تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815613205




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساكت: سپاهان را در فينال ليگ قهرمانان خواهيد ديد


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: ساكت: سپاهان را در فينال ليگ قهرمانان خواهيد ديد
محمدرضا ساكت مديرعامل باشگاه سپاهان از مديران درجه اول فوتبال ماست، در خصوص آخرين وضعيت سپاهان و حضورش در ليگ قهرمانان مصاحبه اى انجام داده است.
• شرايط تيم سپاهان را چطور ارزيابى مى كنيد؟
- سپاهان از جمله تيم هاى مطرح ايران و آسيا است و در زمينه در اختيار داشتن بازيكنان بزرگ هيچ مشكلى ندارد.با توجه به پتانسيل موجود در باشگاه تشخيص داديم كه مربى بزرگى را به تيم بياوريم به همين دليل با فرهاد كاظمى به توافق رسيديم و از اين انتخاب خشنود هستيم.خوشبختانه با گذشت زمان رويكرد جديد در تيم ايجاد شده و تعامل لازم بين انديشه هاى فنى و بازيكنان به خوبى فراهم شده است.
• چه نتايجى را براى سپاهان در اين دوره از مسابقات ليگ قهرمانان آسيا پيش بينى مى كنيد؟
- بازيكنان درك بسيار خوبى از جايگاه سپاهان در مسابقات ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا دارند.طبيعى است تيمى كه نايب قهرمان آسيا بوده انتظارات از آن بالا است. سپاهان در چند سال اخير نتايج خوبى در مسابقات آسيايى كسب كرده و بدون شك سياست گذارى مديران باشگاه در اين مورد هدف گذارى شده تا بازيكنان ما بتوانند در ديدار پايانى ليگ قهرمانان آسيا حضور داشته باشند.
• ولى به نظر مى رسد سپاهان كار راحتى در گروه D ندارد.
- به بازيكنان سپاهان تأكيد كرده ام كه براى صعود به ديدار پايانى نبايد روى نام تيم ها و حريفان تمركز كرد.بايد در هر مسابقه به فكر پيروزى باشيم و با غلبه بر آنها بار ديگر براى نام ايران افتخار آفرينى كنيم.ما برنامه ها را در باشگاه سپاهان ارائه كرده ايم، اما اين بازيكنان هستند كه مى توانند برنامه را در ميادين عملياتى كنند.
• اول بهمن ماه سال جارى قرار است نمايندگان AFC از ورزشگاه ها بازديد داشته باشند؛ آيا ورزشگاه فولاد شهر آماده پذيرايى از ميزبانان آسيايى است؟
- نگاه اصلى اصفهان به ورزشگاه نقش جهان است. طبق قولى كه رئيس سازمان تربيت بدنى داده است قرار است مرداد ماه سال آينده اين ورزشگاه آماده شود، اما در حال حاضر همه بار اجرايى اصفهان بر عهده ورزشگاه فولادشهر و مسئولان ذوب آهن است. آنها هم با زحمات زيادى كه مى كشند شرايط خوبى را در ورزشگاه فراهم كرده اند. ورزشگاه فولادشهر در زمينه رختكن، امكانات امنيتى، اسكوربورد، تجهيزات اتاق دوپينگ و جايگاه خبرنگاران از شرايط خوبى برخوردار است. در حال حاضر هم با ايجاد يك طرح ضربتى براى مسقف كردن جايگاه ويژه برنامه هايى داريم كه در دستور كار قرار گرفته است. قرار شده است در بخشى هم باشگاه سپاهان همكارى كند، اما واقعيت اين است كه بيشتر زحمات را دوستانمان در باشگاه ذوب آهن مى كشند.
• اما پائين بودن لوكس نور ورزشگاه فولاد شهر از مشكلات و دغدغه هاى جدى براى مسئولان سازمان ليگ و باشگاه سپاهان تلقى مى شود.برنامه اى براى حل اين مشكل داريد؟
- تنها موردى كه ممكن است مورد اشكال واقع شود بحث نور ورزشگاه است كه در كوتاه مدت قابل حل نيست. به خاطر همين پيش بينى كرده ايم كه
بازى هاى ليگ قهرمانان در اصفهان بعدازظهر در ساعت ۱۴ يا ۱۵ برگزار شود تا مسابقات ما نياز به نور نداشته باشد. اميدواريم كه در مرحله بعد اگر نياز به ورزشگاه فولادشهر بود از بابت نور مشكلى نداشته باشيم، اما در هر حال تلاش خوبى مى شود و اميدواريم تأييديه AFC را به دست آوريم.
• تجربه چند سال اخير نشان داده بين هيأت فوتبال استان، باشگاه سپاهان و استاندارى تعامل خوبى وجود نداشته است.براى عدم تكرار مشكلات آيا در اين زمينه تمهيداتى انديشيده ايد؟
- در ارتباط با برگزارى مسابقات، مسئوليت برگزارى ليگ قهرمانان را خود باشگاه ها بر عهده دارند. شوراى تأمين استان هم مسئوليت برگزارى مسابقات را بر عهده تربيت بدنى و شوراى تأمين شهرستان گذاشته و آنها هم افرادى بسيار فعال هستند و ما با آنها هيچ مشكل اجرايى نداريم زيرا به خوبى در حال انجام دادن كارهايشان هستند.
• اما فصل گذشته براى ورورد بانوان ژاپنى به داخل ورزشگاه فولادشهر اختلاف سپاهان با هيأت فوتبال يا استاندارى بسيار جدى شده بود؟
- ما از هم اكنون در مورد بانوان همراه تيم هاى خارجى با مسئولان استان مكاتبه و اعلام كرده ايم كه اين حق طبيعى تيم هايى است كه به اصفهان مى آيند. بانوان آنها براى حمايت تيمشان بايد وارد ورزشگاه شوند. اميدواريم شرايطى فراهم شود كه بانوان ايرانى هم بتوانند در ورزشگاه ها حضور داشته باشند، اما موردى كه ما اكنون ملزم به اجراى آن هستيم اين است كه زمينه حضور بانوانى كه همراه تيم ها هستند را در ورزشگاه فراهم كنيم. در اين زمينه مكاتبات را با تربيت بدنى و استاندارى انجام داده ايم.
• چرا مدير عامل باشگاه سپاهان در ماه هاى اخير بارها به نحوه نگرش تيم هاى فوتبال ايران معترض بوده است؟
- من در مورد اخبار مربوط به قرعه كشى ليگ قهرمانان موضوعى را ديدم كه به مسئولان صدا و سيما گله كردم. با نحوه اعلام گروه بندى ليگ قهرمانان كه ۴ نماينده ايران در آن حضور داشتند گويا حروف انگليسى تغيير كرده بود چون ديديم هنگامى كه بخش خبرى مى خواست اخبار مربوط به قرعه كشى را اعلام كند گروه A كه صبا در آن بود بعد از گروه D اعلام شد كه به نظر مى رسد حروف انگليسى جديداً از D،C،B شروع شده و سپس به A مى رسد كه اين كارها مطلوب نيستند. وقتى كه صبا در گروه A قرار مى گيرد حقش اين است كه اخبار مربوط به آن گروه اول اعلام شود و گروه سپاهان كه D است آخر اعلام شود.
• به هر حال تيم هاى استقلال و پرسپوليس هواداران زيادى در ايران دارند و به همين دليل حساسيت روى آنها بيشتر است؟
- ما اعتقاد داريم در صدا و سيما كه يك رسانه ملى است نگاه ها نبايد رنگى باشد. صبا و سپاهان مانند تيم هاى استقلال و پرسپوليس ۲ نماينده ملى هستند. امروز همه مردم ايران به همه تيم ها احترام مى گذارند. ضمن اينكه اميدوارم فرهنگ هوادارى در كشور اينقدر ارتقا پيدا كند كه مردم يك شهر فقط شيفته و دلباخته تيم استان خود باشند.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن