تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812789723




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيست هزار دقيقه برنامه توليدي و زنده ويژه‌هاي شبكه جهاني جام جم در دهه‌ي فجر اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: بيست هزار دقيقه برنامه توليدي و زنده ويژه‌هاي شبكه جهاني جام جم در دهه‌ي فجر اعلام شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

ويژه برنامه‌هاي شبكه جهاني جام جم به مناسبت ايام خجسته فجر اعلام شد.

به گزارش سرويس تلويزيون ايسنا به نقل از روابط عمومي شبكه جهاني جام جم، امسال بهمن ماه مصادف با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي است، انقلابي كه پايه هاي تاريكي و ظلم و جور را درهم كوبيد و نور و عدل را به جاي آن مستقر ساخت به همين مناسبت شبكه جهاني جام جم بيش از 20000 دقيقه برنامه توليدي و زنده را تدارك و تهيه ديده است كه از نظر گرامي مخاطبان شبكه خواهد گذشت .

بنا به همين گزارش برنامه هاي ويژه دهه فرخنده و خجسته فجر كه از شبكه جهاني جام جم پخش خواهد شد به تفكيك گروههاي برنامه ساز به شرح زير است :

ـ گروه اجتماعي و اقتصادي

• ايران افق هاي روشن

13 برنامه نيمساعته در قالب مستند محض، دستاوردهاي انقلاب اسلامي را در زمينه هاي اجتماعي و اقتصادي در يك قاب زيبا در طول دهه فجر به مهماني چشم هاي مخاطبان ايراني مقيم خارج از كشورمي برد. "ايران افق هاي روشن" از روز يازدهم بهمن به مدت 12 روز با تهيه كنندگي محسن شيرازي در خصوص سي بهار انقلاب كه به اجرا و تحقق توسعه فرهنگي ، سياسي ، اجتماعي و اقتصادي به منظور نيل به اهداف بزرگ چشم انداز 20 ساله كشور گام برداشته مي پردازد

ديگر برنامه ي ويژه گروه اجتماعي و اقتصادي شبكه جهاني جام جم 18 برنامه 45 دقيقه اي و 12 برنامه نيم ساعته با نام "سي تا سي" است كه يك مستند گزارشي گفتگو محور است .

30 جوان كه در دوران پيروزي انقلاب اسلامي به دنيا آمده و اينك سي بهار از عمرشان مي گذرد در اين برنامه به اين دليل كه از جمله نخبگان و افراد موفق جامعه ايراني هستند با گفتگوي مجري برنامه از موفقيت هاي بدست آورده با مخاطبان سخن مي گويند . "سي تا سي" به تهيه كنندگي امير قميشي توليد و آماده پخش شده است .

• اينجا ايران

سي سال فعاليت هاي دولت در زمينه علمي و صنعتي دستمايه توليد مجموعه اي با نام اينجا ايران است كه طي صد برنامه و تنها به مدت دو دقيقه يك مورد از اين موفقيت هاي علمي صنعتي را در قاب تصوير به منظور اطلاع رساني هدف قرار داده و به تهيه كنندگي سعيد مشايخي به مهماني چشم هاي عزيزان بيننده خواهد رفت اين برنامه قبل از آغاز دهه فجر شروع و تا چند روز بعد از اين دهه فرخنده در جدول پخش برنامه هاي شبكه جهاني جام جم قرار دارد.

• جشن فجر و برترين ها

12 برنامه يكساعته با نام جشن فجر و برترين ها همه ساله در دهه فرخنده فجر توليد مي شود كه يكي از برنامه هاي مورد علاقه ي مخاطبان شبكه جهاني جام جم است . همه ساله قبل از آغاز دهه مباركه در يك نظر سنجي مخاطبان مقيم خارج از كشور شبكه جهاني جام جم بهترين و برگزيده ترين هنرمنداني كه در طول سال قبل در اين شبكه به ايفاي نقش پرداخته اند انتخاب مي كنند و گروه اجتماعي و اقتصادي شبكه جهاني جام جم پس از استخراج نظرات مخاطبان با برپايي جشني با شكوه با نام فجر و برترين ها در سه شب متوالي ضمن قدرداني و ابلاغ سپاس مدير شبكه به اين برگزيدگان از مراسم مزبور تصاوير جذاب و ديدني تهيه و با نام جشن فجر و برترين ها در طول دهه مبارك فجر به نمايش مي گذارد.

اين برنامه امسال نيز همراه با نمايش و نماهنگ و مسابقه به تهيه كنندگي سيد عبدالرحيم غفوريان تهيه ، توليد و پخش خواهد شد .

ـ گروه ورزش و تفريحات سالم

• سي سال ورزش

يك برنامه يكساعته با نام "سي سال ورزش " در قالب مستند گزارشي در دهه مبارك فجر تهيه و آماده پخش شده است . بابك فقير تهيه كننده شبكه جهاني جام جم اين بار با انجام مصاحبه ها و پخش گزارش هاي جذاب ورزش كشور در طول سي سال گذشته عملكرد حوزه ي ورزش كشور را كه صاحب موفقيت هاي بين المللي شده به مهماني چشم هاي مخاطبان مي برد . در اين برنامه از مسئولين قبلي و فعلي ورزش كشور نيز تصاوير و مصاحبه هايي پخش خواهد شد.

• از انقلاب چه مي دانيد؟

هومن حاج عبداللهي مجري 33 برنامه ي كوتاه دو دقيقه اي با عنوان "از انقلاب چه مي دانيد" است كه با طرح سوال و پخش تصاويري از دوران انقلاب ، مخاطبان را به پاسخگويي ازطريق پست الكترونيك دعوت مي كند و از ساعات آغازين صبح تا ساعات پاياني شب فرصت پاسخگويي به سوالات را تعيين و اعلام مي كند.

گفتني است اين برنامه با تهيه كنندگي مصطفي شريفي در طول ايام خجسته فجر پخش خواهد شد.

- گروه خانواده

• بانوي انقلاب

12 برنامه نيمساعته با نام "بانوي انقلاب" نقش خانواده به عنوان محور و زير بناي حركت در انقلاب اسلامي را مورد كنكاش و بررسي قرار مي دهد. اين برنامه مستند گزارشي است و طي آن مصاحبه هايي با خانواده هاي شهداي انقلاب انجام و زواياي ديگري از شور انقلابي مردم به نمايش گذاشته مي شود. بانوي انقلاب با تهيه كنندگي ناصر شيخي اثني عشري و مجري گري زهرا ركوعي و عليرضا نعمتي داورپناه از روز اول تا يازدهم بهمن پخش خواهد شد.

• خانه مهر

خانه مهر برنامه هميشگي گروه خانواده شبكه جهاني جام جم است كه با تهيه كنندگي سيدعبدالرحيم غفوريان و سيده فتانه سجادي و اجراي زهرا مهر افزا، شعله قهرماني والهام صفوي زاده به مدت يكساعت و در قالبي تركيبي پخش مي شود كه در ايام خجسته فجر از مهمانان ويژه و خانواده هاي معزز شهداي انقلاب بهره جسته و حال و هواي ويژه اين ايام را دارد.

- گروه كودك و نوجوان

• بوم سفيد

كاميار اسماعيلي تهيه كننده برنامه بوم سفيد اين بار با اختصاص فضايي متناسب با ايام خجسته فجر مهمانان ويژه اي را به برنامه دعوت كرده كه در رابطه با انقلاب اسلامي كارهاي مختلفي را انجام داده اند. اين برنامه ي يكساعته كه توسط كيوان ساكت ، ارسيا صنعتي ، عباس غزالي ، روژين كائن و زهرا عاملي اجرا مي شود در قسمت اجراي مسابقه با ارائه سئوالات ويژه اي درباره انقلاب اسلامي و دهه فجر ، سعي در افزايش معلومات كودكان و نوجوانان از انقلاب شكوهمند اسلامي ايران دارد.

• خونه به خونه

مجيد قناد و گروه همراه وي محمد مسلمي ، علي فروتن وجواد گلي فضاي برنامه شاد و مفرح خود را اين بار به انقلاب اسلامي اختصاص داده و با نمايش هاي طنز و شاد ، همچنين اجراي موسيقي و سرودهاي انقلابي به هنرنمايي خواهند پرداخت. خونه به خونه يك برنامه يكساعته و در قالبي تركيبي بامحتواي تفريحي و سرگرمي به تهيه كنندگي حميد عليزاده در گروه كودك و نوجوان شبكه جهاني جام جم در دهه فرخنده فجر پخش خواهد شد .

• اميدهاي ايران (سي)

با حضور فاطيما بهارست و امير قميشي به عنوان مجري ، اجراي پلاتو در دو بخش كودك و نوجوان و تهيه گزارش هايي با موضوع انقلاب اسلامي و پخش تصاوير مستند از رخدادهاي انقلاب ، پخش انيميشن هاي شاد و مفرح و اجراهاي طنز تامين شده ، بخش هاي مختلف برنامه اميدهاي ايران (سي)است كه با تهيه كنندگي محمد نصيري در قالب تركيبي و به مدت يكساعت اطلاع رساني و آموزش را درگروه سني كودكان و نوجوانان هدف خود قرار داده است .

-گروه فرهنگ و تاريخ

• فرياد ملت

9برنامه نيمساعته به نام فرياد ملت با محتواي تاريخ انقلاب اسلامي ايران با اجرا و تهيه كنندگي دكتر علي رجبلو از روزهاي آغازين بهمن به مناسبت سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي به بررسي تحليلي وقايع انقلاب از 26 ديماه روز فرار آخرين شاه خائن حكومت پهلوي از كشور تا 22 بهمن 57 روز پيروزي خون بر شمشير مي پردازد.

• ريشه هاي سقوط

10 برنامه نيمساعته با نام ريشه هاي سقوط با اجراي سيد كاظم سجادي و تهيه كنندگي دكتر علي رجبلو از ديگر برنامه هاي گروه فرهنگ و تاريخ شبكه جهاني جام جم براي ايام فرخنده فجر است كه طي آن ريشه هاي سقوط رژيم پهلوي با توجه به سياست ها و عملكرد اين رژيم در زمينه هاي مختلف فرهنگي سياسي ، اجتماعي و مذهبي مورد بررسي قرار مي گيرد . ريشه هاي سقوط در قالبي تركيبي از اوايل بهمن در نوبت پخش قرار دارد.

-گروه معارف و انديشه ديني

• روشنا و نسيم حيات

برنامه هاي پربيننده روشنا و نسيم حيات كه با تهيه كنندگي اقدس كار بخش و منوچهرمحمدي در طول سال علاقمندان زيادي را به پاي گيرنده ها نشانده و آنان را از درياي بيكران معارف و انديشه هاي ديني سيراب مي كنند اين بار در دهه فرخنده فجر با موضوعاتي نظير عزت جهاني مسلمين با تكيه بر تاثيرات انقلاب اسلامي بر جهان ، پيروزي انقلاب اسلامي و آزادي از يوغ استعمار با ثمره ي آزادگي ، نقش خانواده به عنوان يكي از نهادهاي تشكيل دهنده جامعه در پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران ، زن از نگاه رهبر عارف و صاحب معارف ايران حضرت امام خميني (ره) شكوفايي علمي در حوزه و دانشگاه پس از پيروزي انقلاب ، اعتماد امام خميني (ره)، به جوانان و بالاخره بازگشت شكوهمندانه حضرت امام خميني (ره) به مام وطن در طول دهه فرخنده فجر با 7 برنامه يكساعته كه 4 عنوان با نام روشنا و 3 عنوان با نام نسيم حيات پخش خواهد شد در خدمت مخاطبان شبكه جهاني جام جم است . گروه معارف و انديشه ديني شبكه جهاني جام جم در اين دوبرنامه زنده قصد استفاده از مجريان نام آشنايي همچون ندا ملكي ، علي جباري ، ناصر براتي و محمدحسين مولايي را دارد.

• افتخار جاودان

10 برنامه 12 دقيقه اي با اجراي حسن سلطاني به نام افتخار جاودان از ديگر برنامه هاي گروه معارف و انديشه ديني شبكه جهاني جام جم است . در اين برنامه تركيبي مجري از حضور كارشناسان برنامه حجج اسلام والمسلمين سيدمحمد باقر علم الهدي و قاضي عسگر بهره جسته و تاثيرپذيري انقلاب اسلامي ايران از قيام امام حسين عليه السلام را مورد واكاوي قرار مي دهد. درطول برنامه از سرودهاي انقلابي و قرائت نوشته برروي تصاوير مربوط به دوران انقلاب استفاده خواهد شد.

بهزاد عامري تهيه كننده اين برنامه و زمان پخش آن نيز ، طول دهه ي فرخنده فجر است

- گروه سياسي

• سپيده صبح

26 برنامه نيمساعته با نام سپيده صبح به تهيه كنندگي كيوان پزشكي از توليدات گروه سياسي شبكه جهاني جام جم است كه به مناسبت سي امين سال پيروزي انقلاب اسلامي ايران تهيه و ضبط شده است. در اين برنامه كه اجراي آن با حسن ملكي است موضوعات و عناويني چون ريشه هاي انقلاب اسلامي ، نقش اسلام در پيروزي انقلاب اسلامي در مقايسه با ديگر انقلاب هاي جهان ، جايگاه شعار نه شرقي نه غربي ، جايگاه عدالت اجتماعي و نقش رهبري در انقلاب و دست آخر دستاوردهاي سي سال پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي مورد كنكاش و مداقه قرار خواهد گرفت. سپيده صبح همه روز تا پايان دهه فجر از شبكه جهاني جام جم پخش خواهد شد.

• برگي از انقلاب

100 برنامه 5 دقيقه اي با عنوان برگي از انقلاب با پخش تصاويري از روزهاي انقلاب به تحليل تاريخي رويدادهاي آن روزگار مي پردازد . اين برنامه در قالب تركيبي تهيه و تدوين شده است و تهيه كنندگي آن به عهده مهدي مهرابي است .

• ره آورد

21 برنامه نيمساعته ، فعاليت و تلاش مديران ارشد نظام اسلامي در حوزه هاي سياسي ، اقتصادي ، علمي ، آموزشي ، دفاعي را در سه دهه پس از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي در قاب تصوير به مهماني چشم هاي مخاطبان مي برد. اين برنامه ره آورد نام دارد و تهيه كننده آن غلامرضا باقري است. اين برنامه در قالب تركيبي قصد دارد دستاوردهاي سي سال انقلاب را در سطوح ملي مورد تجزيه و تحليل قرارداده و به تلاش مديران نمره برتر اهدا كند.

• ستاره باران

يازده روز هرروز 6 ساعت ويژه برنامه ستاره باران از هر سه كانال شبكه جهاني جام جم به صورت زنده زواياي مختلف اجتماعي ، سياسي ، اقتصادي ، فرهنگي ، ورزشي و دفاعي دوران شكوهمند انقلاب اسلامي را براي قشرهاي مختلف سني تشريح مي كند.

ستاره باران با نگاهي دوباره به دستاوردهاي سي سال تلاش و كوشش مردم مسلمان ايران ، روزهاي به يادماندني انقلاب را در قاب تصوير بازگو مي كند.

اين برنامه به تهيه كنندگي كيوان پزشكي(كانال آمريكا) كيوان شبديز(كانال اروپا) حميد ابراهيمي (كانال آسيا) تمام برنامه هاي توليدي گروههاي هفت گانه برنامه ساز شبكه جهاني جام جم در مورد مسائل مختلف را باز پخش مي كنند.

سي سال از پيروزي انقلاب اسلامي گذشته و در اين سال كه سال نوآوري و شكوفايي است، شبكه جهاني جام جم در توليد و ساخت اين برنامه دست به يك نوآوري زده و برنامه اي متفاوت؛ با آنچه تاكنون ديده ايد نمايش خواهد داد.

انتهاي پيام
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 841]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن