تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816477386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
لحظات دلهره و نگراني در بلوار كشاورز
يكشنبه شب آژير خودروهاي آتش نشاني در بلوار كشاورز به صدا درآمد و آتش نشانان روانه خيابان عبدالله زاده شدند تا از بروز فاجعه پيشگيري كنند.حميدرضا ميرقاسمي فرمانده ايستگاه 40 آتش نشاني تهران در تشريح جزئيات اين عمليات گفت: بر اثر برخورد يك دستگاه خودروي سواري با علمك گاز شهري، لوله علمك شكسته بود و خودرو به گونه اي روي لوله قرار گرفته بود كه گاز با فشار زياد از آن خارج مي شد و كوچك ترين بي احتياطي مي توانست انفجار مهيبي را ايجاد كند. آتش نشانان در ساعت 15:19 دقيقه عمليات خود را با ايمن سازي محل حادثه آغاز و يك رشته لوله آبدهي آتش نشاني را براي احتياط راه اندازي كردند، سپس با استفاده از ابزار ويژه مسير خروج گاز را بسته و از نشت گاز جلوگيري كردند و خودرو را به محل امن انتقال دادند.اين فرمانده آتش نشاني افزود: آتش نشانان پس از ايمن سازي و رفع هر گونه خطر احتمالي محل را براي تعمير و بازسازي به نيروهاي اداره گاز تحويل دادند.

كلاهبرداري با وعده پرداخت وام خودرو
با هوشياري كارآگاهان پليس آگاهي استان فارس كلاهبردار حرفه اي كه با تاسيس شركت كاغذي در شيراز و به بهانه پرداخت وام به متقاضيان خريد خودرو از آن ها كلاهبرداري مي كرد، دستگير شد. متهم اصلي پرونده به نام «م -ك» با تاسيس يك شركت كاغذي در يكي از محلات شيراز و با تبليغات فراوان در روزنامه هاي محلي و با عنوان اين كه قصد پرداخت وام به افراد مختلف را دارد موفق به فريب ده ها نفر از شهروندان شد. متقاضيان كه از هويت واقعي كلاهبردار اطلاعي نداشتند با پرداخت مبالغي هنگفت در انتظار دريافت وام مانده اما با شركت تخليه شده و فرار كلاهبردار مواجه شدند. مالباختگان كه متوجه اشتباه خود شده بودند بلافاصله موضوع را به پليس آ گاهي گزارش داده و گروهي از كارآگاهان براي دستگيري كلاهبردار وارد عمل شدند. در ابتدا با انجام عمليات چهره نگاري و با استفاده از اطلاعات مالباختگان وبانك هاي اطلاعاتي هويت متهم كه از كلاهبرداران سابقه دار بود شناسايي و در ادامه تحقيقات كارآگاهان متوجه شدند وي با همدستي چند نفر از اقوامش اين شركت كاغذي را راه انداخته است. به گزارش اداره اجتماعي پليس آگاهي ناجا، با وجود اين كه كلاهبردار تلاش فراواني براي فرار از دست پليس داشت، اما با پيگيري مستمر و شبانه روزي و كنترل نامحسوس افراد مرتبط با متهم وي سرانجام در محل اختفاي خود به دام كارآگاهان افتاد و با توجه به شواهد و مدارك مستند، در بازجويي ها به جرم خود اعتراف كرد و با صدور قرار روانه زندان شد ضمن اين كه تلاش براي دستگيري ديگر همدستان متهم ادامه دارد.

جاعل كارت بازرسي شهرداري تهران بازداشت شد
ابتكار-فردي كه كارت شناسايي دفتر نظارت و بازرسي شهرداري تهران را جعل كرده بود با هوشياري حراست كل شهرداري تهران و با هماهنگي مراجع قضايي دستگير شد. به گزارش روابط عمومي حراست كل شهرداري تهران با اعتراف «د-س» جاعل اصلي به نام «ي-و» نيز بازداشت گرديد. براساس همين گزارش ضمن بازرسي از منزل وي يك قبضه سلاح كمري و يك رشته دستبند نيز كشف شد كه با قرار صدور بازداشت موقت توسط شعبه مربوط مشاراليه راهي زندان اوين گرديد.

عامل سقوط مرگبار دختر و پسر تهراني روانه دادگاه شد
مرد ميانسال عامل سقوط مرگبار دختر و پسر تهراني به اتهام قتل شبه عمد روانه دادگاه عمومي جزايي شد.شامگاه جمعه 19 مرداد امسال ماموران كلانتري 140 باغ فيض از سقوط 2 شهروند تهراني از يكي از وسايل بازي داخل پارك سردار جنگل واقع در پونك با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند يك دختر و پسر جوان از داخل يكي از وسايل بازي اين مجموعه به پائين پرت شده و يكي از آن ها در محل فوت كرده و ديگري پس از انتقال به بيمارستان فوت كرده است. دلداري قاضي واحد اظهار نظر دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: با انجام تحقيقات مشخص شد زماني كه اين وسيله در حال كار كردن بوده است اين 2 نفر از درون آن پرت شده اند. وي ادامه داد: تحقيقات براي مشخص شدن علت اصلي بروز اين حادثه آغاز شده است و براي مشخص شدن بهتر موضوع يك كارشناس رسمي براي اين پرونده انتخاب شده است. وي افزود: فوت شدگان اين حادثه به نام هاي شكوفه 23 ساله و ميلاد 26 ساله پس از حضور در پارك اقدام به تهيه بليت كرده و سپس سوار بر بشقاب پرنده شده اند كه اين حادثه رخ داده است. قاضي واحد اظهار نظر دادسراي امور جنايي تهران گفت: در ابتداي تحقيقات از مدير پارك و پيمانكار استفاده از اين وسايل مشخص شد پيمانكار مدعي است به فوت شدگان به واسطه اضافه وزنشان هشدار داده بوده است اما استفاده كنندگان با عدم توجه به اين تذكر براي استفاده از اين وسيله اصرار كرده اند. وي ادامه داد: اين ادعاي مطرح شده از سوي پيمانكار صرفا يك ادعا بوده و صحت آن مي بايست توسط كارشناس مربوطه تاييد مي شد تا اين فرد بي گناه شناخته شود. دلداري گفت: در ابتداي تحقيقات هيچ فردي در رابطه با اين پرونده دستگير نشده و صرفا از چندين نفر تعهداتي مبني بر عدم خروج از تهران گرفته شد تا در صورت نياز براي تحقيقات بيشتر در دسترس باشند. وي ادامه داد: با توجه به نظر كارشناسان اين فرد به عنوان اتهام قتل شبه عمد مجرم شناخته شد و به اين ترتيبت با نظر قاضي واحد اظهار نظر دادسراي امور جنايي تهران روانه دادگاه شد.

اعتراف نوه جنايتكار به قتل پدر و مادربزرگ
پسر جواني كه معتاد به مواد مخدر است و براي تهيه پول پدر بزرگ و مادر بزرگ خود را به قتل رسانده بود، صحنه جنايت را بازسازي كرد.عصر 23 آذر امسال ماموران كلانتري 128 تهران نو از كشف جسد يك پيرزن و پيرمرد در محل سكونتشان با خبر شدند. ماموران با حضور در محل واقع در خيابان نيروي هوايي دريافتند يك زن و شوهر 64 ساله و 72 ساله بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو و گوشكوب به سر و بدنشان به قتل رسيده اند. شهرياري، بازپرس شعبه هفتم دادسراي امور جنايي تهران درباره اين پرونده گفت: بررسي نشان داد فرزندان اين زوج پس از 2 روز بي اطلاعي از پدر و مادر به در خانه آمده و با كمك آتش نشاني اقدام به بازكردن در خانه كردند. وي ادامه داد: فرزندان آنان مدعي هستنند از عصر پنج شنبه از مادر و پدر خود بي اطلاع بوده اند و در اين مدت گمان مي كرده اند پدر و مادرشان بي اطلاع به شهرستان رفته اند. وي افزود: با شروع تحقيقات در خصوص انگيزه ارتكاب قتل امكان مطرح كردن فرضيه خاصي وجود نداشت اما نكته حائز اهميت اين بود كه قتل توسط يكي از اقوام و آشنايان انجام شده بود. شهرياري گفت: 2 مرد جوان كه يكي از آنها نوه 21 ساله و معتاد اين زوج پير بود به عنوان مظنون به ارتكاب قتل دستگير شدند اما اين افراد اعترافي نكردند. وي افزود: تحقيقات ادامه يافت تا اينكه شب گذشته نوه اين زوج لب به اعتراف گشود و مدعي شد روز حادثه براي دريافت پول قرضي به خانه مادر بزرگ و پدر بزرگ خود رفته اما زماني كه اين افراد به وي پول نداده اند عصباني شده و اين افراد را به قتل رسانده است. وي ادامه داد: با توجه به اعتراف صريح اين فرد، وي براي بازسازي صحنه به محل ارتكاب قتل رفت و پس از آنكه مدتي به واسطه ناراحتي قادر به بازسازي صحنه نبود صحنه را بازسازي كرد.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن