تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جنگ غزه ريشه در قيام پانزده خرداد 1342 دارد


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: جنگ غزه ريشه در قيام پانزده خرداد 1342 دارد
مشاور رييس جمهور و دبير كل جمعيت دفاع از ملت فلسطين گفت: جنگ مقاومت اسلامي از پانزده خرداد سال 42 آغاز شد و امروز مسير آن به غزه افتاده است كه هنوز جنگ ميان حق و باطل ادامه دارد و اسرائيل و امريكا هر بار با شكست رو به رو شده و به هدف خود نرسيدند.


به گزارش خبرنگار سرويس دانشگاه برنا، دكتر مجتبي رحماندوست صبح امروز(دوشنبه) در مراسم افتتاحيه همايش فصل پايداري كه ويژه كمك رساني به مردم غزه به مدت سه روز در تالار مولوي باشگاه دانشجويان در حال برگزاري است، پيروزي خون بر شمشير و پيروزي مجدد مقاومت اسلامي در ماه حسيني را بر همه مردم مسلمان و غير مسلمان جهان كه خواهان پيروزي حق بر باطل هستند، تبريك گفت.

دكتر رحماندوست در ادامه گفت: جنگ مقاومت اسلامي از پانزده خرداد سال 42 آغاز شده است و امروز مسير آن به غزه افتاده كه هنوز جنگ ميان حق و باطل ادامه دارد و اسرائيل و امريكا هر بار با شكست رو به رو شده و به هدف خود نرسيدند. اسرائيل اين عقب نشيني را براي اولين بار در جنگ 2006 تجربه كرده است.

وي افزود: جنگ 2006 با هدف گرفتن دو تن از اسيرانشان آغاز شده بود. آنها به دنبال از رسميت انداختن حزب الله و خاموش كردن پايگاه‌هاي حزب الله بودند ولي در هيچ كدام موفق نشدند و حتي تا آخرين ثانيه ها هم مشغول بودند كه در نهايت فقط دو جنازه تحويل گرفتند. قدرتي كه سيد حسن نصرالله بكار برد و حرف هايي كه زد بار اول بود كه اسرائيل مي ديد و به گوش خود مي شنويد.

دبير كل جمعيت دفاع از ملت فلسطين در ادامه گفت: تاريخ انقلاب اسلامي ايران در پانزده خرداد سال 42 با نام امام خميني(ره) در سطح جهان شكوفا شد. آنها به دنبال حذف نام امام خميني بودند در حالي كه ديدند سالها بعد خميني ديگري يعني سيد حسن نصرالله در لبنان و جهان عرب پيدا شد. با وجودي كه مدت ها از جنگ 2006 مي گذرد در سراسر جهان به گوش مي رسد كه نوزاداني متولد مي شوند كه نام آنها را به نام سيد حسن مي گذارند.

به گزارش برنا، وي ادامه داد: طي گزارشاتي كه طي هفته پيش در جريان سفر به سودان و براي رساندن پيام احمدي نژاد به سودان بدستم رسيد اغلب آنها ادعا مي كردند كه ما اكنون جواناني داريم كه اسمشان خميني است و همچنين كودكاني داريم كه نام آنها را به نام احمدي نژاد گذاشته ايم. البته اين را از مردم مراكش و جاهاي ديگر نيز شنيده بودم.

رحماندوست خاطرنشان كرد: تاريخ انقلاب اسلامي به تاريخ مقاومت تبديل شده است و اين خلع سلاح، عيدي سال نوي اولمرت، بوش و رايس به مردم بي دفاع غزه بود. ما بايد پيامهاي امام(ره) در روز قدس، وصيت نامه ايشان و منشور روحانيت را جهاني كنيم چرا كه مردم تشنه مقاومت و فرهنگ آن هستند.

وي در ادامه تصريح كرد: ما در جنگ هشت ساله خود 240 هزار يعني حدود روزي 80 شهيد داديم و غزه هم تا ديروز كه آتش بس شد يك هزار و 400 يعني حدود روزي 60 شهيد داده است. مسير همان مسير است به دنبال شهدايي كه لبنان داد و در واقع اين يك انقلاب بين المللي و مقاومت بين المللي است. اين جنگ بين حسينيان و يزيديان است. شهيد مطهري قبل از شهادت خود گفتند كه غزه مولد امام شافعي است و اكثر مسلمانان آنجا گرايش شافعي دارند و گرايشهايشان حسيني است.

وي افزود: اين روزها صحبت هاي اسماعيل هنيه واقعا افتخار آميز است. سالها حركت سازشكارانه شروع شد و آقاي اسماعيل هنيه به دور از سازش، فلسطين را ساخت. دشمن يكبار به ايران كه داراي نيروي دريايي، زميني و هوايي است حمله كرد وشكست خورد. اما اكنون در كشور خودش مي جنگد كه راهش باز است و مردم داراي تجهيزات جنگي نيستند و در اين 22 روز با كاردستي جنگيده اند.

دبير كل جمعيت دفاع از ملت فلسطين با اشاره به پرتاب كفش خبرنگار عراقي به بوش گفت: اين توهين بحق عراقي ها است كه به صورت عملي اتفاق افتاد. مسير را مسيري مي بينم كه پيروزي بسيار نزديك است و با مرگ شارون فصول نابودي يك به يك اسرائيل پيش رو است. مسير رو به مسيري است كه امام خميني(ره) براي ما ترسيم كردند و پيام مقام معظم رهبري كه مقتولان غزه شهيد هستند نشان مي دهد كه اين همان راه است.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن