تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812837049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درهمايش«غزه و رسانه‌ها» ضورت گرفتبررسي نقش رسانه‌هاي حقيقت‌جو در مقاومت 22 روزه مردم غزه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: درهمايش«غزه و رسانه‌ها» ضورت گرفتبررسي نقش رسانه‌هاي حقيقت‌جو در مقاومت 22 روزه مردم غزه
گروه گزارش: مديران و سردبيران رسانه‌هاي كشور با حضور در همايش «غزه و رسانه‌ها»، به بررسي توفيقات رسانه‌هاي حقيقت‌جو در تبيين حماسه‌آفريني‌هاي مردم غزه پرداختند.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا)، اين همايش با حضور آيت‌الله محمدعلي تسخيري، دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي، «عزت‌الله ضرغامي» رئيس سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران و نيز عليرضا ملكيان، معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، روز يك‌شنبه 29 دي در محل سالن همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيما برگزار شد.

در اين همايش، جمع كثيري از مديران و سردبيران خبرگزاري‌ها و روزنامه‌هاي كشور و نيز رسانه‌هاي تصويري از جمله شبكه‌هاي راديويي و تلوزيوني و همچنين رسانه‌هاي برون‌مرزي حضور داشتند.

اين همايش، ساعت 9 صبح با قرائت قرآن توسط «مهدي سياف‌زاده» قاري بين‌المللي قرآن كريم آغاز شد و در ادامه، نماينده حماس به‌صورت ويدئو كنفرانس، پيام حماس به همايش رسانه و غزه را قرائت كرد.

وي در اين پيام خطاب به اصحاب رسانه در ايران گفت: برادران فلسطيني شما در غزه نمونه پايداري و فداكاري را به نمايش گذاشتند و همين حماسه باعث شد كه ايمانشان افزون شود.

وي افزود: شعار برادران مقاوم در غزه اين است كه ما سست نمي‌شويم؛ زيرا قرآن تأكيد مي‌كند كه اگر مؤمنان در قتال، زخم خورند، دشمنشان چند برابر زخم خواهد خورد.

پس از قرائت پيام حماس به اين همايش، آيت‌الله تسخيري، دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب اسلامي در سخناني ضمن خوش‌آمدگويي به حضّار، به تبيين ابعاد قرآني مقاومت مردم حماس در برابر تهاجمات اسرائيل پرداخت.

وي اظهاركرد: تهيت بر غزه و مقاومان در آن و تهيت بر هنيه! شما رسالت مجاهدت خود را انجام داديد و اكنون وظيفه زينبي شماست كه پيام اين حماسه را به جهانيان برسانيد.

آيت‌الله تسخيري افزود: به خدا سوگند كه شما جز زيبائي نديديد و خون‌هاي پاك شما كه بر زمين ريخته شد، آمريكا و رژيم صهيونيستي و حاميان آنان را رسوا كرد و اين، همان پيروزي شماست.

پس از سخنان آيت‌الله تسخيري، ملكيان، معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در سخناني كوتاه، ضمن بيان خير‌مقدم به حاضران، با اشاره به اهميت كاركرد رسانه‌ها در صيانت از حماسه‌آفريني مردم غزه، به تشريح بخشي از فجايع رژيم صهيونيستي در غزه پرداخت.

وي اظهار كرد: غزه از ماه‏ها پيش در محاصره رژيم صهيونيستي قرار داشته و مردم اين منطقه به لحاظ مواد غذايي، دارويي و مواد سوختي، در تنگنا هستند؛ متأسفانه برخي كشورهاي منطقه كه بايد به وظايف خود عمل كنند، نسبت به اين موضوع بي‌تفاوت هستند.

در ادامه اين همايش، عزت‌الله ضرغامي، رئيس سازمان صدا و سيما در سخناني با اشاره به حماسه ماندگار مردم مقاوم غزه، به تشريح پيروزي كودكان غزه بر ارتشيان اسرائيل پرداخت.

وي گفت: محصول حمله رژيم صهيونيستي به غزه و مقاومت مردم بي‌دفاع، پيروزي كودكان غزه بر ارتش رژيم صهيونيستي است.

ضرغامي افزود: امروز رسانه‌هاي جمهوري اسلامي ايران حيات دارند و زنده‌اند و نشان داده‌اند كه در راه آرمان‌هاي امام(ره) در همه صحنه‌هاي مبارزه حق عليه باطل هميشه آماده‌اند و در اين مسائلي كه به آرمان‌هاي جهان اسلام مربوط مي‌شود، همه چون يد واحده عمل مي كنند و از هم‌افزايي ارزشمندي برخوردارند.

پس از سخنان ضرغامي، «حسين شريعتمداري» مديرمسئول روزنامه كيهان، با تأكيد بر احقاق حقوق مردم غزه، يادآور شد: رژيم صهيونيستي بر حملات خود افزود ولي باز هم مقاومت ادامه پيدا كرد تا اين‌كه اين رژيم، آتش‌بس را با دريوزگي قبول كرد؛ بايد اين افتخار به مردم دنيا گفته شود.

شريعتمداري افزود: اشغالگران در هر نقطه‌اي كه هستند واجب‌القتل و ساكنان شهرك‌هاي صهيونيست‌نشين مشمول اين قاعده‌‌اند و بهاي آمدنشان، آوارگي مردم و ريختن خون يك ميليون زن و كودك است و بايد بهايش را بدهند و اين هدف رسانه است.

در ادامه اين همايش، «پرويز اسماعيلي» مديرعامل خبرگزاري مهر در سخناني به بيان ابعاد مختلف كاركرد رسانه‌ها در تبيين حماسه‌آفريني حماس در جريان مقاومت پرداخت.

وي اظهاركرد: جنگ غزه، نبرد حقيقي و تمام عيار عليه يك ملت بي‌دفاع بود و هجوم به غزه، هيچ سودي براي اسرائيل نداشت و موجوديت‌اش را به چالش كشيد؛ اين جنگ، تحقق پيش‌بيني اوليه كارشناسان خود آنان است.

اسماعيلي افزود: ايستادگي ملت فلسطين، سبب وحدت جهان اسلام بر خيزش عليه رژيم صهيونيستي شد؛ گستردگي بي‌سايقه نفرت جهانيان از اسرائيل، باعث شد كه اسرائيل براي جهان يك رژيم ضد‌بشري باشد.

پس از سخنان اسماعيلي، بيانيه همايش رسانه و غزه توسط يكي از اصحاب رسانه حاضر در همايش قرائت شد.

در بخشي از اين بيانيه از سوي اصحاب رسانه در كشور تصريح شده است: تجاوز رژيم اشغالگر اسرائيل و عدم واكنش مؤثر سازمان ملل متحد را موجب آشكاري ماهيت ابزار دموكراسي و حقوق بشر در عرصه بين‌الملل مي‌دانيم و حمايت همه‌جانبه خود را از مقاومت و استقامت مردم فلسطين در برابر ستم، نژاد‌پرستي و تجاوزگري رژيم صهيونيستي اعلام مي‌داريم.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن