تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813382074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيروزي مقاومت/ هنيه پيروزي مقاومت فلسطين در غزه را نصرت الهي خواند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: پيروزي مقاومت/ هنيه پيروزي مقاومت فلسطين در غزه را نصرت الهي خواند
سياسي. غزه واسرائيل. الجزيره. هنيه
تهران - اسماعيل هنيه نخست وزير منتخب فلسطين يكشنبه شب پيروزي مقاومت فلسطين را نصرت الهي خواند و از نقش مقاومت در مقابله با تجاوزات رژيم صهيونيستي به غزه تمجيد كرد.

وي طي سخناني كه از شبكه الجزيره پخش شد با تمجيد از نقش نيروهاي مقاومت فلسطين و مردم در دفاع از غزه تاكيد كرد: تمامي موسسه‌هاي دولت فلسطين در نوار غزه به وظايف خود بخوبي عمل كردند و در اين راستا شهدايي نيز تقديم كردند.

گزارش گروه صوتي وتصويري ايرنا در اين زمينه حاكيست كه هنيه در اين پيام تصويري همچنين گفت كه همبستگي و تلاش مردم غزه در طول تجاوز نطاميان رژيم صهيونيستي به اين خطه يك پيروزي الهي است.

وي افزود: اين پيروزي ، نصرت و پيروزي يك گروه يا يك حزب نبود بلكه پيروزي مردم غزه است .

هنيه تشريح كرد كه مقابله باتجاوز دشمن در خلال ايستادگي وثبات وعدم عقب نشيني ونيز تحرك سياسي و ديپلماتيك و تشديد تماس با جهان عرب و اسلامي، منطقه‌اي وبين‌المللي ميسر شد.

وي افزود : دشمن صهيونيستي كه در برابر اراده قوي مردم فلسطين مجبور به توقف تجاوز خود شد، در تحقق اهداف خود نيز ناكام ماند .

وي بااشاره به همدردي بي‌نظير مردمي و رسمي جهان با مقاومت فلسطين در دفاع از غزه گفت كه مقاومت فلسطين همچنين تمامي تلاشهايي كه توسط قطر ، سوريه ،مصر و تركيه كه در اين راستا مبذول شد را مورد ارزيابي قرار داد و از تمامي مصوبات صادر شده از اجلاس فوق‌العاده سران در دوحه تقدير كرد.

وي افزود : از اجلاس سران كويت انتظار داريم در راه تحقق خواسته‌هاي مردم فلسطين تلاش كند .

وي با تقدير از اجلاس فوق‌العاده سران كشورهاي عضو شوراي همكاري در رياض از تصميم كشورهايي كه مناسبات خود را بااسرائيل قطع كردند، ستايش كرد .

هنيه همچنين از همكاري گروههاي مقاومت فلسطين با تلاش اخير مصر بمنظور هماهنگ كردن مواضع فلسطيني‌ها واعراب براي مقابله باتهاجم وحشيانه اسرائيل از جمله تصميم گروههاي مقاومت مبني بر توقف شليك آتش از غزه بمنظور عقب نشيني كامل نيروهاي دشمن از نوار غزه تقدير كرد.

نخست وزير فلسطين اين تلاش نيروهاي مقاومت را نشانگر پختگي و مسئوليت پذيري آنها دانست وگفت كه اين تلاش در راستاي تحقق ساير خواسته‌هاي ملت فلسطين از جمله توقف تجاوز و عقب نشيني كامل از تمامي خاك غزه و گشودن گذرگاهها وپايان دادن به محاصره غزه مي‌باشد.

وي در ادامه با تمجيد از شهداي مقاومت فلسطين در نبرد با متجاوزين اسرائيلي تاكيد كرد كه مقاومت همچنان بر ادامه اين راه حركت خواهد كرد وبه هيچ وجه عقب نشيني نخواهد كرد .

وي افزود : به تمامي خانواده‌ها كه منازل انها تخريب يا آسيب ديد كمك‌هاي فوري خواهد شد . همچنين تمام خرابي هاا بازسازي خواهد شد.

نخست وزير منتخب فلسطين از كشورهاي عربي واسلامي وجامعه بين‌المللي خواست در اين راستا تلاش كنند.

وي تاكيد كرد كه پيروزي مقاومت فلسطين بر اسرائيل در غزه در را براي تحقق پيروزي بزرگ باز مي‌كند تا ضمن تمسك به حقوق واصول فلسطين بتوانيم سرزمين خود را آزاد، دولت مستقل فلسطين به پايتختي قدس تشكيل داده، تمامي زندانيان مان را از زندان‌هاي اشغالگران آزاد كنيم و بازگشت پناهندگان فلسطيني به خانه وكاشانه خود را تامين كنيم.

هنيه افزود كه مقاومت فلسطين اين پيروزي را بعنوان سرآغازي براي بازگرداندن وحدت ملي ميان فلسطيني‌ها وشروع گفت وگو داخلي به هدف دستيابي به آشتي ملي واقعي وهمه جانبه بحساب خواهد اورد .

وي بر ضرورت تامين جوي مناسب جهت موفقيت اين گفت وشنود و پشت كردن به اختلاف‌هاي داخلي تاكيد كرد .

هنيه بر ضرورت عقب نشني كامل ،همه جانبه و بدون قيد و شرط نيروهاي اسرائيلي از غزه ،گشودن گذرگاهها و پايان دادن به محاصره غزه همچنين بازگرداندن فضاي آرام به اين منطقه تاكيد كرد .

وي از تمامي تلاشها وراهپيمائي‌ها وفعاليت‌هاي مردمي در جهان ونيز از نقش روحانيون و نخبگان و موسسه‌هاي جامعه مدني وحقوق بشر در دفاع از مردم غزه حمايت كرد.

هنيه بر ضرورت اعزام كميته‌هاي تحقيق بين‌المللي بمنظور بررسي جنايت‌هاي جنگي رژيم صهيونيستي در غزه و تحويل سران اين رژيم به دادگاه جنايت‌هاي بين‌المللي تاكيد كرد .

وي از تمامي رسانه‌ها وشبكه‌هاي ماهواره كه عمق جنايت اسرائيل ونيز ميزان مقاومت ودلاوري مردم غزه را نشان دادند تقدير كرد.
 دوشنبه 30 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن