تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816162047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از سياست


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه از سياست
برگزاري همايش فصلي خانه احزاب در10بهمن
گروه سياسي: دومين همايش فصلي خانه احزاب ايران 10بمهن ماه با محوريت انقلاب اسلامي و 30 سال تحزب برگزار مي شود.در اين همايش بركات و چالش هاي پيش روي تحزب با حضور دبيران كل احزاب و ساير شخصيت هاي سياسي برگزار مي شود. از آيت الله هاشمي رفسنجاني رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي سخنراني در اين همايش دعوت شده است.
تكذيب خبر تغيير برخي استانداران
گروه سياسي: مديركل سياسي وزارت كشور خبر منتشر شده در يكي از روزنامه هاي صبح مبني بر تهيه ليست سياه استانداران براي بركناري در وزارت كشور را تكذيب كرد و آن را از اساس دروغ دانست. به گزارش ايرنا، در خبر درج شده آمده بود كه وزارت كشور ليستي را تهيه كرده كه در آن اسامي آخرين استانداران و فرمانداراني كه بايد تغيير داده شوند، درج شده و طبق برنامه وزير كشور، اين استانداران بايد تا اسفند ماه امسال از كار بركنار يا انتقال داده شوند. "محمود عباس زاده مشگيني" مديركل سياسي وزارت كشور با رد اين مطلب به ايرنا گفت: اصولا وزارت كشور معمولا چندماه مانده به برگزاري انتخابات، سعي مي كند دايره تغييرات و جابجايي در سطوح مديريت را به حداقل و در سطح ضرورت برساند. مدير كل سياسي وزارت كشور، توضيح داد: با توجه به اينكه نزديك انتخابات سيستم مشغول انجام مديريت كارهاي اجرايي انتخابات مي شود و با عمليات و كارهاي گسترده و حساسي درگير مي شود، به همين دليل نياز به فضاي مديريتي با ثبات و قابل اعتناي بيشتري دارد.
بشاراسد:روابط با ايران نبايد از بيرون ديكته شود
گروه سياسي: رئيس جمهوري سوريه در گفت وگو با هفته نامه آلماني "اشپيگل" با بيان اينكه براي همكاري با دولت آينده آمريكا آمادگي دارد; اظهار كرد كه روابط خوب كشورش با آمريكا به معناي روابط بد با ايران نيست. به گزارش"ايلنا" "بشار اسد" دراين مصاحبه همچنين تاكيد كرد كه روابط سوريه با حماس، ايران و حزب الله نبايد از خارج به اين كشور ديكته شود.وي درباره روابط احتمال بهبود روابط دمشق و واشنگتن و تاثير آن روي مناسبات ايران و سوريه گفت: "روابط خوب با واشنگتن به معناي روابط بد با تهران نيست."
خاتمي با آيت ا... هاشمي رفسنجاني ديدار مي كند
گروه سياسي: سيد محمد خاتمي در ادامه سلسله ديداهاي خود با مسوولان و سران كشور، با رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام ديدار مي كند. سيد محمد خاتمي طي چند ماه اخير ديدارهاي پياپي اي با مسوولان كشور به ويژه سران اصلاح طلب و حتي مقامات عالي رتبه كشور داشته است كه همچنان اين ديدارها ادامه دارد. در همين رابطه ديروز يكي از نزديكان خاتمي در گفت و گو با"ايلنا"، با تائيد ديدار هاشمي و خاتمي، گفت: تا كنون نيز سلسله ديدار هايي ميان آقايان خاتمي و هاشمي انجام شده كه همچنان هم ادامه دارد. چند روز پيش يكي از اين ديدارها انجام شد و طي هفته هاي آينده نيز ديدار مشترك ديگري در دستور كار اين بزرگان(هاشمي و خاتمي) قرار دارد.خاتمي اخيرا با و ميرحسين موسوي نخست وزير دوران دفاع مقدس نيز ديدارهايي داشته است. مجموعه اين ديدارها انتخاباتي و در راستاي معرفي يك كانديداي واحد از سوي اصلاح طلبان براي انتخابات رياست جمهوري دهم، ارزيابي مي شود.
بروجردي:عطارزاده زنده است
گروه سياسي: رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به برخي پيگيري هاي ديپلماتيك درباره آخرين وضعيت ديپلمات ربوده شده ايراني در پاكستان، گفت: آنچه مسلم است آقاي عطارزاده هنوز زنده و در سلامت است. علا»الدين بروجردي در گفت وگو با مهر در خصوص آخرين وضعيت سلامت ديپلمات ايراني ربوده شده در پاكستان يادآور شد: هنوز خبر جديدي درباره آزادي اين ديپلمات دريافت نكرده ايم و رايزني هاي دو كشور همچنان ادامه دارد.نماينده مردم بروجرد در مجلس هشتم درخصوص گزارش اين كميسيون پيرامون حادثه تروريستي سراوان نيز گفت: كميسيون امنيت ملي هياتي را براي بررسي موضوع عازم سراوان كرد و گزارش اين هيات بعد از بررسي دركميسيون به مراجع ارجاع شد و هنوز هم بررسي آن در كميته امنيت داخلي كميسيون در حال بررسي است.وي همچنين از سفر خود و برخي از اعضاي كميسيون امنيت ملي به كشور تركيه خبر داد و گفت: اين سفردر چارچوب روابط پارلماني دوكشور ايران و تركيه از امروز انجام مي شود.
سيا: كاهش بهاي نفت، ايران راضعيف مي كند
گروه سياسي: مدير سازمان سيا اعلام كرد: ضعف جهاني بازار نفت به تهديدي براي كشورهاي صادركننده نفت ايران و ونزوئلا منجر گشته ودرعين حال روسيه قدرت بيشتري در سرمايه گذاري پيدا كرده است. به گزارش آفتاب، "مايكل هايدن" اعلام كرد: "اين اتفاقي است كه منجر به بي ثباتي مي شود در عين حال به اين كشورها فشار مي آورد و مي تواند مثبت باشد". اين مقام سيا در ادامه به خبرنگاران گفت: بهاي جهاني نفت بشكه اي 40 دلار، ممكن است باعث افزايش قدرت تحريم ها شود تا ايران از غني سازي اورانيوم دست بردارد و براي دولت "هوگوچاوز" كه مخالف سياست هاي ايالات متحده در آمريكاي لاتين است تكان دهنده باشد".هايدن اذعان داشت: "ايران در اين ميان با چالش اصلي روبروست به خصوص در زماني كه اين امر با تورم و انتخابات آتي يكي شود و باعث نگرانيهاي طبيعي جامعه ايران مسلم مي گردد و در نهايت تلاش براي بيرون آمدن از تحريم ها و انزوا در جامعه بين الملل افزايش مي يابد".
رئيسي: هيچ حوزه اي قوي تر از حوزه قم نيست
گروه سياسي: معاون اول قوه قضاييه حوزه علميه قم را مهمترين حوزه جهان اسلام دانست و گفت: هيچ حوزه اي را قوي تر از حوزه علميه قم نمي شناسيم. حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رييسي در گفت وگو با ايسنا با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر ضرورت تحول و آزاد انديشي در حوزه علميه قم ،تقويت حوزه هاي استاني و شهرستاني را مورد تاكيد قرار داد و گفت: هر چه براي تقويت حوزه هاي فرعي تلاش شود، نتيجه به نفع حوزه علميه قم است و حوزه هاي استاني و شهرستاني نبايد مورد غفلت قرار گيرند. معاون اول قوه قضاييه، در مورد تمركززدايي از حوزه علميه قم نيز گفت: امروز حوزه علميه قم مركزيت آموزش علوم ديني كشور را به عهده دارد و شايد بتوان گفت حوزه علميه قم مهمترين حوزه جهان اسلام است. تقويت حوزه علميه قم به عنوان محور ضروري است، اما اين مركزيت نبايد موجب غفلت از ديگر حوزه ها و شهرستان ها شود. وي با تاكيد بر اينكه ما امروز هيچ حوزه اي را قوي تر از حوزه علميه قم نمي شناسيم، ادامه داد: حفظ مركزيت حوزه علميه قم منافاتي با تقويت حوزه هاي شهرستاني و استاني ندارد و اين حوزه ها مي توانند مقدمه تربيت طلاب فاضل براي تحصيل در سطوح عالي حوزه علميه قم را فراهم كنند. رييسي يادآور شد: در سال هاي ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي به موضوع برنامه ريزي در حوزه علميه كمتر اهميت داده مي شد، همچنين تخصص گرايي نيز كمتر به چشم مي خورد و عموما عده اي به صورت خودجوش و نه به صورت سازمان يافته تخصص پيدا مي كردند ولي اكنون يكي از نكات مثبت، وجود نظام برنامه ريزي در حوزه هاي علميه است و در حوزه مراكزي براي پرورش متخصصين در زمينه هاي مختلف از جمله كلام، فلسفه، تاريخ، اقتصاد، حقوق و... وجود دارد. معاون اول قوه قضاييه تاكيد كرد: اكنون به قدري نياز در جامعه وجود دارد كه ما ناگزير از تربيت تخصصي طلاب در علوم مختلف هستيم; البته اگر نوابغي وجود داشته باشند كه بتوانند در حوزه هاي مختلف فقه، اصول، عرفان، فلسفه و... صاحب نظر شوند، منافاتي با اين مساله ندارد. قوه قضاييه نيز مي تواند بخشي از قضات مورد نياز خود را از ميان متخصصين تربيت شده حوزه برگزيند.
 يکشنبه 29 دي 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 188]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن