنون كشورهاي عراق، تركمنستان، آذربايجان، ارمنستان، مالزي، هند، اسلواكي، ولز، عراق، سوريه، بحرين، افغانستان و تركيه براي حضور در مسابقات بين المللي دهه فجر اعلام آمادگي كردند. مسابقات بين المللي بدمينتون دهه مبارك فجر در روزهاي هفدهم تا بيست بهمن ماه سال جاري در تهران برگزار مي شود.

هفته هشتم ليگ برتر پينگ پنگ
پيروزي دانشگاه آزاد اسلامي

هفته هشتم ليگ برتر پينگ پنگ ايران با پيروزي مدعيان قهرماني همراه بود.
گفتني است اين رقابت ها با انجام چهار ديدار پيگيري شد كه در پايان پتروشيمي بندرامام موفق شد 6 بر صفر ميزبان خود تايدواتر بندرعباس را مغلوب كند. در تهران صندوق ضمانت صادرات 6 بر 2 بازي را به تراكتورسازي تبريز واگذار كرد و در گچساران، نفت و گاز اين شهر با نتيجه 6 بر يك به تجار كيش باخت تا تغييري در صدر جدول حاصل نشود. در آخرين ديدار دانشگاه آزاد اسلامي 6 بر صفر متالوژي پودر قزوين را در تهران شكست داد.
تا پايان هفته هشتم پتروشيمي بندرامام با 30 امتياز در صدر جدول قرار دارد، دانشگاه آزاد اسلامي و تجار كيش هر كدام با 27 امتياز در رده هاي بعدي ايستاده اند. تراكتورسازي تبريز با 22 امتياز، صندوق ضمانت صادرات با 17 امتياز، نفت و گاز گچساران با 15 امتياز، متالوژي پودرقزوين با 11 و تايدواتر بندرعباس با 8 امتياز در مكان هاي چهارم تا هشتم قرار دارند.

برگزاري نخستين دوره مسابقات اهداف پروازي

غلامرضا رنجكش رئيس هيئت تيراندازي استان تهران از برگزاري نخستين دوره مسابقات اهداف پروازي از 15 بهمن در باشگاه ساصد خبر داد.
وي گفت: هيئت تيراندازي استان تهران به منظور توسعه و پيشرفت تيراندازي در رشته اهداف پروازي براي نخستين بار اقدام به برگزاري مسابقاتي در سطح استان از 15 بهمن در باشگاه ساصد كرده است.
وي افزود: اين مسابقات در 2 بخش بانوان و آقايان برگزار مي شود كه هشت تيم آمادگي خود را براي حضور در رقابت هاي اهداف پروازي اعلام كردند كه برخي از اين تيم ها از ساير استان هاي كشور هستند.
وي ادامه داد: تيم هاي هيئت تهران، بهار، باران، جمعه ايراني، سرچشمه مس، تيم هيئت رفسنجان، هيئت كرمان و هدف آمادگي خود را براي حضور در مسابقات اهداف پروازي در دو بخش بانوان و آقايان اعلام كردند.

ليگ برتر واليبال نشسته از سر گرفته مي شود

دور برگشت مسابقات واليبال نشسته ليگ برتر باشگاه هاي كشور از 3 بهمن ماه تا 11 اسفندماه در روزهاي پنج شنبه و جمعه هر هفته برگزار خواهد شد.
اين دوره از رقابت ها با شركت هفت تيم ذوب آهن اصفهان، نفت و گاز گچساران، پيام خراسان رضوي، تراكتورسازي تبريز، صنعت نفت آبادان، گنبد و اروميه برگزار مي شود.
ذوب آهن اصفهان با 12 امتياز به عنوان قهرمان نيم فصل در صدر جدول قرار دارد و تيم هاي صنعت نفت آبادان (11 امتياز) و نفت و گاز گچساران(8 امتياز) در رده هاي بعدي قرار دارند.
 سه شنبه 1 بهمن 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن