تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816430516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويانيان خبر داد:ابلاغ دستورالعمل اجرايي مديريت واحد حمل بار و مسافر به شهرداريها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رويانيان خبر داد:ابلاغ دستورالعمل اجرايي مديريت واحد حمل بار و مسافر به شهرداريها
رئيس راهنمايي و رانندگي پليس راهور ناجا با اشاره به اينكه تا سال 91 انقلاب در عرصه حمل و نقل عمومي انجام خواهد گرفت گفت: طي دو هفته آينده دستورالعمل اجرايي مديريت واحد حمل بار و مسافر در تمام شهرها و حومه آنها به مسئوليت شهرداريها ابلاغ مي شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد رويانيان در اولين همايش سراسري كميته هاي استاني ستاد ساماندهي مسافربرهاي شخصي كشور كه امروز در برج تاكسيراني برگزار شد گفت: تمام مسافربرهاي شخصي در 4 تا 5 سال آينده تبديل به تاكسي مي شوند.

به گفته وي از سال 88 به هيچ عنوان پليس اجازه تردد و جابجايي مسافر با وسايل شخصي را تحت هيچ شرايطي در تمام كشور نخواهد داد و اين را عملي خواهد كرد.

رئيس ستاد حمل و نقل و سوخت كشور با اشاره به اينكه بر اساس آمار 30 هزار مسافربر شخصي كارت سوخت گرفته اند اما در خطوط كار نمي كنند گفت: متاسفانه مديريت در حوزه تاكسيراني در كشور وجود ندارد به صورتي كه 40 درصد تاكسيراني در تهران و كل كشور هرز مي رود.

وي در ادامه تصريح كرد: بيش از 40 سال نيروي انتظامي ايران آرزويش ايجاد سامانه اي بود كه مسافربري در شهرها و جاده تحت كنترل يك ناوگان و يك سيستم مديريتي حمل و نقل باشد و به جايي برسد كه جابجايي مسافر با خودروهاي شناسنامه دار انجام شود.

رويانيان افزود: يكي از پارامترهاي مهم امنيتي در ايران از 40 سال گذشته مسئله ساماندهي حمل و نقل مسافر و حتي بار با وسايل شخصي بوده است.

وي خاطرنشان كرد: در طول تاريخ تاكسيراني كشورمان تا امروز بيش از 250 هزار تاكسي نداشته ايم با توجه به اينكه در اين سه سال 60 تا 70 هزار تاكسي اضافه شده است.

به گفته رويانيان در حال حاضر 160 هزار مسافربر شخصي تبديل به تاكسي شده اند. اين يك اتفاق عظيم و نقطه عطفي در تاريخ تاكسيراني است.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي ناجا با اشاره به اينكه در سال يك ميليون و 200 خودرو شماره مي شوند گفت: تبديل 150 هزار خودروي شخصي به تاكسي به اندازه همه ناوگان حمل و نقل كشور براي ما بار امنيتي و انضباطي دارد.

وي ادامه داد: كاركرد تاكسيراني در كشور ظرف 4 سال آينده تغيير خواهد كرد به صورتي كه تمامي انواع وسايل نقليه عمومي جايگاه اختصاصي خود را در شهر پيدا مي كنند.

به گفته رويانيان سهم اتوبوس در شهرهاي كشور 40 درصد و تاكسي 25 درصد است و 10 درصد نيز مربوط به ناوگان ريلي است.

وي با اشاره به اينكه براي اولين بار امسال بودجه حمل و نقل را خودمان با كمك وزارت كشور و... طراحي كرده ايم افزود: بيش از 100 اقدام در تهران به صورت ضربتي با كمترين هزينه در جهت ساماندهي ترافيك بايد انجام شود.

رئيس ستاد حمل و نقل و سوخت كشور گفت: با توجه به اينكه در قانون توسعه حمل و نقل عمومي كشور بايد تا سال 91 شاهد 50 درصد كاهش تصادفات، 30 درصد كاهش مصرف بنزين، 25 درصد كاهش گازوئيل باشيم، با يك سامانه حمل و نقل عمومي مطمئن مي توانيم به اين اهداف برسيم.

وي در پايان افزود: متاسفانه علي رغم قول رئيس بانك مركزي در جهت ارائه اعتبارات تا به حال اقدامي انجام نگرفته است و اگر اين قضيه پيگيري نشود آرزوي 40 ساله در جهت ساماندهي تاكسي در ايران از بين خواهد رفت.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 195]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن